DigitalFirst.AI, czyli polska innowacja na rynku MarTech
Polski startup z sektora MarTech – DigitalFirst.AI stworzył platformę, która przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, rekomenduje taktyki marketingowe, tworzy lejki sprzedaży, jak i całe strategie, dostosowane do założonego przez klienta celu. Dla growth hackerów, marketerów i agencji marketingowych, takie rozwiązanie z pewnością przyspieszy pracę i znacząco obniży koszty, co przełoży się na efektywność ich działań.
Na podstawie kilkuset informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, dostajemy zweryfikowane i przetestowane przez growth hackerów taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą zorientowaną na dany cel strategię marketingową. Platforma DigitalFirst.AI działa w modelu Software as a Service (SaaS), dzięki czemu w cenie kilkudziesięciu dolarów miesięcznie agencje, marketerzy, czy growth-hackerzy mają możliwość automatyzacji działań, co pozwoli na obsługę większej ilości klientów. Jest to niewątpliwie innowacyjne podejście, które rozwiązuje wiele problemów, z jakimi borykają się te podmioty dostarczające usługi w branży marketingowej.
- Pracując przez wiele lat w dużej agencji marketingowej, zarówno dla klientów takich jak BP, LOT, ALDI, a także i mniejszych marek - zauważyłem, że w większości przypadków bazujemy na podobnych taktykach marketingowych, a zmieniają się jedynie budżety i segmenty, do których chcemy dotrzeć. Stosowaliśmy taktyki, które są bardzo skuteczne, ale w żaden sposób nieustandaryzowane i powszechnie dostępne, dlatego postanowiliśmy stworzyć DF.AI, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy marketingowej, mógł wybrać swoją taktykę i skutecznie pozyskiwać klientów dla swojego biznesu - wyjaśnia CEO DigitalFirst.AI Rafał Tromczyński.
DigitalFirst.AI zostało założone przez Rafała Tromczyńskiego, Grzegorza Gracza oraz Michała Tokarskiego. Zespół tworzą profesjonaliści, którzy przez wiele lat razem współpracowali w agencjach marketingowych zdobywając doświadczenie w każdej niszy marketingu cyfrowego - od strategii i komunikacji, poprzez grafikę, tworzenie stron internetowych, zakup mediów, wydajność i analitykę. Daje to pełne spektrum kompetencji niezbędnych do wprowadzenia na rynek rozwiązania tego typu –zautomatyzowanego i ustandaryzowanego, a jednocześnie dbającego o niuanse na poszczególnych rynkach.
W ostatnim czasie DigitalFirst.AI wystartowało z globalną kampanią na AppSumo – jednej z najpopularniejszych platform dla produktów oferowanych w modelu SaaS. Przez pierwsze 3 dni kampanii sprzedanych zostało ponad 300 kont, a w całym tygodniu DF.AI zostało najlepiej sprzedającym się narzędziem, co potwierdza skuteczną pierwszą walidację produktu przez rynek.
- Na chwilę obecną z naszej platformy korzysta ponad 1000 płacących klientów. Nie jesteśmy jednak jedynie klasycznym SaaS-em, tworzymy również marketplace, na którym growth hackerzy mogą udostępniać swoje taktyki i na nich zarabiać. Budujemy globalne community, które pozwoli w przyszłości uczynić z marketplace’u dodatkowe źródło przychodów, a z drugiej strony dostarczy nam know-how na temat taktyk marketingowych skutecznych na danych rynkach - dodaje Rafał Tromczyński.
*********************
O DigitalFirst.AI
DigitalFirst.AI to polski startup z sektora MarTech tworzący platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. Platforma, dzięki silnikowi rekomendacji działań, pomaga growth hackerom, marketerom oraz agencjom marketingowym obsługiwać większą ilość klientów, oszczędzać czas oraz zmniejszać koszty.
Jest to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach. Spółka przeszła etap walidacji rynkowej m.in. dzięki globalnej kampanii na platformie AppSumo, podczas której użytkownicy potwierdzili zasadność narzędzia. W jednym z tygodni DF.AI było najlepiej sprzedającym się na platformie startupem.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.