Komunikaty PR

ARIADNEXT by IDnow działa pod marką IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera

2022-12-20  |  15:30

ARIADNEXT by IDnow działa pod marką IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera na europejskim rynku cyfrowego potwierdzania tożsamości.

 

Połączone firmy zajmujące się weryfikacją tożsamości IDnow i ARIADNEXT czynią dalsze postępy w integracji. Od stycznia ARIADNEXT by IDnow będzie działać w Polsce pod główną marką Grupy - IDnow.

 

W czerwcu 2021 roku francuska firma ARIADNEXT, specjalizująca się w zdalnej weryfikacji tożsamości i tworzeniu tożsamości cyfrowych, połączyła się z IDnow, dostawcą 
rozwiązań do potwierdzania tożsamości z siedzibą w Niemczech. Od tego czasu spółka działa pod nazwą ARIADNEXT by IDnow, wciąż umacniając pozycję lidera na europejskim rynku tożsamości cyfrowej. Półtora roku po fuzji zespół zarządzający podjął decyzję o włączeniu polskiej filii pod markę IDnow.

 

Połączenie portfolio produktów obu firm pozwoliło stworzyć jedną z najszerszych ofert rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości. IDnow oferuje swoim międzynarodowym klientom rozwiązania dla coraz szerszego zakresu zastosowań w miarę zmian społecznych
i regulacji.

 

Przejście polskiego oddziału ARIADNEXT by IDnow pod markę IDnow pomoże sprostać nowym wyzwaniom rynków europejskich. ARIADNEXT by IDnow wnosi dodatkowe atuty, dostarczając unikalne zautomatyzowane rozwiązania, wiedzę techniczną oraz posiada dedykowany zespół badawczy w zakresie biometrii i bezpieczeństwa systemów informatycznych. W Polsce ARIADNEXT by IDnow rozwija partnerstwa z takimi firmami jak Autenti i Asseco Data Systems.

 

"W obecnym kontekście, niezbędne jest włączenie polskiej filii pod markę IDnow. Przyjmując dziś w Polsce tę samą nazwę i tożsamość marki, naszą ambicją jest pójście dalej razem oraz zaoferowanie naszym klientom różnorodnych, bezpiecznych rozwiązań dostosowanych do wszystkich ich zastosowań i przepisów - wyjaśnia Marc Norlain, CEO i współzałożyciel ARIADNEXT, członek zarządu IDnow.

 

Ambicją IDnow jest stworzenie bezgranicznego, globalnego ekosystemu zgodnego ze wszystkimi zasadami i przepisami związanymi z weryfikacją tożsamości. Dzięki zaufanym relacjom z europejskimi regulatorami oraz organizacjami normalizacyjnymi, IDnow wspiera przedsiębiorstwa szerokim portfolio rozwiązań w zakresie tożsamości wykorzystujących sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, które można sparować z czatem wideo, ręcznymi kontrolami oraz kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi (QES). Wszystkie rozwiązania są dostępne w ramach jednej kompletnej platformy potwierdzania tożsamości, z której klienci mogą wybierać potrzebne w danym momencie narzędzia – od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, z opcją weryfikacji online lub w punktach sprzedaży. Ponadto IDnow już teraz przygotowuje się do przyszłego projektu portfela europejskiego, mającego zapewnić każdemu obywatelowi cyfrowy portfel tożsamości ważny w całej Unii Europejskiej. 

 

 

"Łącząc nasze doświadczenie i wiedzę, będziemy realizować naszą wspólną wizję dostarczania klientom bezpiecznego i przyszłościowego paneuropejskiego rozwiązania w postaci zunifikowanej platformy proofingu ID, która oferuje najszersze portfolio rozwiązań weryfikacji tożsamości zgodnych z wielojurysdykcyjnymi regulacjami KYC. Daje to klientom możliwość przetwarzania bardzo szerokiej gamy dokumentów tożsamości niezależnie od tego, jak silnie regulowany jest sektor, w którym działają i łączenia się z użytkownikami na całym świecie"
– wyjaśnia Bertrand Bouteloup, Zastępca Dyrektora Generalnego, Wiceprezes ds. sprzedaży   ARIADNEXT by IDnow.

 

„IDnow znajduje się w przełomowym momencie swojej historii. Poza zwykłym rebrandingiem, ta wspólna tożsamość symbolizuje dla nas połączenie naszych sił i wiedzy, aby stać się europejskim punktem odniesienia na rynku cyfrowego potwierdzania tożsamości. Mamy wielkie ambicje na przyszłość, zwłaszcza na naszych podstawowych rynkach, ale także w zakresie rozwoju naszej unikalnej platformy dla obecnych i przyszłych klientów" – mówi Andreas Bodczek, CEO IDnow.

 

 

 

-------------------------------------------------------

IDnow jest wiodącym europejskim dostawcą usług potwierdzania tożsamości i tożsamości cyfrowej, którego wizją jest uczynienie połączonego świata bezpieczniejszym miejscem. Platforma IDnow oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości i podpisywania dokumentów w połączeniu z kompleksową ofertą usług. Metody potwierdzania tożsamości, od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, od czysto internetowych po punkty sprzedaży, są zoptymalizowane w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa przy maksymalnej konwersji użytkownika.

 

Firma posiada biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Francji i jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, na czele z Corsair Capital. Portfolio ponad 900 międzynarodowych klientów firmy obejmuje szeroki zakres branż, w tym wiodących międzynarodowych graczy, takich jak Western Union, UBS, Sixt i Munich Re, a także cyfrowych mistrzów, takich jak N26, Solarisbank, wefox i Tier Mobility.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.