Digital Care zmienia się w bolttech Poland
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Od 15 czerwca 2024 r. Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem przejęcia Digital Care przez bolttech w październiku 2023 roku, kiedy to polska spółka stała się częścią jednego z najszybciej rozwijających się insurtech’ów na świecie.
Założona w 2012 roku firma Digital Care jest dostawcą innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań, obejmujących cały cykl życia urządzeń mobilnych. Swoje usługi oferuje nie tylko w Polsce, ale także w Europie, Azji i Afryce.
Dzięki temu połączeniu bolttech wzmocnił swoją obecność w Europie i poza nią, oferując pełny wachlarz usług dodanych dla urządzeń mobilnych.
- Jesteśmy podekscytowani, ogłaszając rebranding Digital Care na bolttech, po udanym przejęciu firmy w październiku ubiegłego roku. To kamień milowy w naszym rozwoju, który zwiększa nasze możliwości oferowania klientom dostosowanych do ich potrzeb usług, chroniących to, co dla nich ważne. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej podróży. Jesteśmy gotowi na następny rozdział i dalszy rozwój – mówi Rob Schimek, CEO Grupy bolttech.
- Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach. Dziękuję wszystkim pracownikom Digital Care, którzy przez ostatnie 12 lat swoją ciężką pracą i zaangażowaniem przyczynili się do tego sukcesu – mówi Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu bolttech Poland.
Zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi Digital Care oferowane klientom oraz współpracę z Partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy.
Jeżeli chodzi o inne spółki należące do Grupy Digital Care to spółka MTTC Poland sp. z o.o. również zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland Sp. z o.o. Nie zmienia się natomiast nazwa iMad sp. z o.o., autoryzowany reseller i serwis Apple.
Informacje o bolttech Poland (dawniej Digital Care)
Bolttech Poland (dawniej Digital Care) to jeden z największych dostawców usług dla urządzeń mobilnych na rynku polskim, działający od 2012 roku. Współpracuje z operatorami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami, zapewniając klientom lepsze wybory w zakresie technologii oraz kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju. Do tej pory z usług firmy skorzystało już blisko 8 milionów klientów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bolttech.io/poland.
Informacje o bolttech
bolttech to międzynarodowa firma insurtech, której misją jest zbudowanie globalnego, opartego na technologii ekosystemu ubezpieczeń. bolttech obsługuje klientów na ponad 30 rynkach w Stanach Zjednoczonych, Azji i Europie.
Bazując na kompetencjach cyfrowych i kompleksowej analizie danych, bolttech łączy ubezpieczycieli, dystrybutorów i klientów, aby ułatwić kupowanie i sprzedawanie ubezpieczeń i produktów ochronnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bolttech.io.
Kontakt dla mediów:
Joanna Blewąska-Kołodziejczak
joanna.blewaska@38pr.pl
+48 512 035 680
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.