Avenida Poznań z salonem Xiaomi Mi Store
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Avenida Poznań kontynuuje strategię poszerzania oferty dla klientów – do grona najemców dołączyła marka Xiaomi Mi Store. Na powierzchni 88 mkw. klienci znajdą szeroką gamę produktów chińskiego brandu, a wśród nich popularne telefony oraz nowe na rynku telewizory Xiaomi.
Salon Xiaomi w poznańskiej Avenidzie utrzymany jest w klasycznym designie marki. W wystroju przeważa biel, a całość dopełniają drewniane akcenty. Przestrzeń jest bardzo dobrze oświetlona, aby klient mógł w komfortowy sposób testować produkty i zapoznawać się z urządzeniami demonstracyjnymi.
W nowym salonie w Avenidzie Poznań klienci mogą przetestować całą gamę produktów, m.in. telefony, inteligentne sprzęty domowe oraz akcesoria GSM. Nowością w asortymencie są telewizory Xiaomi.
Cieszymy się, że to właśnie w Avenidzie został otwarty kolejny salon marki Xiaomi Mi Store. Brand cechuje się innowacyjnością dostępną dla każdego – stąd wynikają atrakcyjne ceny produktów. Mamy nadzieję, że klienci naszego Centrum chętnie będą odwiedzać nowy punkt na mapie naszego centrum – mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań.
Marka Xiaomi została założona w 2010 roku przez chińskiego przedsiębiorcę Lei Juna. W Polsce gości od 3 lat, szturmem zdobywając rynek. Według najnowszych informacji Xiaomi zostało nr 1 wśród producentów w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku, pod względem sprzedanej liczby smartfonów.
Salon Xiaomi Mi Store znajdujący się w Avenidzie Poznań jest siedemnastym lokalem w Polsce, a drugim w Poznaniu. Znajduje się na poziomie +1.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.