Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A
Dahua Technology jest szeroko znana jako producent rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, nadzoru wideo i przetwarzania obrazu. Marka rozwija nowe kategorie produktów i obecnie w jej ofercie znaleźć można również monitory. Do sklepów trafiły trzy nowe modele QHD z serii P301.
Dahua dodała do swojego portfolio następujące monitory: LM24-P301A, LM27-P301A oraz LM32-P301A. Jak można domyślić się po ich oznaczeniach, różnią się one przede wszystkim przekątną. Cechują się kolejno 24-, 27- i 32-calową matrycą IPS o rozdzielczości QHD 2560 x 1440 pikseli i częstotliwości odświeżania obrazu 75 Hz. Mowa tutaj o biurowych produktach o szerokich zastosowaniach, które mają wyróżniać się również rozsądną ceną.
Jak deklaruje producent, istotną cechą wszystkich trzech monitorów z serii P301 są szerokie kąty widzenia 178° w pionie i w poziomie. Można liczyć również na bardzo wysokie pokrycie barw najpopularniejszych palet (sRGB, NTSC, DCI-P3 czy Adobe RGB), co powinni docenić zwłaszcza graficy. Warto wyróżnić także wysoką jakość paneli. Za sprawą podświetlenia E-LED luminacja ma wynosić nawet do 350 nitów przy stosunkowo niskim zużyciu energii.
Monitory firmy Dahua powinny przypaść też gustu osobom, które wymagają dostępności różnego rodzaju portów. Na pokładzie nie zabrakło popularnych gniazd DisplayPort czy HDMI, a także USB-C umożliwiającego ładowanie podłączonego laptopa z mocą do 65 W. Do pozostałych zalet produktów należy zaliczyć funkcję PIP/PBP pozwalającą na wyświetlanie obrazu z dwóch urządzeń wyjściowych czy ergonomiczną konstrukcję umożliwiającą łatwe dopasowanie nachylenia ekranu.
Monitory Dahua P301A są już dostępne w polskich sklepach w następujących cenach:
- Dahua LM24-P301A - od ok. 700 zł
- Dahua LM27-P301A - od ok. 900 zł
- Dahua LM32-P301A - od ok. 1120 zł
Dane techniczne wszystkich monitorów Dahua P301A dostępne są tutaj.
Dahua
Dahua Technology to wiodący dostawca rozwiązań i usług AIoT, który ma w swojej ofercie również dyski SSD, a także pamięci RAM czy karty microSD. Firma zatrudnia ponad 70 000 pracowników, z czego ponad 50% to technicy R&D. Realizując swoją misję „umożliwienia społeczeństwu bezpieczniejszego i inteligentniejszego życia”, Dahua Technology zobowiązuje się przestrzegać swojej podstawowej wartości, jaką jest koncentracja na kliencie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.