Komunikaty PR

30-lecie firmy Cooler Master - Decades of Shaping the Future

2022-10-28  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.03 MB )

17 listopada 2022 roku firma Cooler Master będzie świętować 30-lecie swojego istnienia. Z tej okazji producent wspomina swoją drogę do aktualnej pozycji na rynku oraz zapowiada nowe produkty z limitowanej serii 30th Anniversary Edition.

Cooler Master zaczynał swoją działalność jako skromny dostawca rozwiązań chłodzących, jednak z biegiem lat przekształcił się w wielowymiarowy koncern technologiczny napędzany innowacjami i pasją. W ciągu ostatnich trzech dekad firma była pionierem w rozwoju technologicznym, a do jej kamieni milowych należy zaliczyć wydanie pierwszej aluminiowej obudowy (1999 rok), pierwszej chłodnicy procesora z wbudowanymi rurkami cieplnymi (2001 rok), produkcję pierwszego w branży kompleksowego rozwiązania do chłodzenia wodą dla rynków detalicznych (2004 rok), założenie fabryki komór parowych (2009 rok) czy wdrożenie linii produkcyjnej 3D-VC (2015 rok). 

 

Cooler Master stale rozwija się w dziedzinach schładzania komponentów, a także stara się dostosowywać do potrzeb konsumentów oferując takie produkty jak: monitory, fotele i biurka. Producent chwali się również otwarciem nowej siedziby w dzielnicy Neihu w Tajpej na Tajwanie. Nowy obiekt ma reprezentować sukces przeszłości i wizję nowej przyszłości.

 

Aby uczcić 30. rocznicę istnienia, firma Cooler Master opracowała limitowaną serię produktów 30th Anniversary Edition. Wyróżniają się one specjalnymi odcieniami Milestone Bronze lub Glitch Purple, a także unikalnymi wzorami nawiązującymi do dotychczasowych dokonań producenta. 

 

 

 

Warto dodać, że każdy produkt Cooler Master 30th Anniversary Edition można dodatkowo zarejestrować, co z kolei będzie prowadzić do otrzymania rocznicowego tokena i wzięcia udziału w losowaniu. Nagrodą główną w konkursie jest gamingowa kapsuła Cooler Master Orb-X w limitowanej wersji 30th Anniversary Edition Glitch Purple. Producent nie ujawnił jednak jeszcze wszystkich szczegółów promocji.

 

 

 

Oto lista nowych limitowanych produktów Cooler Master:
 

  • System AIO PL360 Flux 30th Anniversary Edition
  • Chłodzenie MA824 Stealth 30th Anniversary Edition
  • Wentylator Mobius 120P ARGB 30th Anniversary Edition
  • Podstawka ErgoStand Air 30th Anniversary Edition
  • Zasilacz V1300 Platinum 30th Anniversary Edition
  • Mysz MK721 30th Anniversary Edition Gaming
  • Klawiatura MM712 30th Anniversary Edition
  • Podkładka MP511 XL 30th Anniversary Edition
  • Fotel Hybrid 1 30th Anniversary Edition
  • Biurko GD120 ARGB 30th Anniversary Edition
  • Monitor GM27-FQS ARGB 30th Anniversary Edition
  • Obudowa Cosmos Infinity 30th Anniversary Edition

 

 

 

Więcej informacji można znaleźć na okolicznościowej stronie Cooler Master: https://www.coolermaster.com/30th-anniversary/
Szczegóły i zdjęcia hi-res produktów 30th Anniversary Edition znajdują się pod tym linkiem: https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/00.%20Cooler%20Master%2030th%20Anniversary/01.%2030th%20Anniversary%20Products

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.