Komunikaty PR

Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud

2023-06-06  |  10:34
Biuro prasowe

Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną lojalni wobec marki, jeśli firma zaoferuje im bardziej spersonalizowane doświadczenie. Dr. Oetker reaguje w ten sposób na fundamentalne zmiany na rynku dóbr szybkozbywalnych (FMCG): rosnącą inflację i koszty biznesowe, a także konieczność szybkiej cyfryzacji.

Jedno wdrożenie – 40 rynków

Wdrożenie międzynarodowego centrum marketingowego opartego na rozwiązaniu Salesforce Marketing Cloud, umożliwi zespołom na ponad 40 rynkach uzyskanie 360-stopniowego widoku każdego klienta w czasie rzeczywistym. Efektem jest zwiększanie poziomu personalizacji i efektywności działań marketingowych firmy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

- Dzięki Salesforce możemy szybciej i wydajniej napędzać cyfrową transformację prowadzonych działań marketingowych w ujęciu globalnym. Naszym celem jest bardziej bezpośrednia interakcja z konsumentami. Marketing Cloud daje nam 360-stopniowy widok klientów, co pomaga nam lepiej zrozumieć, czego oczekują od naszych marek – powiedziała Claudia Willvonseder, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Dr. Oetker. – Kładziemy teraz fundamenty pod ciągłe zwiększanie wydajności, trafności i optymalizację efektów naszych działań marketingowych. Salesforce, ze swoją technologią, doświadczeniem i wartościami, które podzielamy, jest do tego odpowiednim partnerem – dodaje.

Cieszymy się, że firma taka jak Dr. Oetker współpracuje z nami, aby rozwinąć swoje działania marketingowe – powiedziała Stephanie Lohmann, Senior VP Corporate Marketing, Salesforce EMEA. Dzięki Salesforce producent żywności taki, jak Dr. Oetker zyska 360-stopniowy widok swoich klientów – w czasie rzeczywistym – i jeszcze lepiej pozna ich potrzeby. Dostarczanie spersonalizowanych wiadomości i dostosowanych doświadczeń klientom na całym świecie zmieni skuteczność działań komunikacyjnych grupy i zbuduje długoterminową lojalność – dodała Lohmann.

Nie tylko Marketing Cloud

Należąca do grupy Oetker marka Wilton, dostawca ciast, stała się jedną z pierwszych firm w grupie Oetker, która wprowadziła Salesforce Service Cloud w celu optymalizacji produktywności i jakości obsługi klienta. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy Service Cloud zostanie wdrożony w kilku markach grupy na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.