Brother Polska wspiera walkę z koronawirusem
Brother Polska jak co roku, chce wesprzeć lokalne społeczeństwo. W związku z pandemią firma zdecydowała się wesprzeć lekarzy i personel medyczny w walce z wirusem COVID-19 i przekazać niezbędny sprzęt ochronny do instytucji opieki zdrowotnej.
W ubiegłych latach firma Brother Polska prowadziła akcję sadzenia drzew w Polsce. W 2019 r. producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych ufundował 1000 drzewek, które zasadzono na terenie Parku Narodowego Gór Stołowych w Obwodzie Ochronnym Czerwona Woda.
W tym roku jednak firma stwierdziła, że pomoc jest bardziej potrzebna lokalnym lekarzom. Dlatego w ramach wsparcia przekazała 1000 maseczek chirurgicznych mocowanych na gumkach do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie.
– Zgodnie z dewizą „at your side” firma bardzo poważnie traktuje swoje zobowiązanie do wspierania wszystkich działań, których celem jest dobro społeczeństwa. Jesteśmy szczególnie dumni, że udało nam się wesprzeć szpital na początku pandemii w Polsce, gdy pozyskanie maseczek ochronnych było wyzwaniem. Mamy nadzieję, że nasz gest przyczynił się do szybkiego powrotu do zdrowia pacjentów, a także zapewnił bezpieczeństwo lekarzom, którzy działają na rzecz powstrzymania epidemii – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Działania proekologiczne nadal pozostają jednym z kluczowych celów strategii Brother. – Współczesne firmy powinny wziąć odpowiedzialność za ratowanie środowiska naturalnego. Brother realizuje tę ideę już od 20 lat – przypomina Katarzyna Idzkiewicz – Aktywnie prowadzimy działania w ramach programu Brother Earth, który wspiera rozwiązywanie problemów środowiska zarówno globalnie, jak i lokalnie – dodaje.
W ramach inicjatywy Brother Earth internauci mogą wspierać firmę w działaniach na rzecz ochrony środowiska i samodzielnie wybrać którą akcję Brother powinien wesprzeć. Wystarczy wejść na stronę http://www.brotherearth.com/en/top.html i wybrać jeden z dwunastu celów, na które Brother przekaże środki. Do wyboru są projekty takie jak ochrona lasów deszczowych w Peru, sadzenie drzew w Kanadzie, ponowne zalesianie namorzyn w Tajlandii czy ochrona ekosystemu wodnego w Australii.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.