Bitdefender niezawodny w teście Advanced Threat Protection
Testy Advanced Threat Protection firmy AV-TEST oceniają oprogramowanie zabezpieczające w laboratorium przy użyciu bardzo realistycznych i dynamicznych scenariuszy ataków. Jednakże są one czasochłonne i wymagają dużego zaangażowania ze strony laboratorium badawczego, stąd przeprowadzono pięć ataków przy użyciu oprogramowania ransomware oraz pięć wykorzystujących tzw. data stealers. Rozwiązania dla użytkowników korporacyjnych okazały się bardzo skuteczne w odpieraniu wszystkich ataków, podczas gdy dwa produkty dla użytkowników indywidualnych miały poważne problemy z wykryciem złośliwego oprogramowania.
W trakcie testów laboratorium zbadało każdy etap ataku. Cały proces rozpoczyna się od przychodzącej wiadomości e-mail, wykrycia napastnika i oceny rodzajów uruchamianych skryptów lub narzędzi pomocniczych. Następnie każda kolejna próba ataku musi być zablokowana. Jeśli program ochronny wykryje i zablokuje napastnika, atak uważa się za zidentyfikowany i rozwiązany. W takim przypadku testowane oprogramowanie otrzymuje pełną liczbę 45 punktów. Taki wynik uzyskały między innymi dwa produkty Bitdefender Endpoint Security, Bitdefender Endpoint Security (Ultra). Oba systemy łączą sprawdzone, warstwowe podejście bezpieczeństwa Bitdefender z narzędziami i technologiami nowej generacji. Programy zapewniają wysoką wydajność i ochronę wszystkich punktów końcowych w środowisku przedsiębiorstwa: komputerów stacjonarnych, laptopów, telefonów komórkowych, serwerów fizycznych i wirtualnych.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.