Avenida Poznań z salonem Xiaomi Mi Store
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Avenida Poznań kontynuuje strategię poszerzania oferty dla klientów – do grona najemców dołączyła marka Xiaomi Mi Store. Na powierzchni 88 mkw. klienci znajdą szeroką gamę produktów chińskiego brandu, a wśród nich popularne telefony oraz nowe na rynku telewizory Xiaomi.
Salon Xiaomi w poznańskiej Avenidzie utrzymany jest w klasycznym designie marki. W wystroju przeważa biel, a całość dopełniają drewniane akcenty. Przestrzeń jest bardzo dobrze oświetlona, aby klient mógł w komfortowy sposób testować produkty i zapoznawać się z urządzeniami demonstracyjnymi.
W nowym salonie w Avenidzie Poznań klienci mogą przetestować całą gamę produktów, m.in. telefony, inteligentne sprzęty domowe oraz akcesoria GSM. Nowością w asortymencie są telewizory Xiaomi.
Cieszymy się, że to właśnie w Avenidzie został otwarty kolejny salon marki Xiaomi Mi Store. Brand cechuje się innowacyjnością dostępną dla każdego – stąd wynikają atrakcyjne ceny produktów. Mamy nadzieję, że klienci naszego Centrum chętnie będą odwiedzać nowy punkt na mapie naszego centrum – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Marka Xiaomi została założona w 2010 roku przez chińskiego przedsiębiorcę Lei Juna. W Polsce gości od 3 lat, szturmem zdobywając rynek. Według najnowszych informacji Xiaomi zostało nr 1 wśród producentów w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku, pod względem sprzedanej liczby smartfonów.
Salon Xiaomi Mi Store znajdujący się w Avenidzie Poznań jest siedemnastym lokalem w Polsce, a drugim w Poznaniu. Znajduje się na poziomie +1.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.