Digital Care zmienia się w bolttech Poland
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Od 15 czerwca 2024 r. Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem przejęcia Digital Care przez bolttech w październiku 2023 roku, kiedy to polska spółka stała się częścią jednego z najszybciej rozwijających się insurtech’ów na świecie.
Założona w 2012 roku firma Digital Care jest dostawcą innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań, obejmujących cały cykl życia urządzeń mobilnych. Swoje usługi oferuje nie tylko w Polsce, ale także w Europie, Azji i Afryce.
Dzięki temu połączeniu bolttech wzmocnił swoją obecność w Europie i poza nią, oferując pełny wachlarz usług dodanych dla urządzeń mobilnych.
- Jesteśmy podekscytowani, ogłaszając rebranding Digital Care na bolttech, po udanym przejęciu firmy w październiku ubiegłego roku. To kamień milowy w naszym rozwoju, który zwiększa nasze możliwości oferowania klientom dostosowanych do ich potrzeb usług, chroniących to, co dla nich ważne. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej podróży. Jesteśmy gotowi na następny rozdział i dalszy rozwój – mówi Rob Schimek, CEO Grupy bolttech.
- Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach. Dziękuję wszystkim pracownikom Digital Care, którzy przez ostatnie 12 lat swoją ciężką pracą i zaangażowaniem przyczynili się do tego sukcesu – mówi Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu bolttech Poland.
Zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi Digital Care oferowane klientom oraz współpracę z Partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy.
Jeżeli chodzi o inne spółki należące do Grupy Digital Care to spółka MTTC Poland sp. z o.o. również zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland Sp. z o.o. Nie zmienia się natomiast nazwa iMad sp. z o.o., autoryzowany reseller i serwis Apple.
Informacje o bolttech Poland (dawniej Digital Care)
Bolttech Poland (dawniej Digital Care) to jeden z największych dostawców usług dla urządzeń mobilnych na rynku polskim, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami, zapewniając klientom lepsze wybory w zakresie technologii oraz kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju. Do tej pory z usług firmy skorzystało już blisko 8 milionów klientów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bolttech.io/poland.
Informacje o bolttech
bolttech to międzynarodowa firma insurtech, której misją jest zbudowanie globalnego, opartego na technologii ekosystemu ubezpieczeń. bolttech obsługuje klientów na ponad 30 rynkach w Stanach Zjednoczonych, Azji i Europie.
Bazując na kompetencjach cyfrowych i kompleksowej analizie danych, bolttech łączy ubezpieczycieli, dystrybutorów i klientów, aby ułatwić kupowanie i sprzedawanie ubezpieczeń i produktów ochronnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bolttech.io.
Kontakt dla mediów:
Joanna Blewąska-Kołodziejczak
joanna.blewaska@38pr.pl
+48 512 035 680

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.