Avenida Poznań z salonem Xiaomi Mi Store
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Avenida Poznań kontynuuje strategię poszerzania oferty dla klientów – do grona najemców dołączyła marka Xiaomi Mi Store. Na powierzchni 88 mkw. klienci znajdą szeroką gamę produktów chińskiego brandu, a wśród nich popularne telefony oraz nowe na rynku telewizory Xiaomi.
Salon Xiaomi w poznańskiej Avenidzie utrzymany jest w klasycznym designie marki. W wystroju przeważa biel, a całość dopełniają drewniane akcenty. Przestrzeń jest bardzo dobrze oświetlona, aby klient mógł w komfortowy sposób testować produkty i zapoznawać się z urządzeniami demonstracyjnymi.
W nowym salonie w Avenidzie Poznań klienci mogą przetestować całą gamę produktów, m.in. telefony, inteligentne sprzęty domowe oraz akcesoria GSM. Nowością w asortymencie są telewizory Xiaomi.
Cieszymy się, że to właśnie w Avenidzie został otwarty kolejny salon marki Xiaomi Mi Store. Brand cechuje się innowacyjnością dostępną dla każdego – stąd wynikają atrakcyjne ceny produktów. Mamy nadzieję, że klienci naszego Centrum chętnie będą odwiedzać nowy punkt na mapie naszego centrum – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Marka Xiaomi została założona w 2010 roku przez chińskiego przedsiębiorcę Lei Juna. W Polsce gości od 3 lat, szturmem zdobywając rynek. Według najnowszych informacji Xiaomi zostało nr 1 wśród producentów w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku, pod względem sprzedanej liczby smartfonów.
Salon Xiaomi Mi Store znajdujący się w Avenidzie Poznań jest siedemnastym lokalem w Polsce, a drugim w Poznaniu. Znajduje się na poziomie +1.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.