Dassault Systèmes i Ab Ovo przedstawiają „Smart Routing”
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Dassault Systèmes i Ab Ovo przedstawiają oparte na chmurze oprogramowanie „SmartRouting” do optymalizowania procesów związanych z planowaniem dla branży logistycznej. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, pozwala ono spedytorom uwzględniać różne czynniki podczas planowania transportu w celu szybszego reagowania na nieoczekiwane zmiany oraz zwiększania rentowności w duchu długofalowego i zrównoważonego rozwoju.
Branża transportowa musi sprostać nie tylko zmieniającym się potrzebom klientów, ale także brakom kadrowym i rosnącym kosztom prowadzenia działalności. Coraz większą rolę w procesie planowania tras odgrywają także wskaźniki zrównoważonego rozwoju, takie jak poziom emisji dwutlenku węgla. Rozwiązanie „SmartRouting” łączy ponad 20-letnie doświadczenie firmy Ab Ovo w branży transportowej i logistycznej z możliwościami aplikacji DELMIA Quintiq firmy Dassault Systèmes do planowania i optymalizowania. Skalowalne i ukierunkowane na klienta oprogramowanie „SmartRouting” pozwala oszczędzać czas oraz zwiększać rentowność dzięki przejrzystej funkcji planowania tras, którą można dostosować do indywidualnych potrzeb.
Rozwiązanie to pozwala na integrację istniejących danych dotyczących floty, pojazdów, personelu, paliwa i towarów oraz uwzględnienie ich w procesie planowania. „SmartRouting” dostarcza także informacji dotyczących zasięgu, punktów ładowania oraz czasu pracy pojazdów elektrycznych, co ułatwia zarządzanie nimi. Zintegrowany moduł sztucznej inteligencji analizuje historyczne dane i uwzględnia je podczas planowania kolejnych tras. Oprogramowanie zapewnia kadrze zarządzającej zautomatyzowany dostęp do aktualnych danych w czasie rzeczywistym, co pozwala ograniczyć czynności manualne związane z planowaniem.
Rozwiązanie DELMIA Quintiq firmy Dassault Systèmes jest wykorzystywane przez firmy na całym świecie do kompleksowego modelowania, planowania i optymalizowania łańcuchów dostaw. Oprogramowanie to sprawdza się doskonale przy planowaniu łańcucha dostaw, sprzedaży, spedycji, planowaniu siły roboczej oraz produkcji, a także w analityce biznesowej. Firma Ab Ovo specjalizuje się w matematycznej optymalizacji procesów związanych z łańcuchem dostaw. Wykorzystując sztuczną inteligencję, eksperci ds. logistyki pomagają firmom nie tylko podejmować bardziej przemyślane decyzje, ale także rozwijać się w sposób bardziej zrównoważony. Ab Ovo jest wieloletnim partnerem firmy Dassault Systèmes w zakresie DELMIA Quintiq.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.