Cooking Simulator VR lada dzień zadebiutuje na Oculus Quest 2
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Cooking Simulator VR – topowa gra VR o gotowaniu z portfolio notowanej na GPW spółki Big Cheese Studio – równo rok po swoim debiucie rynkowym trafi w ręce użytkowników platformy Oculus Quest 2. Twórcy gry ustalili datę premiery na 28 lipca br. Cena pojedynczego egzemplarza wynosi 25 USD.
- Niezmiernie mi miło poinformować, że w przeddzień pierwszej rocznicy debiutu rynkowego naszego projektu Cooking Simulator VR, udostępnimy najnowszą wersję gry, kompatybilną z popularnymi goglami Oculus Quest 2. Tytuł zadebiutuje na platformie Marka Zuckerberga już w przyszły czwartek, 28 lipca. To moment na jaki czekało wielu graczy, a dla nas spełnienie kolejnego z tegorocznych kamieni milowych. Przez ostatnie miesiące bardzo ciężko pracowaliśmy nad tym by projekt był dopracowany i spełniał wysokie oczekiwania fanów, zarówno pod kątem zawartych w grze mechanik, jak i od strony wizualnej, co jest niezwykle istotne zwłaszcza w kontekście produkcji VR. – mówi Łukasz Dębski, Prezes Zarządu Big Cheese Studio SA. – Cenę pojedynczego egzemplarza ustaliliśmy na 25 USD – dodaje Łukasz Dębski.
Pierwsza VR-owa odsłona Cooking Simulatora zadebiutowała na platformie Steam VR 29 lipca 2021 r. Produkcja od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem graczy, podobnie jak jej podstawowa wersja na PC. To nie tylko najlepszy debiut oraz najlepiej sprzedająca się gra VR z całej grupy PlayWay, ale i najlepsza gra VR roku 2021. Takie wyróżnienie przypadło grze w ramach ostatniej edycji konkursu Steam Awards. Była to pierwsza tego rodzaju nagroda dla rodzimej produkcji w wirtualnej rzeczywistości oraz druga nagroda dla gry roku po Wiedźminie 3. Popularność projektu VR nie słabnie. Obecnie 85 proc. użytkowników platformy Steam ocenia grę VR bardzo pozytywnie.
- Technologie wirtualnej rzeczywistości zyskują na znaczeniu, a popyt na gogle VR w ciągu kilku najbliższych lat może wzrosnąć nawet kilkukrotnie. Obecnie największą i dynamicznie rozwijaną platformą dla tego sprzętu jest Oculus Quest 2, gdzie do końca 2021 roku sprzedano ponad 10 mln urządzeń. Wiążemy więc spore nadzieje względem zbliżającej się premiery. – mówi Jakub Rafał, Dyrektor Finansowy w Big Cheese Studio SA. – Chcemy wykorzystać potencjał Questa, co w połączeniu z wiernym community zebranym wokół Cooking Simulatora, powinno przełożyć się na wolumen sprzedażowy naszego kulinarnego projektu – dodaje Jakub Rafał.
Z szacunków rynkowych wynika, że sprzedaż gogli Oculus Quest 2 w 2022 roku sięgnie 20 mln sztuk.
![SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2095741652,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
![Panasonic TOUGHBOOK G2 nominowany do konkursu branżowego](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1010668494,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Panasonic TOUGHBOOK G2 nominowany do konkursu branżowego
![PowerWalker VFI 1000 LICR IoT — zaawansowany zasilacz UPS o niewielkich gabaryta](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1673958395,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT — zaawansowany zasilacz UPS o niewielkich gabaryta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.