Bechtle pierwszym europejskim partnerem kategorii Elite w ramach mySchneider IT
- Wiodąca europejska firma świadcząca usługi IT uzyskała status Elite w programie partnerskim mySchneider IT.
- Akredytacja pomoże Bechtle uzyskać nowe możliwości rozwoju w zakresie usług zarządzanych (Managed Services), edge computingu i zrównoważonego rozwoju.
- Kluczowe certyfikacje obejmują Edge Software i Digital Services, specjalizację IT Solutions Provider oraz Industrial Secure Power.
Schneider Electric, lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, ogłosił, że Bechtle, jeden z głównych europejskich dostawców produktów i usług IT, został pierwszym europejskim partnerem IT Solution Provider, posiadającym status Elite. W ramach nowej odsłony programu partnerskiego mySchneider IT, firma Bechtle uzyskała kluczowe akredytacje w zakresie komercyjnego i przemysłowego edge computingu, oprogramowania i usług cyfrowych oraz w obszarze projektowania, zasilania i chłodzenia centrów danych.
Bechtle, firma z siedzibą główną w Neckarsulm w Niemczech i prawie 100 oddziałami w 14 kluczowych lokalizacjach w Europie, jest jednym z głównych europejskich dostawców produktów, usług IT i usług zarządzanych oraz integratorem systemów. Skupienie się na „myśleniu globalnym i działaniu lokalnym” szybko ugruntowało pozycję firmy jako lidera w kanale dystrybucyjnym, dostarczając klientom w całym regionie specjalistyczną wiedzę techniczną z zakresu IT i centrów danych, a także znajomość kluczowych regulacji prawnych i wymagań biznesowych.
Bechtle od ponad 40 lat współpracuje ze Schneider Electric i jest jednym z najdłużej współpracujących partnerów biznesowych firmy w obszarze IT. Obecnie jako pierwszy Elite IT Solution Provider Schneider Electric w Europie, firma dostrzega możliwość przyspieszenia rozwoju poprzez wspieranie klientów w centrach danych i środowiskach edge computingu, a także zarządzanie zrównoważonym cyklem życia produktów oraz usługami.
– Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy pierwszym europejskim partnerem Elite, IT Solution Provider firmy Schneider Electric. Traktujemy nasze organizacje jako jeden zespół, który dostarcza klientom w Europie rozwiązania o znaczeniu krytycznym. Nowa akredytacja jeszcze bardziej wzmacnia nasze relacje, pomagając w rozszerzeniu strategicznych interesów biznesowych w zakresie usług zdalnego monitorowania i zarządzania centrami danych, zrównoważonego rozwoju IT oraz tych związanych z zarządzaniem cyklem życia produktów – mówi Nicole Dörr, Dyrektor Datacenter Solutions w Bechtle.
Program Partnerski mySchneider IT
Nowa odsłona programu partnerskiego mySchneider IT to wsparcie partnerów w kanale IT dzięki uproszczonej strukturze i zróżnicowanym specjalizacjom dla kluczowych sektorów, takich jak centra danych (Data Centers Solution Provider), rozwiązania IT (IT Solutions Provider) oraz oprogramowanie i zarządzanie usługami (Software & Services Provider). Program gwarantuje partnerom nowy zakres narzędzi sprzedażowych, szkoleń i zasobów wspierających, a także obejmuje korzyści dostosowane do każdej ze ścieżek specjalizacji.
Na przykład specjalizacja IT Solution Provider umożliwia partnerom Schneider Electric połączenie wielu specjalizacji informatycznych, zapewniając możliwość identyfikacji, odsprzedaży, konfiguracji lub instalacji rozwiązań infrastruktury IT w ramach rynku małych i średnich przedsiębiorstw oraz wielkich korporacji. Kluczowe cechy obejmują:
- Nowy interfejs: łatwy w nawigacji interfejs programu oferuje sprzedawcom, partnerom i menedżerom wgląd w postępy firmy i poszczególnych jej pracowników w zakresie każdej z dostępnych specjalizacji.
- Ulepszone ścieżki szkoleniowe: obejmują szeroki zakres narzędzi projektowych, szkoleń i zasobów, które pomogą partnerom zróżnicować i wzmocnić ich modele biznesowe oraz sprostać wymaganiom klientów.
- myRewards: dostosowane do wymagań biznesowych partnerów nagrody i zachęty finansowe, które mają na celu aktywne identyfikowanie, rozwijanie i kompleksowe realizowanie nowych możliwości biznesowych.
- Zrównoważony rozwój: oznacza dostęp do produktów i innych rozwiązań Schneider Electric oznaczonych etykietą Green Premium™. Ten symbol oznacza zrównoważone i cyrkularne działanie już na etapie projektowania, wiąże się z zapewnieniem pełnej zgodności z normami i przejrzystości, a także zmniejszonym wpływem na środowisko.
Kanał zerowy netto
Nowy program partnerski mySchneider IT prezentuje jasną strategię zrównoważonego rozwoju dla kanału dystrybucji poprzez produkty Green Premium™ oraz usługi Energy and Sustainability. Schneider Electric jako światowy lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki posiadający Platynowy Certyfikat Zrównoważonego Rozwoju przyznawany przez Ecovadis, doskonale wpisuje się w długoterminową strategię Bechtle w zakresie zrównoważonego rozwoju. Firma od wielu lat prowadzi sprzedaż odnowionego sprzętu komputerowego. Dzięki tym działaniom uzyskała Srebrny Certyfikat Ecovadis.
– Jako firma, która dąży do tego, aby być liderem na rynku, stawiamy zrównoważony rozwój za kluczowy element strategii naszej organizacji. Naszym obowiązkiem jest ochrona planety dla przyszłych pokoleń. Wraz z rosnącą świadomością znaczenia zrównoważonego rozwoju, w oczekiwaniu na bardziej rygorystyczne przepisy międzynarodowe, nasz sojusz ze Schneider Electric pomaga nam realizować strategię „zero net” i wspierać klientów w całym regionie za pomocą zrównoważonych rozwiązań – dodaje Nicole Dörr.
– Cieszymy się, że Bechtle, wieloletni partner Schneider Electric, został naszym pierwszym europejskim partnerem Elite w segmencie IT Solution Provider. Niezależne badania przeprowadzone na nasze zlecenie przez firmę Canalys wykazały, że w przypadku aż 64 proc. klientów strategie ESG wpływają na ich inwestycje w IT. Skoro zatem zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem decyzji zakupowych klientów, wierzę, że budowanie strategicznych sojuszy z firmami, które mają te same wartości i wizję, będzie kluczem do zbudowania prawdziwie zrównoważonego i bezemisyjnego kanału partnerskiego w branży IT – podkreśla z kolei David Terry, VP, IT Channels, Schneider Electric, Europe.
Aby dowiedzieć się więcej o nowym programie partnerskim mySchneider IT Solution Provider, wystarczy odwiedzić stronę internetową: https://www.apc.com/pl/pl/partners-alliances/partners/

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.