Bitdefender debiutuje w Formule 1
W ramach partnerstwa, począwszy od Formuły 1 Singapore Airlines, Grand Prix Singapuru 2022, logo Bitdefender pojawi się na kaskach kierowców Ferrari, a także na jednomiejscowym bolidzie F1-75 prowadzonym przez Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza. Od 2023 roku znaczek Bitdefender znajdzie się również na kombinezonach wyścigowych i strojach drużynowych.
- Współpraca z Scuderia Ferrari, najbardziej kultowym zespołem Formuły 1, naturalnie wpisuje się w strategię Bitdefendera. Nie możemy się doczekać zwiększenia świadomości naszej marki -. mówi Florin Tapes, współzałożyciel i dyrektor generalny Bitdefendera.
Grand Prix Singapuru 2022 odbędzie się w niedzielę, 2 października.
Drużyna Ferrari zgromadziła do tej pory 406 punktów i zajmuje w klasyfikacji konstruktorów drugie miejsce. Natomiast najlepszy kierowca tego teamu Charles Leclerc znajduje się na drugim miejscu klasyfikacji generalnej sezonu 2022, a Carlos Sainz jest piąty.
Bitdefender rozpoczął swoją działalność w 2001 roku w Bukareszcie, obecnie liczy 1800 pracowników rozsianych po całym świecie. Bitdefender od początku koncentruje się na misji jaką jest walka z cyberprzestępczości. Producent opracował wiele patentów wydanych na innowacje technologiczne w zakresie wykrywania zagrożeń, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.