Komunikaty PR

ARIADNEXT by IDnow działa pod marką IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera

2022-12-20  |  15:30

ARIADNEXT by IDnow działa pod marką IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera na europejskim rynku cyfrowego potwierdzania tożsamości.

 

Połączone firmy zajmujące się weryfikacją tożsamości IDnow i ARIADNEXT czynią dalsze postępy w integracji. Od stycznia ARIADNEXT by IDnow będzie działać w Polsce pod główną marką Grupy - IDnow.

 

W czerwcu 2021 roku francuska firma ARIADNEXT, specjalizująca się w zdalnej weryfikacji tożsamości i tworzeniu tożsamości cyfrowych, połączyła się z IDnow, dostawcą 
rozwiązań do potwierdzania tożsamości z siedzibą w Niemczech. Od tego czasu spółka działa pod nazwą ARIADNEXT by IDnow, wciąż umacniając pozycję lidera na europejskim rynku tożsamości cyfrowej. Półtora roku po fuzji zespół zarządzający podjął decyzję o włączeniu polskiej filii pod markę IDnow.

 

Połączenie portfolio produktów obu firm pozwoliło stworzyć jedną z najszerszych ofert rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości. IDnow oferuje swoim międzynarodowym klientom rozwiązania dla coraz szerszego zakresu zastosowań w miarę zmian społecznych
i regulacji.

 

Przejście polskiego oddziału ARIADNEXT by IDnow pod markę IDnow pomoże sprostać nowym wyzwaniom rynków europejskich. ARIADNEXT by IDnow wnosi dodatkowe atuty, dostarczając unikalne zautomatyzowane rozwiązania, wiedzę techniczną oraz posiada dedykowany zespół badawczy w zakresie biometrii i bezpieczeństwa systemów informatycznych. W Polsce ARIADNEXT by IDnow rozwija partnerstwa z takimi firmami jak Autenti i Asseco Data Systems.

 

"W obecnym kontekście, niezbędne jest włączenie polskiej filii pod markę IDnow. Przyjmując dziś w Polsce tę samą nazwę i tożsamość marki, naszą ambicją jest pójście dalej razem oraz zaoferowanie naszym klientom różnorodnych, bezpiecznych rozwiązań dostosowanych do wszystkich ich zastosowań i przepisów - wyjaśnia Marc Norlain, CEO i współzałożyciel ARIADNEXT, członek zarządu IDnow.

 

Ambicją IDnow jest stworzenie bezgranicznego, globalnego ekosystemu zgodnego ze wszystkimi zasadami i przepisami związanymi z weryfikacją tożsamości. Dzięki zaufanym relacjom z europejskimi regulatorami oraz organizacjami normalizacyjnymi, IDnow wspiera przedsiębiorstwa szerokim portfolio rozwiązań w zakresie tożsamości wykorzystujących sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, które można sparować z czatem wideo, ręcznymi kontrolami oraz kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi (QES). Wszystkie rozwiązania są dostępne w ramach jednej kompletnej platformy potwierdzania tożsamości, z której klienci mogą wybierać potrzebne w danym momencie narzędzia – od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, z opcją weryfikacji online lub w punktach sprzedaży. Ponadto IDnow już teraz przygotowuje się do przyszłego projektu portfela europejskiego, mającego zapewnić każdemu obywatelowi cyfrowy portfel tożsamości ważny w całej Unii Europejskiej. 

 

 

"Łącząc nasze doświadczenie i wiedzę, będziemy realizować naszą wspólną wizję dostarczania klientom bezpiecznego i przyszłościowego paneuropejskiego rozwiązania w postaci zunifikowanej platformy proofingu ID, która oferuje najszersze portfolio rozwiązań weryfikacji tożsamości zgodnych z wielojurysdykcyjnymi regulacjami KYC. Daje to klientom możliwość przetwarzania bardzo szerokiej gamy dokumentów tożsamości niezależnie od tego, jak silnie regulowany jest sektor, w którym działają i łączenia się z użytkownikami na całym świecie"
– wyjaśnia Bertrand Bouteloup, Zastępca Dyrektora Generalnego, Wiceprezes ds. sprzedaży   ARIADNEXT by IDnow.

 

„IDnow znajduje się w przełomowym momencie swojej historii. Poza zwykłym rebrandingiem, ta wspólna tożsamość symbolizuje dla nas połączenie naszych sił i wiedzy, aby stać się europejskim punktem odniesienia na rynku cyfrowego potwierdzania tożsamości. Mamy wielkie ambicje na przyszłość, zwłaszcza na naszych podstawowych rynkach, ale także w zakresie rozwoju naszej unikalnej platformy dla obecnych i przyszłych klientów" – mówi Andreas Bodczek, CEO IDnow.

 

 

 

-------------------------------------------------------

IDnow jest wiodącym europejskim dostawcą usług potwierdzania tożsamości i tożsamości cyfrowej, którego wizją jest uczynienie połączonego świata bezpieczniejszym miejscem. Platforma IDnow oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości i podpisywania dokumentów w połączeniu z kompleksową ofertą usług. Metody potwierdzania tożsamości, od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, od czysto internetowych po punkty sprzedaży, są zoptymalizowane w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa przy maksymalnej konwersji użytkownika.

 

Firma posiada biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Francji i jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, na czele z Corsair Capital. Portfolio ponad 900 międzynarodowych klientów firmy obejmuje szeroki zakres branż, w tym wiodących międzynarodowych graczy, takich jak Western Union, UBS, Sixt i Munich Re, a także cyfrowych mistrzów, takich jak N26, Solarisbank, wefox i Tier Mobility.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.