Komunikaty PR

AutoMapa bez opłat na smartfonach Huawei opartych o HMS

2020-05-11  |  18:25

Użytkownicy smartfonów Huawei opartych o autorski ekosystem marki Huawei Mobile Services (HMS) otrzymują w cenie telefonu nawigację AutoMapa  z najdokładniejszymi mapami Polski i bezterminową licencją. Oferta dotyczy smartfonów z flagowych serii Mate i P, konkretnie modeli Mate 30 Pro, P40 Pro, P40, P40 lite i P40 lite E, a także wprowadzonych właśnie do sprzedaży nowych smartfonów z serii Y – niezwykle atrakcyjnych cenowo modeli Y6p i Y5p.

 

AutoMapa to jedna z najbardziej lubianych nawigacji dostępnych na polskim rynku, z autorskimi, najdokładniejszymi mapami Polski, ochroną danych użytkowników oraz komunikatorem AutoCB.

Aby skorzystać z bezterminowej, bezpłatnej oferty dedykowanej wskazanym modelom smartfonów Huawei, wystarczy pobrać aplikację AutoMapa ze sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.

 

- Ta oferta jest doskonałym przykładem owocnej współpracy z polskimi twórcami aplikacji. Razem z AutoMapą udało nam się stworzyć wyjątkową propozycję dla użytkowników nowych smartfonów Huawei – dożywotnią, nielimitowaną i przede wszystkim bezpłatną możliwość korzystania z map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Zaspokajanie potrzeb naszych klientów poprzez konkretne, konsumenckie korzyści to kierunek dalszego rozwoju oferty w AppGallery – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

 

Aplikacja AutoMapa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że użytkownicy smartfonów i tabletów opartych na HMS mogą w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych przez aplikację.

 

- Cieszymy się, że AutoMapa stała się ważną częścią ekosystemu aplikacji dostarczanego w nowych smartfonach opartych o HMS. Dzięki współpracy AutoMapa i Huawei, użytkownicy dostaną dostęp do najbardziej aktualnych map i nawigacji, która ich poprowadzi najszybszą trasą do celu, a aktualne informacje drogowe uzupełni AutoCB – głosowy komunikator do rozmów z innymi kierowcami – mówi Rafał Mikołajczak, Prezes Zarządu AutoMapa.

 

Huawei AppGallery to autorski sklep z aplikacjami marki, w którym znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji, a w sumie blisko 35 000 aplikacji z całego świata. Z dnia na dzień ta liczba rośnie. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą cieszyć się ogromnym wyborem aplikacji w kategoriach usługi, rozrywka, komunikacja, zakupy czy gry – wiele z nich jest w pełni zintegrowanych z HMS. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa – w ciągu ostatniego roku liczba pobrań aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery wzrosła ponad 4-krotnie.

 

HSM (Huawei Mobile Services) to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, który składa się z Mobilnej Chmury, Motywów, Przeglądarki, Asystenta czy sklepu Huawei AppGallery.

 

AutoMapa jest wiodącym polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań w obszarze map cyfrowych, nawigacji i technologii telematycznych. Pod marką AutoMapa oferuje nawigację w segmencie premium mającą niemal 1,5 mln użytkowników. Jest operatorem Targeo.pl – największego polskiego serwisu mapowego, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie. Dostarcza AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną jako cyfrowe CB-radio do komunikacji głosowej między kierowcami albo jako walkie-talkie – do rozmów za znajomymi. Produkty AutoMapa wyróżniają się precyzyjnymi, aktualnymi mapami i dostępnością w warunkach ograniczonej łączności, także offline. Wszystkie produkty mapowe i nawigacyjne łączy MapCloud – chmura usług mapowo-nawigacyjnych. Wysoką jakość rozwiązań AutoMapa doceniły m.in. służby ratujące życie – Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne, dyspozytorzy numeru 112 i piloci Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jako dostawca usług dla firm kurierskich – AutoMapa uczestniczy w procesie dostarczania ponad 50% przesyłek na terenie Polski.

[automapa.pl

biz.automapa.pl

targeo.pl]

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.