Komunikaty PR

Dane Salesforce od teraz zlokalizowane w UE - pełna zgodność z wymogami prawnymi

2023-03-09  |  11:23
Biuro prasowe

Salesforce, światowy lider w dziedzinie CRM, uruchomił Hyperforce EU Operating Zone – umożliwiając tym samym globalnym klientom przechowywanie i przetwarzanie danych w Unii Europejskiej. Dzięki temu, przechowując dane w Hyperforce, spełnione zostają wszystkie wymagania narzucone regulacjami UE.

Bazując na Hyperforce, zaufanej platformie chmurowej Salesforce, Hyperforce EU Operating Zone łączy wiodące w branży produkty Salesforce z całodobową obsługą klienta i wsparciem technicznym świadczonym przez personel pracujący na terenie UE.

Hyperforce EU oferuje usługi w zakresie bezpieczeństwa i przechowywania danych, w tym zasadę „zero zaufania” oraz klucze szyfrujące, a także daje klientom większą kontrolę nad ich danymi – dostęp do nich w wybranym przez nich czasie, miejscu i w wybrany sposób.

„Nasza strategia skupia się na pomaganiu klientom w realizacji ich celów biznesowych przy jednoczesnym uwzględnieniu ryzyka związanego z regulacjami prawnymi” – powiedział Ed Britan, Head of Global Privacy, Salesforce. „Strefa operacyjna Hyperforce EU zapewnia zwiększony poziom rezydencji danych, co oznacza, że nasi klienci mają pełną kontrolę nad nimi. Wysoki poziom cyberzabezpieczeń jest wymagany, aby przechowywać swoje dane na terenie UE”.

Salesforce nieustannie rozszerza usługę Hyperforce, która umożliwia klientom Salesforce bezpieczne wdrażanie aplikacji i usług Salesforce z dowolnego miejsca przy jednoczesnym wykorzystaniu skali i zwinności chmury publicznej. Hyperforce działa obecnie w 12 krajach, a do końca 2023 roku zostanie uruchomiony w czterech kolejnych lokalizacjach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Kupujesz pamięć RAM? Koniecznie pamiętaj o optymalnym wyborze! Biuro prasowe
2024-08-28 | 12:30

Kupujesz pamięć RAM? Koniecznie pamiętaj o optymalnym wyborze!

Kiedy pamięć DDR5 po raz pierwszy pojawiła się na rynku, kosztowała fortunę i to za wydawać by się mogło standardową pojemność czy parametry związane z taktowaniem i
IT i technologie Salesforce Einstein SDR i Sales Coach: automatyczna obsługa leadów i szkolenia
2024-08-28 | 11:03

Salesforce Einstein SDR i Sales Coach: automatyczna obsługa leadów i szkolenia

Salesforce wprowadził do oferty dwóch nowych, w pełni autonomicznych agentów sprzedaży AI: Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent i Einstein Sales Coach Agent. Oba
IT i technologie Gra Star Wars Outlaws za darmo dla nabywców kart graficznych INNO3D GeForce RTX
2024-08-27 | 16:00

Gra Star Wars Outlaws za darmo dla nabywców kart graficznych INNO3D GeForce RTX

INNO3D od dawna oferuje karty graficzne z serii GeForce RTX 40, jednak właśnie teraz nastał idealny moment na zakup jednej z nich. O ile tylko lubicie Gwiezdne Wojny i gry z otwartym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy decydują się na coraz mniejsze domy i bez garaży. Wzrost kosztów budowy może wkrótce przyspieszyć

Własny dom to wciąż marzenie wielu Polaków. Koszty budowy jednak są wysokie i rosną, co przekłada się na liczbę wydawanych pozwoleń na budowę. Ta wprawdzie ostatnio rośnie, ale jest zdecydowanie niższa niż w czasach pandemii. Jak wyliczyli eksperci Extradom.pl, koszt budowy 1 mkw. domu zdecydowanie przewyższa 5 tys. zł netto, a w Warszawie do końca roku prawdopodobnie przekroczy 6 tys. zł. Co więcej, spodziewają się, że wraz z uruchomieniem inwestycji z KPO i wzrostem cen energii materiały budowlane zaczną drożeć w szybszym tempie, co przełoży się na koszty budowy domów.

DlaWas.info

Konsument

Po e-papierosy sięgnęła już ponad połowa polskich nastolatków. Szara strefa znacząco napędza sprzedaż nieletnim [AUDIO]

59 proc. polskich nastolatków sięgnęło kiedykolwiek po jednorazowe e-papierosy – wynika z badania Fusion Labs i MOYA. Ponad połowa wapujących nastolatków deklaruje, że jeśli te produkty znikną ze sklepowych półek, będą korzystać z innych kanałów dystrybucji albo sięgną po inne wyroby nikotynowe. – To nie zakazy, ale edukacja i efektywna walka z szarą strefą i nielegalną dystrybucją mogą się przyczynić do ograniczenia tego problemu – mówi Cezary Wytych, prezes firmy Fusion Labs, która jest współtwórcą kampanii „MOYA Odpowiedzialność”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.