Komunikaty PR

Cyber_Folks – nowa marka na rynku webhostingowym kusi nowościami

2020-04-17  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to ludzie, wsparcie, inspiracje. „To My i Ty” – zapewnia cyber_Folks.

Wsparcie w 6 minut i 26 sekund

Według cyber_Folks, od hosterów zawsze wymagało się głównie domen i serwerów, ale na przestrzeni ostatnich lat wiele się w tym obszarze zmieniło. Marka wspiera swoich klientów w sprawach związanych z serwerami czy domenami, ale także inspiruje webinarami, ebookami, czy przydatnymi narzędziami.

„Gdyby zapisani na organizowane przez nas webinary w minionym roku postanowili przyjechać na nie samochodami, korek na autostradzie miałby 77 km! Wielu miało też okazję czytać ebooka od nas, zaudytować stronę, albo wygenerować politykę prywatności - słowem: złapać inspiracje. Inspiracje dostarczone przez praktyków i specjalistów, należących do tej samej, co nasi klienci społeczności, kochających technologie internetowe i ułatwiających wykorzystanie ich potencjału! Żeby osiągać sukcesy potrzebne jest jedno i drugie. Technologia i ludzie” - mówi Artur Pajkert, Brand Director marki cyber_Folks.

Po rebrandingu firma planuje jeszcze bardziej rozwijać obszar wsparcia związany z inspirowaniem swoich klientów, jednocześnie nie zapominając o tradycyjnej obsłudze klienta. Już teraz należy ona do jednych z najlepszych na rynku webhostingowym, ze średnim czasem reakcji na zgłoszenia mailowe wynoszącym 6 minut i 26 sekund (mediana). Ambicją marki jest jeszcze większe podniesienie tych i innych parametrów obsługi klienta.

Innowacje w procesie szukania nazwy firmy i domeny

W ramach rebrandingu – oprócz nazwy i logo - całkowicie zmieniono również zawartość strony internetowej marki (www.cyberfolks.pl), wprowadzając na nią m.in. innowacyjną wyszukiwarkę domen z kreatorem nazw. Dzięki niej, przedsiębiorcy mogą łatwo i szybko wybrać nazwę domeny dla swojej firmy, produktu lub usługi – wystarczy, że podadzą słowo powiązane tematycznie z obszarem działania. Kreator wygeneruje wówczas szereg pomysłów na nazwy domeny w oparciu o wielojęzyczne słowniki synonimów, które zostały zaimplementowane w mechanizm kreatora.

Poprawa szybkości działania stron

Kolejnym niezwykle ważnym obszarem, na którym ma być skoncentrowana uwaga cyber_Folks, jest szybkość działania stron internetowych. Szybsze strony oznaczają nawet o połowę więcej konwersji, mniej porzuceń i większą efektywność działań reklamowych. Usprawnieniom w tym obszarze służą autorskie wtyczki stworzone przez markę, które zapewniają automatyczną optymalizację i przyśpieszenie działania sklepów i stron opartych o PrestaShop i Wordpress. Wg testów obciążeniowych sklepy PrestaShop mogą ładować się do 5x szybciej, a wydajność stron na WordPress jest do 68x większa.

Świetny produkt w najlepszym opakowaniu

„Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks” – komentuje Jakub Dwernicki, prezes H88 SA, właściciela marki cyber_Folks.

Rebrandinowi towarzyszy internetowa kampania reklamowa marki cyber_Folks, obejmująca  internet oraz telewizję.

Dodatkowe informacje na temat cyber_Folks można znaleźć na stronie: https://cyberfolks.pl/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.