Komunikaty PR

IPG Health wzmacnia swoją obecność w CEE dzięki FCB Health Spark w Polsce

2023-01-24  |  12:00
Biuro prasowe

IPG Health, wiodąca na świecie globalna sieć komunikacji marketingowej w zakresie opieki zdrowotnej, rozwija swoją ofertę w Polsce by zintensyfikować działalność globalnych klientów i zwiększać ich wpływ w regionie. Mając na uwadze udane partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, sieć zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.

To posunięcie przenosi legendarną markę FCB Health i jej filozofię „never finished” na polski rynek, wraz z mocą całej sieci IPG Health. Wprowadzenie FCB Health Spark podkreśla zaangażowanie sieci w zapewnianie najlepszych talentów, możliwości, wiedzy specjalistycznej i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

FCB Health Spark z siedzibą w Warszawie, świadczy usługi w szerokim zakresie, w tym kreację, strategię, branding, medical writing i doradztwo medyczne, a także wsparcie digitalowe. Warto zauważyć, że dedykowany zespół technologiczny w FCB Health Spark wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla tej platformy.

Zdaniem Saturnino Izquierdo, Prezesa IPG Health, Global Client Solutions for International Markets: "FCB Health Spark zapewni jeszcze więcej korzyści dla naszych klientów – zarówno w Polsce, jak i w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasza dalsza współpraca wprowadzi naszych klientów i ich marki na jeszcze wyższy poziom."

Za FCB Health Spark będzie odpowiedzialny Mariusz Otowski, który wnosi ponad 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i reklamie. „Ostatnie dwanaście miesięcy wyróżniało się szybkim rozwojem i budowaniem nowych, trwałych relacji z naszymi klientami, zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. Wprowadzenie na nasz rynek kultowej marki i ducha FCB Health bez wątpienia przyspieszy rozwój działalności i zwiększy zakres wpływu dla naszych klientów oraz ich marek" – powiedział Otowski, Prezes Zarządu FCB Health Spark.

Joerg Hempelmann, Prezes IPG Health Europe, skomentował: „Nasz zespół w Polsce wykonuje świetną pracę dla naszych klientów w regionie i został już nagrodzony pierwszym Effie Gold za swoją pracę. Nie możemy się doczekać kolejnych działań i naszego zaangażowania w Europie Środkowo-Wschodniej.”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.