Komunikaty PR

30 TYS. EURO W GOTÓWCE CZEKA NA STARTUPY NA INFOSHARE 2022

2022-05-20  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team

Rusza Startup Contest – największy w CEE konkurs organizowany w ramach konferencji Infoshare. Najlepsi innowatorzy powalczą o uwagę zagranicznych inwestorów i mediów oraz 30 tysięcy Euro w gotówce. Rejestracja trwa do 30 czerwca.

20 najlepszych startupów, które aplikują do Startup Contest wystąpi na jednej z największych scen konferencji Infoshare w Gdańsku i zaprezentuje się międzynarodowym inwestorom, przedstawicielom funduszy VC i największych korporacji. W dotychczasowych edycjach konkursu wzięło udział ponad 4000 startupów z całego świata. Pula nagród wynosi 30 tysięcy euro w gotówce. Fundatorem jest Prezydent Miasta Gdańska - Główny Partner konferencji. Darmowa rejestracja potrwa do 30 czerwca 2022 r. na stronie internetowej Organizatora.

Trampolina do sukcesu

- Founderów przekonuje możliwość zaprezentowania swoich pomysłów międzynarodowym inwestorom i przedstawicielom największych korporacji. W 2021 r. gościliśmy m.in. First Check Ventures, White Star Capital, Change Ventures, DTCP czy Robert Bosch Venture Capital. Infoshare to dla młodych projektów także szansa na medialny rozgłos - komentuje Grzegorz Borowski, CEO Infoshare.

Międzynarodowe jury oceni m.in. potencjał biznesowy projektów, zespół oraz innowacyjność prezentowanych rozwiązań. Nagrodzone zostaną 3 najlepsze startupy. Główna nagroda to 20 000 EUR w gotówce. Drugie i trzecie miejsce otrzymają kolejno 7. 000 i 3.000 EUR.

- Udział w Startup Contest dał nam dużo więcej niż główna wygrana. Obecność na Infoshare pozwoliła nawiązać relacje z inwestorami i pokazać nasz produkt światu. Zaczynaliśmy od udostępniania informacji o naszym startupie w swoich mediach społecznościowych, a teraz regularnie udzielamy wywiadów dla mediów, jak Business Insider i Forbes. Dzięki temu docieramy do ludzi, którzy potrzebują naszego rozwiązania – powiedział Wojciech Radomski, founder StethoMe.

Co na Infoshare 2022?

Konferencja co roku przyciąga setki międzynarodowych ekspertów wyznaczających najnowsze trendy w technologii, z firm takich jak Google, LinkedIn, IBM, Spotify, Slack. W 2021 r. na scenie pojawili się m.in. Brittany Kaiser z Cambridge Analytica oraz Rob Smedley z Formuły 1. W wydarzeniu udział wzięło ponad 4.5 tysiąca uczestników.

Tegoroczna edycja Infoshare odbędzie się w dniach 6-7 października 2022 r. Rejestracja trwa na stronie: https://infoshare.pl/is-register/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.