Digital Care zmienia się w bolttech Poland
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Od 15 czerwca 2024 r. Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem przejęcia Digital Care przez bolttech w październiku 2023 roku, kiedy to polska spółka stała się częścią jednego z najszybciej rozwijających się insurtech’ów na świecie.
Założona w 2012 roku firma Digital Care jest dostawcą innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań, obejmujących cały cykl życia urządzeń mobilnych. Swoje usługi oferuje nie tylko w Polsce, ale także w Europie, Azji i Afryce.
Dzięki temu połączeniu bolttech wzmocnił swoją obecność w Europie i poza nią, oferując pełny wachlarz usług dodanych dla urządzeń mobilnych.
- Jesteśmy podekscytowani, ogłaszając rebranding Digital Care na bolttech, po udanym przejęciu firmy w październiku ubiegłego roku. To kamień milowy w naszym rozwoju, który zwiększa nasze możliwości oferowania klientom dostosowanych do ich potrzeb usług, chroniących to, co dla nich ważne. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej podróży. Jesteśmy gotowi na następny rozdział i dalszy rozwój – mówi Rob Schimek, CEO Grupy bolttech.
- Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach. Dziękuję wszystkim pracownikom Digital Care, którzy przez ostatnie 12 lat swoją ciężką pracą i zaangażowaniem przyczynili się do tego sukcesu – mówi Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu bolttech Poland.
Zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi Digital Care oferowane klientom oraz współpracę z Partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy.
Jeżeli chodzi o inne spółki należące do Grupy Digital Care to spółka MTTC Poland sp. z o.o. również zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland Sp. z o.o. Nie zmienia się natomiast nazwa iMad sp. z o.o., autoryzowany reseller i serwis Apple.
Informacje o bolttech Poland (dawniej Digital Care)
Bolttech Poland (dawniej Digital Care) to jeden z największych dostawców usług dla urządzeń mobilnych na rynku polskim, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami, zapewniając klientom lepsze wybory w zakresie technologii oraz kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju. Do tej pory z usług firmy skorzystało już blisko 8 milionów klientów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bolttech.io/poland.
Informacje o bolttech
bolttech to międzynarodowa firma insurtech, której misją jest zbudowanie globalnego, opartego na technologii ekosystemu ubezpieczeń. bolttech obsługuje klientów na ponad 30 rynkach w Stanach Zjednoczonych, Azji i Europie.
Bazując na kompetencjach cyfrowych i kompleksowej analizie danych, bolttech łączy ubezpieczycieli, dystrybutorów i klientów, aby ułatwić kupowanie i sprzedawanie ubezpieczeń i produktów ochronnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bolttech.io.
Kontakt dla mediów:
Joanna Blewąska-Kołodziejczak
joanna.blewaska@38pr.pl
+48 512 035 680

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.