Komunikaty PR

Codeaddict inwestuje w nowe technologie i planuje wzrosty

2022-01-31  |  13:00
Biuro prasowe

Codeaddict, notowana na NewConnect spółka technologiczna, poszerza działalność o obszary, które są komplementarne względem dotychczasowych aktywności i wpisują się w koncepcje ekosystemu dóbr cyfrowych. Spółka angażuje się technologicznie i kapitałowo w nowe projekty: MyForce, Shvalnia Sp. z o. o. (shvalnia.com) oraz narzędzie dla emitentów NFT. Wzrost skali biznesu przełoży się także na dwukrotne zwiększenie zespołu programistycznego (do 24 osób) do końca roku.

Podstawą a zarazem gwarancją płynności i bezpieczeństwa spółki są projekty realizowane dla klientów zewnętrznych w modelu „software house” (w związku z sytuacją na rynku IT, spółka odnotowuje wzmożone zapotrzebowanie na usługi tego typu). Codeaddict jest również współtwórcą oraz głównym partnerem technologicznym i udziałowcem platformy crowdfundingowej Raisemana korzystającej z technologii blockchain.

 

- Poszerzenie spektrum działalności Codeaddict pozwoli na stworzenie spójnego ekosystemu dystrybucji, finansowania i oferowania rozwiązań czy też produktów cyfrowych jak i hardware’owych. Nowe projekty, które zamierzamy dewelopować lub aktualnie dewelopujemy są komplementarne do dotychczas rozwijanych obszarów działalności, natomiast nasze kompetencje technologiczne pozwalają na rozwój projektów takich jak MyForce, w którym łączymy software i hardware. Moce produkcyjne dla tej inicjatywy zabezpiecza nasz nowy nabytek czyli Shvalnia, która już teraz jest rentowna i pozyskuje klientów w środowisku IT oraz marketingowym. Jednocześnie chcemy, aby Shvalnia realizowała zlecenia dla firm pozyskujących kapitał na Raisemana oraz innych platformach crowdfundingowych, zarówno w Polsce jak i zagranicą.  – komentuje Sebastian Goliński, CEO Codeaddict. Dodaje, że stworzenie tego ekosystemu pozwoli zdywersyfikować źródła przychodów i istotnie poprawić wyniki finansowe Codeaddict.

 

My Force to odzież typu wear-tech kierowana do odbiorców z branży gamingowej, esportowej  oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych pozwala rozszerzyć zakres doznań podczas wirtualnej rozgrywki, jak również konsumpcji innych mediów. To pozwoli jeszcze mocniej niż dotychczas zanurzyć się w świecie rozszerzonej rzeczywistości (AR). W tym kwartale Codeaddict zaprezentuje sposób działania My Force wraz z przedstawieniem planu crowdfunding’u na platformie Raisemana (gdzie będzie można objąć część udziału w przychodach) oraz globalnej przedsprzedaży w serwisie Kickstarter. Codeaddict zamierza objąć 25% udziałów w spółce zarządzającej tym projektem.

 

Codeaddict zaangażował się również w Shvalnia sp. z o.o.  (shvalnia.com), której misją jest zapewnienie markom dostępu do odpowiedzialnych społecznie artykułów promocyjnych. Odzież powstająca w Shvalnia wykonywana jest od podstaw, z lokalnych, certyfikowanych materiałów. Zamawiający mają pewność, że dostaną wysokiej jakości produkt, bez konieczności samodzielnego poszukiwania tkanin bezpiecznych dla zdrowia. Klientami firmy są również agencje marketingowe i firmy IT, zarówno z Polski jak i zagranicy. Codeaddict objął 40% udziałów w Shvalnia sp. z o.o.

 

W ramach działalności segmentu software house, Codeaddict zamierza rozwijać narzędzie dla emitentów NFT (lub tokenów pochodnych) umożliwiające tokenizację dóbr unikalnych. Jego założenia i partnerzy zostaną zaprezentowani w drugim kwartale 2022 r., a start komercjalizacji narzędzia planowany jest do końca 2022 r.

 

- Pracujemy nad nowymi projektami symultanicznie rozwijając dotychczasowe. Planujemy między innymi dalszy rozwój platformy crowdfundingowej Raisemana, za pomocą której twórcy dóbr cyfrowych mogą pozyskać finansowanie. W ciągu kilku tygodni zaprezentujemy nowe projekty, które wejdą we współpracę z platformą. Pozyskuje również kolejne zlecenia w ramach naszej działalności usługowej w segmencie software house. Dlatego w tym roku  zamierzamy dwukrotnie (do 24 osób) powiększyć zespół programistyczny – podsumowuje Goliński.

 

O spółce:

Codeaddict koncentruje się na segmencie rynku technologii oraz usług deweloperskich i konsultingowych w zakresie projektowania, implementacji i wdrażania na rynki docelowe oprogramowania, w tym głownie aplikacji mobilnych oraz webowych. Codeaddict jest współtwórcą oraz głównym Partnerem platformy Raisemana.

Spółka od 2017 r. jest notowana na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.