Commvault ogłasza utworzenie nowego regionu „International”


SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
Commvault, ceniony lider globalnego rynku inteligentnych usług związanych z danymi w środowiskach lokalnych, chmurowych i SaaS (oprogramowanie jako usługa), ogłosił połączenie swoich regionów APJ i EMEA w jedną organizację. Kierować nią będzie Marco Fanizzi, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Generalny Commvault International, który w ciągu 2 lat od powołania na szefa EMEA doprowadził do znaczącego wzrostu firmy w tym regionie.
Na nowy region „International” składać się będzie ponad 150 rynków krajowych. W jego ramach firma będzie nadal świadczyć wsparcie na najwyższym światowym poziomie dla wszystkich klientów i partnerów we wszystkich krajach regionu. Każdy region będzie wciąż bezpośrednio reprezentowany na szczeblu kierownictwa ponadregionalnego.
— Wchodząc w nowy rok obrotowy jako lider bardzo konkurencyjnej branży musimy nadal poświęcać uwagę ustalaniu priorytetów dla naszych inwestycji oraz zdolności skalowania i zwiększania dynamiki rozwoju na całym świecie — mówi Dyrektor ds. Przychodów w Commvault, Riccardo Di Blasio. — Gospodarka światowa wciąż zmaga się z problemami geopolitycznymi i ekonomicznymi, nie mamy więc wątpliwości, że kwestie zarządzania danymi, ich ochrony i użytkowania staną się jeszcze ważniejsze dla wszystkich organizacji na świecie.
Rzeczywiście, najwyraźniej w nowej amerykańskiej ustawie o zgłaszaniu cyberincydentów dotyczących infrastruktury krytycznej (Cyber Incident Reporting for Critical Infrastructure Act) zagrożenie atakami typu ransomware zostało uznane za priorytet dla bezpieczeństwa narodowego. W coraz większym stopniu jest też tak traktowane przez władze innych państw. Mając świadomość, że problematyka ta dotyczy wszystkich krajów świata, firma Commvault dba o elastyczność działania, aby utrzymać konsekwentny i powtarzalny wzrost obserwowany do tej pory w regionach APJ (Azja-Pacyfik i Japonia) i EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
— Sukces w ramach zintegrowanego regionu International osiągniemy dzięki docenianiu i zapewnieniu sprawiedliwej reprezentacji niewiarygodnej różnorodności cechującej naszą organizację. Jednocześnie jednak opierał się on będzie na niezbitym fakcie, że nasze zespoły już w tej chwili więcej łączy niż dzieli, zwłaszcza jeśli chodzi o udokumentowane sukcesy biznesowe i najlepsze praktyki — podsumowuje Marco Fanizzi, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Generalny Commvault International.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.