Komunikaty PR

Cooler Master Electronics Show 2023 - producent zapowiada targi w Las Vegas

2023-01-05  |  11:20
Biuro prasowe

Cooler Master, firma słynąca z popularnych rozwiązań chłodzących oraz urządzeń peryferyjnych ogłosiła, że w dniach 5-7 stycznia 2023 r. w Palms Casino, Green St. Kitchen odbędą się targi Cooler Master Electronics Show (CMES) 2023. Producent obchodzi właśnie 30-lecie istnienia, dlatego można spodziewać się prezentacji nowych produktów oraz całych ekosystemów.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną takie produkty, jak: Cooler Master ORB X, Cooler Master Synk X czy Motion 1. ORB X (https://wp.cmodx.com/wp-content/uploads/2022/12/Cooler-Master-ORB-X-%EF%BD%9CFully-Immersive-Multi-purpose-Station.mp4) to immersyjna, wielozadaniowa stacja do pracy, rozrywki czy grania, która ma zapewniać nowy poziom komfortu i luksusu. Synk X to z kolei wieloplatformowe krzesło haptyczne, które dzięki wrażeniom dotykowym ma pozwolić na łatwe zanurzenie się w wirtualnej rzeczywistości.

 

Motion 1 to fotel opracowany we współpracy z D-BOX, światowym liderem technologii haptycznej. To pierwszy na świecie model gamingowy z silnikiem dotykowym, który ma zwiększać przyjemność z grania i rozrywki.

 

Firma Cooler Master zapowiedziała już wejście na rynek kompletnych systemów PC z trzema liniami: Be Excellent, Be Different i Be Creative. Systemy Be Excellent mają wyróżniać się dużą wydajnością termiczną dzięki potężnym możliwościom procesora i karty graficznej. Produkty Be Different obejmą modele Shark X, Sneaker X i Mini X, które koncentrują się na kreatywnym i indywidualnym podejściu do produktu. Linia Be Creative rozpocznie się wraz z wydaniem limitowanej edycji komputera Cosmos Infinity 30th Anniversary.

 

Wszystkie nowe produkty Cooler Master można sprawdzić pod tym linkiem: https://coolermaster.egnyte.com/fl/H6mZXzzeKw

Aby zapoznać się z produktami podczas trwania wydarzenia, zarejestruj się tutaj: https://cmes2023.coolermaster.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.