Komunikaty PR

BETFAN wzmacnia digital transferem Tomasza Woźniaka

2022-10-13  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

BETFAN jest bukmacherem, który rozpoczął działalność, opierając biznes w całości na kanale online - zakłady przyjmował wyłącznie przez serwis betfan.pl i aplikację mobilną. Bazując na tej strategii legalny polski bukmacher w ciągu zaledwie trzech lat od startu zbudował biznes przynoszący 354 mln zł obrotów, osiągnął rentowność oraz zajął miejsce w gronie największych firm swojej branży w kraju. Również dziś gra online stanowi dominującą część przychodów BETFAN, choć firma obecnie ma także 64 punkty stacjonarne z nowoczesnymi terminalami bukmacherskimi.

- Coraz większe znaczenie na globalnym rynku bukmacherskim ma technologia i narzędzia cyfrowe. W Polsce te trendy też są obecne, a BETFAN od początku buduje swoją strategię biznesu właśnie na kanale online. Dziś firma bukmacherska naturalnie jest też firmą technologiczną, która podejmując właściwe, oparte na danych decyzje może budować swoje przewagi konkurencyjne. Tworząc spójne doświadczenie użytkowników zarówno w przeglądarce desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych. Oprócz ciągłego usprawniania interfejsów, z których korzystają nasi klienci, równolegle wprowadzamy narzędzia pozwalające na  gromadzenie i segmentację danych, w ramach wdrożonego niedawno narzędzia Customer Data Platform. W przyszłości pozwoli to nam lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a nawet serwować mu spersonalizowane rekomendacje, dopasowane do jego zainteresowań i historycznych zakładów. Tomasz Woźniak to jeden z niewielu ekspertów w branży digital, który realnie uczestniczył w budowie produktów cyfrowych używanych dziś przez miliony klientów. Wierzę, że jego wiedza i pragmatyczne podejście, pozwoli nam podejmować właściwe decyzje technologiczne i budować lepsze doświadczenie  dla  naszych użytkowników, wyznaczając jednocześnie zupełnie nowy standard  dla produktów bukmacherskich – mówi Łukasz Łazarewicz, współwłaściciel i przewodniczący rady nadzorczej BETFAN.

- Dostrzegam w branży bukmacherskiej olbrzymi potencjał do digitalizacji. Paradoksalnie mimo obecności większości podmiotów w kanałach internetowych, wielu z nich działa identycznie, bez tzw. pierwiastka innowacji. Moją rolą jest nie tylko zrozumienie dzisiejszych potrzeb cyfrowego gracza, ale i wsparcie BETFAN w wykorzystywaniu i rozwoju topowych narzędzi i technologii dostępnych od dawna w takich branżach jak fintech, retail czy gaming. Niezwykle istotne w tym procesie będzie odpowiednie wykorzystanie danych i analityki produktowej. BETFAN ma wielką szansę zbudować takim podejściem wiele przewag konkurencyjnych, równolegle spełniając rosnące oczekiwania klientów – komentuje Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind oraz członek rady nadzorczej BETFAN.

Tomasz Woźniak założył i od blisko 15 lat prowadzi firmę Future Mind, która tworzy i realizuje strategie cyfrowe, obejmujące aplikacje mobilne i inne produkty digitalowe oparte na najnowszych technologiach, w tym IoT. Firma Tomasza Woźniaka przygotowała m.in. aplikacje mobilne dla sieci Żabka czy Superpharm, ale też realizowała projekty technologiczne dla firm takich jak: Empik, LPP, Virgin Mobile, Generali czy Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka. Tomasz Woźniak zasiada również w  radzie nadzorczej notowanej na GPW, spółki Digitree Group. Jest przy tym członkiem powołanej przez PARP Sektorowej Rady Rozwoju Kompetencji Komunikacji Marketingowej, a także pełni rolę mentora w akceleratorze Foodtech.ac i Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Tomasz Woźniak jest też wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego, uczelni Łazarskiego oraz Collegium Civitas.

BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online i stacjonarnie. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, zakładów na sporty wirtualne i gry karciane, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. BETFAN jest w gronie największych polskich bukmacherów i w ciągu ok. trzech i pół lat działalności odprowadził do budżetu państwa 106 mln zł z tytułu podatku od gier. BETFAN kładzie duży nacisk na przestrzeganie zasad odpowiedzialnej gry. Wszyscy pracownicy są przeszkoleni w tym zakresie, a ich wiedza jest regularnie aktualizowana poprzez kolejne warsztaty edukacyjne.

Analizy BETFAN są podstawą wielu trafnych prognoz. Tylko w 2021 i 2022 r. BETFAN przewidział wynik szeregu istotnych wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych czy sportowych. Między innymi zgodnie z typowaniem analityków BETFAN prezesem PZPN został Cezary Kulesza, tytuł sportowca roku w plebiscycie PS zdobył Robert Lewandowski, dziennikarzem roku w konkursie Grand Press wybrano Andrzeja Poczobuta, zaś prezydentem Rzeszowa został Konrad Fijołek. BETFAN prognozował także, że KRRiT przedłuży TVN7 koncesję na nadawanie, a Krystian Ochman będzie reprezentował Polskę na Eurowizji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.