Komunikaty PR

Axis Communications prezentuje nowe kamery z funkcją głębokiego uczenia

2022-03-31  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

AXIS M2035-LE i AXIS M2036-LE to kamery posiadające możliwość realizowania zaawansowanej analityki na brzegu sieci. Połączenie wysokiej rozdzielczości obrazu i wysokiej odporności na czynniki zewnętrzne, sprawia, że oba urządzenia znajdą zastosowanie w monitoringu przestrzeni narażonych na występowanie trudnych warunków środowiskowych i pogodowych.

 

Obie kamery cechuje wysoka i szczegółowa jakość obrazu. Kamera AXIS M2035-LE zapewnia obraz HDTV o rozdzielczości 1080p, natomiast AXIS M2036-LE gwarantuje rozdzielczość Quad HD 1440p/4 MP. Ponadto, kamera AXIS M2035-LE jest dostępna z dwoma wersjami obiektywu. Kamery wyposażone zostały w funkcję głębokiego uczenia na brzegu sieci, co stwarza możliwości korzystania z zaawansowanych aplikacji analitycznych, np. AXIS Object Analytics, umożliwiającej wykrywanie i klasyfikację ludzi oraz pojazdów.

 

W urządzeniach zadbano również o kwestie bezpieczeństwa. Dzięki Axis Edge Vault chroniony jest identyfikator kamer Axis, a ich autoryzacja w sieci jest znacznie uproszczona. Biorąc pod uwagę technikalia, przestronna, uszczelniona tylna puszka zapewnia bezpieczne zarządzanie kablami.

 

Kamery są wysoce odporne na uderzenia zewnętrzne, co potwierdza klasa wykonania IK08.  Dodatkowo cechuje je także wysoka elastyczność i ekonomiczność instalacji, w tym obsługa zasilania PoE.

 

Najważniejsze cechy:

  • Rozdzielczość HDTV 1080p | Quad HD 1440p/4 MP
  • Kompaktowa, lekka konstrukcja
  • Analityka z funkcją głębokiego uczenia się
  • Zipstream z obsługą H.264/H.265
  • Możliwość pracy na zewnątrz z podświetleniem w podczerwieni (AXIS M2035-LE)
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.