Komunikaty PR

DigitalFirst.AI, czyli polska innowacja na rynku MarTech

2022-04-13  |  13:00
Biuro prasowe

Polski startup z sektora MarTech DigitalFirst.AI stworzył platformę, która przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, rekomenduje taktyki marketingowe, tworzy lejki sprzedaży, jak i całe strategie, dostosowane do założonego przez klienta celu. Dla growth hackerów, marketerów i agencji marketingowych, takie rozwiązanie z pewnością przyspieszy pracę i znacząco obniży koszty, co przełoży się na efektywność ich działań.

Na podstawie kilkuset informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, dostajemy zweryfikowane i przetestowane przez growth hackerów taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą zorientowaną na dany cel strategię marketingową. Platforma DigitalFirst.AI działa w modelu Software as a Service (SaaS), dzięki czemu w cenie kilkudziesięciu dolarów miesięcznie agencje, marketerzy, czy growth-hackerzy mają możliwość automatyzacji działań, co pozwoli na obsługę większej ilości klientów.  Jest to niewątpliwie innowacyjne podejście, które rozwiązuje wiele problemów, z jakimi borykają się te podmioty dostarczające usługi w branży marketingowej.

- Pracując przez wiele lat w dużej agencji marketingowej, zarówno dla klientów takich jak BP, LOT, ALDI, a także i mniejszych marek - zauważyłem, że w większości przypadków bazujemy na podobnych taktykach marketingowych, a zmieniają się jedynie budżety i segmenty, do których chcemy dotrzeć. Stosowaliśmy taktyki, które są bardzo skuteczne, ale w żaden sposób nieustandaryzowane i powszechnie dostępne, dlatego postanowiliśmy stworzyć DF.AI, aby każdy miał dostęp do rzetelnej wiedzy marketingowej, mógł wybrać swoją taktykę i skutecznie pozyskiwać klientów dla swojego biznesu - wyjaśnia CEO DigitalFirst.AI Rafał Tromczyński.

DigitalFirst.AI zostało założone przez Rafała Tromczyńskiego, Grzegorza Gracza oraz Michała Tokarskiego. Zespół tworzą profesjonaliści, którzy przez wiele lat razem współpracowali w agencjach marketingowych zdobywając doświadczenie w każdej niszy marketingu cyfrowego - od strategii i komunikacji, poprzez grafikę, tworzenie stron internetowych, zakup mediów, wydajność i analitykę. Daje to pełne spektrum kompetencji niezbędnych do wprowadzenia na rynek rozwiązania tego typu –zautomatyzowanego i ustandaryzowanego, a jednocześnie dbającego o niuanse na poszczególnych rynkach. 

W ostatnim czasie DigitalFirst.AI wystartowało z globalną kampanią na AppSumo – jednej z najpopularniejszych platform dla produktów oferowanych w modelu SaaS. Przez pierwsze 3 dni kampanii sprzedanych zostało ponad 300 kont, a w całym tygodniu DF.AI zostało najlepiej sprzedającym się narzędziem, co potwierdza skuteczną pierwszą walidację produktu przez rynek.

- Na chwilę obecną z naszej platformy korzysta ponad 1000 płacących klientów. Nie jesteśmy jednak jedynie klasycznym SaaS-em, tworzymy również marketplace, na którym growth hackerzy mogą udostępniać swoje taktyki i na nich zarabiać. Budujemy globalne community, które pozwoli w przyszłości uczynić z marketplace’u dodatkowe źródło przychodów, a z drugiej strony dostarczy nam know-how na temat taktyk marketingowych skutecznych na danych rynkach - dodaje Rafał Tromczyński.

 

*********************

O DigitalFirst.AI

DigitalFirst.AI to polski startup z sektora MarTech tworzący platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. Platforma, dzięki silnikowi rekomendacji działań, pomaga growth hackerom, marketerom oraz agencjom marketingowym obsługiwać większą ilość klientów, oszczędzać czas oraz zmniejszać koszty. 

Jest to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach. Spółka przeszła etap walidacji rynkowej m.in. dzięki globalnej kampanii na platformie AppSumo, podczas której użytkownicy potwierdzili zasadność narzędzia. W jednym z tygodni DF.AI było najlepiej sprzedającym się na platformie startupem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.