Cooking Simulator VR lada dzień zadebiutuje na Oculus Quest 2
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Cooking Simulator VR – topowa gra VR o gotowaniu z portfolio notowanej na GPW spółki Big Cheese Studio – równo rok po swoim debiucie rynkowym trafi w ręce użytkowników platformy Oculus Quest 2. Twórcy gry ustalili datę premiery na 28 lipca br. Cena pojedynczego egzemplarza wynosi 25 USD.
- Niezmiernie mi miło poinformować, że w przeddzień pierwszej rocznicy debiutu rynkowego naszego projektu Cooking Simulator VR, udostępnimy najnowszą wersję gry, kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest 2. Tytuł zadebiutuje na platformie Marka Zuckerberga już w przyszły czwartek, 28 lipca. To moment na jaki czekało wielu graczy, a dla nas spełnienie kolejnego z tegorocznych kamieni milowych. Przez ostatnie miesiące bardzo ciężko pracowaliśmy nad tym by projekt był dopracowany i spełniał wysokie oczekiwania fanów, zarówno pod kątem zawartych w grze mechanik, jak i od strony wizualnej, co jest niezwykle istotne zwłaszcza w kontekście produkcji VR. – mówi Łukasz Dębski, Prezes Zarządu Big Cheese Studio SA. – Cenę pojedynczego egzemplarza ustaliliśmy na 25 USD – dodaje Łukasz Dębski.
Pierwsza VR-owa odsłona Cooking Simulatora zadebiutowała na platformie Steam VR 29 lipca 2021 r. Produkcja od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem graczy, podobnie jak jej podstawowa wersja na PC. To nie tylko najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca się gra VR z całej grupy PlayWay, ale i najlepsza gra VR roku 2021. Takie wyróżnienie przypadło grze w ramach ostatniej edycji konkursu Steam Awards. Była to pierwsza tego rodzaju nagroda dla rodzimej produkcji w wirtualnej rzeczywistości oraz druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Popularność projektu VR nie słabnie. Obecnie 85 proc. użytkowników platformy Steam ocenia grę VR bardzo pozytywnie.
- Technologie wirtualnej rzeczywistości zyskują na znaczeniu, a popyt na gogle VR w ciągu kilku najbliższych lat może wzrosnąć nawet kilkukrotnie. Obecnie największą i dynamicznie rozwijaną platformą dla tego sprzętu jest Oculus Quest 2, gdzie do końca 2021 roku sprzedano ponad 10 mln urządzeń. Wiążemy więc spore nadzieje względem zbliżającej się premiery. – mówi Jakub Rafał, Dyrektor Finansowy w Big Cheese Studio SA. – Chcemy wykorzystać potencjał Questa, co w połączeniu z wiernym community zebranym wokół Cooking Simulatora, powinno przełożyć się na wolumen sprzedażowy naszego kulinarnego projektu – dodaje Jakub Rafał.
Z szacunków rynkowych wynika, że sprzedaż gogli Oculus Quest 2 w 2022 roku sięgnie 20 mln sztuk.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.