Black Friday z iiyama. Świetne monitory w obniżonych cenach!
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Black Friday z iiyama. Świetne monitory w obniżonych cenach!
Black Friday i Cyber Monday to znakomity sposób, by zaoszczędzić sporą sumkę pieniędzy podczas zakupów urządzeń elektronicznych. iiyama, czyli jeden z największych producentów monitorów komputerowych na świecie, rusza z tej okazji z promocją, obok której nie można przejść obojętnie! Producent obniżył ceny trzech modeli monitorów: G2450HSU-B1 możemy kupić już za 597 zł, G2730HSU za 689 zł, a G2770QSU-B1 za jedyne 1299 zł.
Black Friday z iiyama
G2450HSU-B1 to sprzęt wyposażony w 24-calową matrycę VA o rozdzielczości Full HD
i częstotliwości odświeżania 75Hz, która oferuje szybkiczas reakcji (1ms MPRT), wysoki kontrast 3000:1 oraz FreeSync. G2730HSU to 27-calowy monitor TN o rozdzielczości Full HD, odświeżaniu 75Hz i jasności 300 nitów, ze wsparciem dla FreeSync.
iiyama G2770QSU-B1 to już z kolei marzenie każdego gracza, bo 27-calowa matryca Fast IPS zapewni niezrównane wrażenia z rozgrywki, ostry obraz oraz znakomitą płynność. Wszystko dzięki częstotliwości odświeżania 165Hz, rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli i szybkiemuczasowi reakcji plamki rzędu 0,5ms (MPRT). Model ten oferuje też FreeSync Premium, HDR 400, wysoką jasność poprawiającą doznania płynące z gier wideo i hub USB 3.0, który zapewnia szeroki zakres personalizacji stanowiska gamingowego.
Gdzie można znaleźć te monitory w tak niskich cenach? U wszystkich autoryzowanych partnerów iiyama w Polsce, a zatem Komputronik, Max Elektro, Proline, RTV Euro AGD, Alsen, iiyama-sklep.pl, Laphard, X-Kom, Morele, Zadowolenie, Sferis, Apollo, Notebooki, Eltrox, Media Expert, Neonet, Bitkomputer, Avans oraz Delkom. Promocja trwa od wtorku, 22 listopada do Cyber Monday, czyli 28 listopada.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.