Komunikaty PR

Bookero: polski start-up rewolucjonizuje zarządzanie kalendarzem przedsiębiorców

2022-12-07  |  13:00
Biuro prasowe

Polski start-up posiadający technologię dla firm dokonuje rewolucji na rynku rezerwacji. Bookero to innowacyjny kalendarz, który w prosty i szybki sposób pozwala zarządzać bukingami. Platforma w znacznym stopniu pomaga właścicielom biznesów w efektywnym kierowaniu firmami.

Start-up został założony przez Pawła Nowakowskiego, który jest właścicielem software house’u, gdzie wraz z doświadczonym zespołem tworzy zaawansowane systemy online do automatyzacji procesów firmowych. W 2017 roku postanowił zrewolucjonizować rynek rezerwacji online i stworzył platformę SaaS do zarządzania kalendarzami przedsiębiorców. — Znaliśmy się na technologiach, mieliśmy świetne zaplecze w postaci wykwalifikowanego zespołu IT i potrafiliśmy rozwiązywać problemy, dlatego gdy zauważyliśmy potrzebę na rynku, postanowiliśmy stworzyć system szyty na miarę — mówi Founder, Paweł Nowakowski.

To technologia all-in-one, która usprawnia proces rezerwacji i pozwala na wygodne zarządzanie. Tworzenie listy kodów rabatowych, poszerzanie parametrów rezerwacji czy ustalanie reguł cenowych to tylko kilka z wielu dostępnych dla użytkowników opcji. Dzięki możliwości zaawansowanej personalizacji formularzy firma uniknie dodatkowej komunikacji i dopytywania o szczegóły przez klientów. Bookero umożliwia także korzystanie z bezpiecznych płatności online. —  Nasz system został stworzony dla każdej branży i jest mocno konfigurowalny. Do tej pory inne technologie pomijały potrzeby firm, którym zależało na czymś więcej niż tylko prostych formularzach rezerwacji — dodaje Paweł Nowakowski. Jeśli klient potrzebuje dodatkowej, niestandardowej funkcji, zespół Bookero jest w stanie spersonalizować dostępną technologię.

Automatyzacja wielu zadań m.in. wysyłania powiadomień do klienta czy ustanawiania rezerwacji cyklicznych wiąże się z oszczędnością czasu i zupełnie nową jakością obsługi klienta. Bookero analizuje indywidualne potrzeby klientów i oferuje sposób rezerwacji dopasowany do konkretnych potrzeb danego biznesu. Technologia dociera do branż, które dotychczas nie mogły korzystać z systemów rezerwacji z powodu ich ograniczeń. Narzędzie skierowane jest do szerokiej grupy docelowej, od psychologów, przez ezoteryczki i dźwiękoterapeutów, aż po managerów studia paintballowego czy właścicieli drogich jachtów. Potwierdzają to klienci, którzy zachwalają elastyczność dopasowania systemu do konkretnego modelu biznesu — Jako przychodnia lekarska mieliśmy specyficzne wymagania, ale wszystko udało się perfekcyjnie dostosować do naszych potrzeb. Zarówno ze strony administracji, jak i klientów system działa bez zarzutu. Wsparcie techniczne - niezawodne! Współpracujemy od wielu już miesięcy i nie wyobrażam sobie innej opcji —  napisano w jednej z recenzji.

Start-up obsługuje aktualnie ponad 200 tysięcy rezerwacji miesięcznie i rośnie w skali kilkaset procent z roku na rok. - Nadchodzący kryzys gospodarczy jeszcze bardziej zmusi nas do optymalizacji kosztów i czasu, a to zawsze ułatwiają technologie. W Bookero dążymy do tego, by stać się liderem rozwiązań w zakresie automatyzacji obsługi rezerwacji, dlatego inwestujemy w zespół najlepszych specjalistów IT i customer service. Naszą misją jest ułatwianie życia przedsiębiorcom - mówi Paweł Nowakowski.

Więcej informacji na stronie https://www.bookero.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.