Komunikaty PR

ARIADNEXT by IDnow działa pod marką IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera

2022-12-20  |  15:30

ARIADNEXT by IDnow działa pod marką IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera na europejskim rynku cyfrowego potwierdzania tożsamości.

 

Połączone firmy zajmujące się weryfikacją tożsamości IDnow i ARIADNEXT czynią dalsze postępy w integracji. Od stycznia ARIADNEXT by IDnow będzie działać w Polsce pod główną marką Grupy - IDnow.

 

W czerwcu 2021 roku francuska firma ARIADNEXT, specjalizująca się w zdalnej weryfikacji tożsamości i tworzeniu tożsamości cyfrowych, połączyła się z IDnow, dostawcą 
rozwiązań do potwierdzania tożsamości z siedzibą w Niemczech. Od tego czasu spółka działa pod nazwą ARIADNEXT by IDnow, wciąż umacniając pozycję lidera na europejskim rynku tożsamości cyfrowej. Półtora roku po fuzji zespół zarządzający podjął decyzję o włączeniu polskiej filii pod markę IDnow.

 

Połączenie portfolio produktów obu firm pozwoliło stworzyć jedną z najszerszych ofert rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości. IDnow oferuje swoim międzynarodowym klientom rozwiązania dla coraz szerszego zakresu zastosowań w miarę zmian społecznych
i regulacji.

 

Przejście polskiego oddziału ARIADNEXT by IDnow pod markę IDnow pomoże sprostać nowym wyzwaniom rynków europejskich. ARIADNEXT by IDnow wnosi dodatkowe atuty, dostarczając unikalne zautomatyzowane rozwiązania, wiedzę techniczną oraz posiada dedykowany zespół badawczy w zakresie biometrii i bezpieczeństwa systemów informatycznych. W Polsce ARIADNEXT by IDnow rozwija partnerstwa z takimi firmami jak Autenti i Asseco Data Systems.

 

"W obecnym kontekście, niezbędne jest włączenie polskiej filii pod markę IDnow. Przyjmując dziś w Polsce tę samą nazwę i tożsamość marki, naszą ambicją jest pójście dalej razem oraz zaoferowanie naszym klientom różnorodnych, bezpiecznych rozwiązań dostosowanych do wszystkich ich zastosowań i przepisów - wyjaśnia Marc Norlain, CEO i współzałożyciel ARIADNEXT, członek zarządu IDnow.

 

Ambicją IDnow jest stworzenie bezgranicznego, globalnego ekosystemu zgodnego ze wszystkimi zasadami i przepisami związanymi z weryfikacją tożsamości. Dzięki zaufanym relacjom z europejskimi regulatorami oraz organizacjami normalizacyjnymi, IDnow wspiera przedsiębiorstwa szerokim portfolio rozwiązań w zakresie tożsamości wykorzystujących sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, które można sparować z czatem wideo, ręcznymi kontrolami oraz kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi (QES). Wszystkie rozwiązania są dostępne w ramach jednej kompletnej platformy potwierdzania tożsamości, z której klienci mogą wybierać potrzebne w danym momencie narzędzia – od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, z opcją weryfikacji online lub w punktach sprzedaży. Ponadto IDnow już teraz przygotowuje się do przyszłego projektu portfela europejskiego, mającego zapewnić każdemu obywatelowi cyfrowy portfel tożsamości ważny w całej Unii Europejskiej. 

 

 

"Łącząc nasze doświadczenie i wiedzę, będziemy realizować naszą wspólną wizję dostarczania klientom bezpiecznego i przyszłościowego paneuropejskiego rozwiązania w postaci zunifikowanej platformy proofingu ID, która oferuje najszersze portfolio rozwiązań weryfikacji tożsamości zgodnych z wielojurysdykcyjnymi regulacjami KYC. Daje to klientom możliwość przetwarzania bardzo szerokiej gamy dokumentów tożsamości niezależnie od tego, jak silnie regulowany jest sektor, w którym działają i łączenia się z użytkownikami na całym świecie"
– wyjaśnia Bertrand Bouteloup, Zastępca Dyrektora Generalnego, Wiceprezes ds. sprzedaży   ARIADNEXT by IDnow.

 

„IDnow znajduje się w przełomowym momencie swojej historii. Poza zwykłym rebrandingiem, ta wspólna tożsamość symbolizuje dla nas połączenie naszych sił i wiedzy, aby stać się europejskim punktem odniesienia na rynku cyfrowego potwierdzania tożsamości. Mamy wielkie ambicje na przyszłość, zwłaszcza na naszych podstawowych rynkach, ale także w zakresie rozwoju naszej unikalnej platformy dla obecnych i przyszłych klientów" – mówi Andreas Bodczek, CEO IDnow.

 

 

 

-------------------------------------------------------

IDnow jest wiodącym europejskim dostawcą usług potwierdzania tożsamości i tożsamości cyfrowej, którego wizją jest uczynienie połączonego świata bezpieczniejszym miejscem. Platforma IDnow oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości i podpisywania dokumentów w połączeniu z kompleksową ofertą usług. Metody potwierdzania tożsamości, od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, od czysto internetowych po punkty sprzedaży, są zoptymalizowane w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa przy maksymalnej konwersji użytkownika.

 

Firma posiada biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Francji i jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, na czele z Corsair Capital. Portfolio ponad 900 międzynarodowych klientów firmy obejmuje szeroki zakres branż, w tym wiodących międzynarodowych graczy, takich jak Western Union, UBS, Sixt i Munich Re, a także cyfrowych mistrzów, takich jak N26, Solarisbank, wefox i Tier Mobility.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.