Komunikaty PR

Cyber_Folks – nowa marka na rynku webhostingowym kusi nowościami

2020-04-17  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to ludzie, wsparcie, inspiracje. „To My i Ty” – zapewnia cyber_Folks.

Wsparcie w 6 minut i 26 sekund

Według cyber_Folks, od hosterów zawsze wymagało się głównie domen i serwerów, ale na przestrzeni ostatnich lat wiele się w tym obszarze zmieniło. Marka wspiera swoich klientów w sprawach związanych z serwerami czy domenami, ale także inspiruje webinarami, ebookami, czy przydatnymi narzędziami.

„Gdyby zapisani na organizowane przez nas webinary w minionym roku postanowili przyjechać na nie samochodami, korek na autostradzie miałby 77 km! Wielu miało też okazję czytać ebooka od nas, zaudytować stronę, albo wygenerować politykę prywatności - słowem: złapać inspiracje. Inspiracje dostarczone przez praktyków i specjalistów, należących do tej samej, co nasi klienci społeczności, kochających technologie internetowe i ułatwiających wykorzystanie ich potencjału! Żeby osiągać sukcesy potrzebne jest jedno i drugie. Technologia i ludzie” - mówi Artur Pajkert, Brand Director marki cyber_Folks.

Po rebrandingu firma planuje jeszcze bardziej rozwijać obszar wsparcia związany z inspirowaniem swoich klientów, jednocześnie nie zapominając o tradycyjnej obsłudze klienta. Już teraz należy ona do jednych z najlepszych na rynku webhostingowym, ze średnim czasem reakcji na zgłoszenia mailowe wynoszącym 6 minut i 26 sekund (mediana). Ambicją marki jest jeszcze większe podniesienie tych i innych parametrów obsługi klienta.

Innowacje w procesie szukania nazwy firmy i domeny

W ramach rebrandingu – oprócz nazwy i logo - całkowicie zmieniono również zawartość strony internetowej marki (www.cyberfolks.pl), wprowadzając na nią m.in. innowacyjną wyszukiwarkę domen z kreatorem nazw. Dzięki niej, przedsiębiorcy mogą łatwo i szybko wybrać nazwę domeny dla swojej firmy, produktu lub usługi – wystarczy, że podadzą słowo powiązane tematycznie z obszarem działania. Kreator wygeneruje wówczas szereg pomysłów na nazwy domeny w oparciu o wielojęzyczne słowniki synonimów, które zostały zaimplementowane w mechanizm kreatora.

Poprawa szybkości działania stron

Kolejnym niezwykle ważnym obszarem, na którym ma być skoncentrowana uwaga cyber_Folks, jest szybkość działania stron internetowych. Szybsze strony oznaczają nawet o połowę więcej konwersji, mniej porzuceń i większą efektywność działań reklamowych. Usprawnieniom w tym obszarze służą autorskie wtyczki stworzone przez markę, które zapewniają automatyczną optymalizację i przyśpieszenie działania sklepów i stron opartych o PrestaShop i Wordpress. Wg testów obciążeniowych sklepy PrestaShop mogą ładować się do 5x szybciej, a wydajność stron na WordPress jest do 68x większa.

Świetny produkt w najlepszym opakowaniu

„Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks” – komentuje Jakub Dwernicki, prezes H88 SA, właściciela marki cyber_Folks.

Rebrandinowi towarzyszy internetowa kampania reklamowa marki cyber_Folks, obejmująca  internet oraz telewizję.

Dodatkowe informacje na temat cyber_Folks można znaleźć na stronie: https://cyberfolks.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.