Komunikaty PR

DigitalFirst.AI, czyli polska innowacja na rynku MarTech

2022-04-13  |  13:00
Biuro prasowe

Polski startup z sektora MarTech DigitalFirst.AI stworzył platformę, która przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, rekomenduje taktyki marketingowe, tworzy lejki sprzedaży, jak i całe strategie, dostosowane do założonego przez klienta celu. Dla growth hackerów, marketerów i agencji marketingowych, takie rozwiązanie z pewnością przyspieszy pracę i znacząco obniży koszty, co przełoży się na efektywność ich działań.

Na podstawie kilkuset informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, dostajemy zweryfikowane i przetestowane przez growth hackerów taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą zorientowaną na dany cel strategię marketingową. Platforma DigitalFirst.AI działa w modelu Software as a Service (SaaS), dzięki czemu w cenie kilkudziesięciu dolarów miesięcznie agencje, marketerzy, czy growth-hackerzy mają możliwość automatyzacji działań, co pozwoli na obsługę większej ilości klientów.  Jest to niewątpliwie innowacyjne podejście, które rozwiązuje wiele problemów, z jakimi borykają się te podmioty dostarczające usługi w branży marketingowej.

- Pracując przez wiele lat w dużej agencji marketingowej, zarówno dla klientów takich jak BP, LOT, ALDI, a także i mniejszych marek - zauważyłem, że w większości przypadków bazujemy na podobnych taktykach marketingowych, a zmieniają się jedynie budżety i segmenty, do których chcemy dotrzeć. Stosowaliśmy taktyki, które są bardzo skuteczne, ale w żaden sposób nieustandaryzowane i powszechnie dostępne, dlatego postanowiliśmy stworzyć DF.AI, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy marketingowej, mógł wybrać swoją taktykę i skutecznie pozyskiwać klientów dla swojego biznesu - wyjaśnia CEO DigitalFirst.AI Rafał Tromczyński.

DigitalFirst.AI zostało założone przez Rafała Tromczyńskiego, Grzegorza Gracza oraz Michała Tokarskiego. Zespół tworzą profesjonaliści, którzy przez wiele lat razem współpracowali w agencjach marketingowych zdobywając doświadczenie w każdej niszy marketingu cyfrowego - od strategii i komunikacji, poprzez grafikę, tworzenie stron internetowych, zakup mediów, wydajność i analitykę. Daje to pełne spektrum kompetencji niezbędnych do wprowadzenia na rynek rozwiązania tego typu –zautomatyzowanego i ustandaryzowanego, a jednocześnie dbającego o niuanse na poszczególnych rynkach. 

W ostatnim czasie DigitalFirst.AI wystartowało z globalną kampanią na AppSumo – jednej z najpopularniejszych platform dla produktów oferowanych w modelu SaaS. Przez pierwsze 3 dni kampanii sprzedanych zostało ponad 300 kont, a w całym tygodniu DF.AI zostało najlepiej sprzedającym się narzędziem, co potwierdza skuteczną pierwszą walidację produktu przez rynek.

- Na chwilę obecną z naszej platformy korzysta ponad 1000 płacących klientów. Nie jesteśmy jednak jedynie klasycznym SaaS-em, tworzymy również marketplace, na którym growth hackerzy mogą udostępniać swoje taktyki i na nich zarabiać. Budujemy globalne community, które pozwoli w przyszłości uczynić z marketplace’u dodatkowe źródło przychodów, a z drugiej strony dostarczy nam know-how na temat taktyk marketingowych skutecznych na danych rynkach - dodaje Rafał Tromczyński.

 

*********************

O DigitalFirst.AI

DigitalFirst.AI to polski startup z sektora MarTech tworzący platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. Platforma, dzięki silnikowi rekomendacji działań, pomaga growth hackerom, marketerom oraz agencjom marketingowym obsługiwać większą ilość klientów, oszczędzać czas oraz zmniejszać koszty. 

Jest to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach. Spółka przeszła etap walidacji rynkowej m.in. dzięki globalnej kampanii na platformie AppSumo, podczas której użytkownicy potwierdzili zasadność narzędzia. W jednym z tygodni DF.AI było najlepiej sprzedającym się na platformie startupem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.