Komunikaty PR

Bitdefender na urządzeniach wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub

2020-02-25  |  01:00
Biuro prasowe

Bitdefender, twórca oprogramowania antywirusowego podjął współpracę z marką Konica Minolta, która jest liderem na rynku urządzeń wielofunkcyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się głównie produkcją sprzętu do druku w środowisku biurowym.

Skuteczna ochrona

Antywirus Bitdefender to software, które skutecznie zabezpiecza urządzenia przed złośliwym oprogramowaniem próbującym wykraść dane z komputerów czy innych urządzeń podłączonych do sieci. Niestety, w dzisiejszych czasach cyberprzestępcy mogą uzyskać dostęp do poufnych plików nawet przez urządzenia takie jak kserokopiarki, czy inne sprzęty biurowe będące w tej samej sieci. Bitdefender Antywirus działa w tle, a jego aktualizacje odbywają się automatycznie, więc nie musimy martwić się o aktualną wersję oprogramowania.

W celu zadbania o bezpieczeństwo użytkownika Konica Minolta rozpoczęła współpracę z firmą Bitdefender. Urządzenia wielofunkcyjne z serii Konica Minolta Bizhub z racji tego, że są narażone na potencjalne ryzyko związane z zainfekowaniem przez wirusy zostały wyposażone w antywirus tego przedsiębiorstwa. Każdy zeskanowany, drukowany czy zaszyfrowany plik pdf jest skanowany przez oprogramowanie antywirusowe w poszukiwaniu potencjalnego zagrożenia ze strony złośliwego oprogramowania.

Bitdefender zapobiega rozprzestrzenianiu się złośliwego oprogramowania

Antywirus Bitdefender odpowiada nie tylko za środowisko pracy i jego zabezpieczenie przed potencjalnym atakiem ze strony złośliwego oprogramowania i wirusów, ale dba również, aby starania cyberprzestępców nie rozprzestrzeniły się poza firmę za pośrednictwem urządzenia wielofunkcyjnego.

 

W jakich urządzeniach z serii Konica Minolta Bizhub znajdziemy oprogramowanie Bitdefender?

 

Antywirus Bitdefender jest kompatybilny z następującymi urządzeniami Konica Minolta Bizhub:

  • formatu A3 : C250i, C300i, C360i
  • formatu A4 : C3320i, C3350i, C4050i
  •  

Oprogramowanie Bitdefender na urządzeniach Konica Minolta Bizhub skutecznie chroni pliki oraz dokumenty przed utratą oraz atakami ze strony złośliwego oprogramowania i wirusów. Instalowany jest bezpośrednio na urządzeniach wielofunkcyjnych Konica Minolta Bizhub i posiada wieczystą licencję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B Biuro prasowe
2024-05-09 | 10:00

Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B

SL-1200M7B sprzedawany będzie w zestawie z płytą winylową zawierającą dźwięki silnika V12 sześciu super sports cars Lamborghini, a także z matą antypoślizgową i naklejkami z
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.