Bookero: polski start-up rewolucjonizuje zarządzanie kalendarzem przedsiębiorców
Polski start-up posiadający technologię dla firm dokonuje rewolucji na rynku rezerwacji. Bookero to innowacyjny kalendarz, który w prosty i szybki sposób pozwala zarządzać bukingami. Platforma w znacznym stopniu pomaga właścicielom biznesów w efektywnym kierowaniu firmami.
Start-up został założony przez Pawła Nowakowskiego, który jest właścicielem software house’u, gdzie wraz z doświadczonym zespołem tworzy zaawansowane systemy online do automatyzacji procesów firmowych. W 2017 roku postanowił zrewolucjonizować rynek rezerwacji online i stworzył platformę SaaS do zarządzania kalendarzami przedsiębiorców. — Znaliśmy się na technologiach, mieliśmy świetne zaplecze w postaci wykwalifikowanego zespołu IT i potrafiliśmy rozwiązywać problemy, dlatego gdy zauważyliśmy potrzebę na rynku, postanowiliśmy stworzyć system szyty na miarę — mówi Founder, Paweł Nowakowski.
To technologia all-in-one, która usprawnia proces rezerwacji i pozwala na wygodne zarządzanie. Tworzenie listy kodów rabatowych, poszerzanie parametrów rezerwacji czy ustalanie reguł cenowych to tylko kilka z wielu dostępnych dla użytkowników opcji. Dzięki możliwości zaawansowanej personalizacji formularzy firma uniknie dodatkowej komunikacji i dopytywania o szczegóły przez klientów. Bookero umożliwia także korzystanie z bezpiecznych płatności online. — Nasz system został stworzony dla każdej branży i jest mocno konfigurowalny. Do tej pory inne technologie pomijały potrzeby firm, którym zależało na czymś więcej niż tylko prostych formularzach rezerwacji — dodaje Paweł Nowakowski. Jeśli klient potrzebuje dodatkowej, niestandardowej funkcji, zespół Bookero jest w stanie spersonalizować dostępną technologię.
Automatyzacja wielu zadań m.in. wysyłania powiadomień do klienta czy ustanawiania rezerwacji cyklicznych wiąże się z oszczędnością czasu i zupełnie nową jakością obsługi klienta. Bookero analizuje indywidualne potrzeby klientów i oferuje sposób rezerwacji dopasowany do konkretnych potrzeb danego biznesu. Technologia dociera do branż, które dotychczas nie mogły korzystać z systemów rezerwacji z powodu ich ograniczeń. Narzędzie skierowane jest do szerokiej grupy docelowej, od psychologów, przez ezoteryczki i dźwiękoterapeutów, aż po managerów studia paintballowego czy właścicieli drogich jachtów. Potwierdzają to klienci, którzy zachwalają elastyczność dopasowania systemu do konkretnego modelu biznesu — Jako przychodnia lekarska mieliśmy specyficzne wymagania, ale wszystko udało się perfekcyjnie dostosować do naszych potrzeb. Zarówno ze strony administracji, jak i klientów system działa bez zarzutu. Wsparcie techniczne - niezawodne! Współpracujemy od wielu już miesięcy i nie wyobrażam sobie innej opcji — napisano w jednej z recenzji.
Start-up obsługuje aktualnie ponad 200 tysięcy rezerwacji miesięcznie i rośnie w skali kilkaset procent z roku na rok. - Nadchodzący kryzys gospodarczy jeszcze bardziej zmusi nas do optymalizacji kosztów i czasu, a to zawsze ułatwiają technologie. W Bookero dążymy do tego, by stać się liderem rozwiązań w zakresie automatyzacji obsługi rezerwacji, dlatego inwestujemy w zespół najlepszych specjalistów IT i customer service. Naszą misją jest ułatwianie życia przedsiębiorcom - mówi Paweł Nowakowski.
Więcej informacji na stronie https://www.bookero.pl
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
![SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2095741652,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.