Komunikaty PR

Cooler Master MM712 – nowa, ultralekka mysz w ofercie producenta

2022-10-06  |  09:30
Biuro prasowe

Firma Cooler Master podczas ostatniej konferencji Cooler Master Summit pokazała ciekawą mysz MM712, która przyciągnęła uwagę m.in. ultralekką konstrukcją oraz prostym designem. Po wielu miesiącach oczekiwania produkt w końcu doczekał się premiery.

Cooler Master MM712 to gamingowa mysz o niskiej wadze (do 59 g), która w porównaniu do modelu MM711 cechuje się prostą konstrukcją bez dziur w obudowie. Ważna cechą produktu jest hybrydowa łączność z komputerem, co oznacza, że użytkownik sam wybiera sposób w jaki chce podłączyć mysz. Dostępna jest łączność przewodowa za pomocą miękkiego i elastycznego złącza z końcówką USB-C, a także bezprzewodowa w systemie 2,4 GHz lub Bluetooth 5.1 (przy efektywnym zasięgu do 10 m). Warto w tym miejscu dodać, że na pokładzie znalazła się bateria o pojemności 500 mAh, która ma zapewnić do 181 godzin pracy przy połączeniu przez Bluetooth i do 80 godzin przy połączeniu bezprzewodowym 2,4 GHz (z wyłączonymi diodami LED).

 

Mysz została wyposażona w czujnik optyczny Pixart PAW3370 o rozdzielczości 19 000 DPI, który ma zapewniać minimalne opóźnienia, płynną pracę oraz wysoką dokładność. Warte uwagi są także dwa mikroprzełączniki optyczne (w obu przyciskach L/R), które wykorzystują czujniki laserowe. Oznacza to niemal natychmiastową reakcję, z wejściem, które rejestruje się niemal trzy razy szybciej względem przełączników mechanicznych. Co więcej, brak ruchomych części oznacza również minimalne zużycie przełączników. Gracze powinni docenić też nowe, ulepszone ślizgacze z materiału PTFE, które mają gwarantować szybki ślizg i wysoką trwałość. Dodatkowo mysz posiada efektowne podświetlenie LED RGB, które można dostosować w czasie rzeczywistym za pomocą kombinacji klawiszy lub oprogramowania MasterPlus+.

 

Mysz Cooler Master MM712 została wyceniona na kwotę ok. 350 zł. Produkt trafi do sprzedaży w dwóch wariantach kolorystycznych: białym i czarnym.

Szczegółowa specyfikacja produktu znajduje się tutaj: https://summit.coolermaster.com/chronos/gaming/mm712/

Dodatkowe materiały oraz zdjęcia do pobrania tutaj: https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/2.%20Peripherals/Products/2.%20Mice/MM%20Series/MM712

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.