AV-TEST zbadał antywirusy dla Androida Bitdefender z maksymalną oceną
W trakcie prowadzonych badań antywirusy miały dostęp do chmury publicznej, a tym samym możliwość codziennej i automatycznej aktualizacji sygnatur baz wirusów. Oprogramowanie testowano pod kątem możliwości w zakresie ochrony przed malwarem, wpływu na wydajność smartfona oraz użyteczność. W każdej z tych trzech kategorii produkt mógł otrzymać maksymalnie sześć punktów. Oprogramowanie Bitdefender Mobility Security 3.3. uzyskało maksymalną ocenę 18 punktów i otrzymało od AV-TEST certyfikat „Top-Product”.
AV-TEST w badaniu oceniającym zdolność antywirusów do wykrywania malware’u, sprawdzili możliwości antywirusów w zakresie przechwytywania złośliwego oprogramowania w czasie rzeczywistym oraz wykrytego w ciągu ostatnich czterech tygodni. W pierwszym przypadku AV-TEST wykorzystał 2993 próbki, zaś w drugim użył 2966 próbek.
Badacze oceniając wpływ antywirusów na wydajność smartfonów wzięli pod uwagę trzy kryteria: żywotność baterii, rytm pracy urządzenia w czasie normalnego użytkowania oraz generowany przez program ruch sieciowy. W części związanej z badaniem użyteczności AV-TEST weryfikował oprogramowanie antywirusowe pod kątem wysyłania fałszywych ostrzeżeń podczas instalacji legalnych programów z Google Play Store (1925 próbek) oraz innych źródeł (1294 próbki).
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.