Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną lojalni wobec marki, jeśli firma zaoferuje im bardziej spersonalizowane doświadczenie. Dr. Oetker reaguje w ten sposób na fundamentalne zmiany na rynku dóbr szybkozbywalnych (FMCG): rosnącą inflację i koszty biznesowe, a także konieczność szybkiej cyfryzacji.
Jedno wdrożenie – 40 rynków
Wdrożenie międzynarodowego centrum marketingowego opartego na rozwiązaniu Salesforce Marketing Cloud, umożliwi zespołom na ponad 40 rynkach uzyskanie 360-stopniowego widoku każdego klienta w czasie rzeczywistym. Efektem jest zwiększanie poziomu personalizacji i efektywności działań marketingowych firmy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
- Dzięki Salesforce możemy szybciej i wydajniej napędzać cyfrową transformację prowadzonych działań marketingowych w ujęciu globalnym. Naszym celem jest bardziej bezpośrednia interakcja z konsumentami. Marketing Cloud daje nam 360-stopniowy widok klientów, co pomaga nam lepiej zrozumieć, czego oczekują od naszych marek – powiedziała Claudia Willvonseder, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Dr. Oetker. – Kładziemy teraz fundamenty pod ciągłe zwiększanie wydajności, trafności i optymalizację efektów naszych działań marketingowych. Salesforce, ze swoją technologią, doświadczeniem i wartościami, które podzielamy, jest do tego odpowiednim partnerem – dodaje.
– Cieszymy się, że firma taka jak Dr. Oetker współpracuje z nami, aby rozwinąć swoje działania marketingowe – powiedziała Stephanie Lohmann, Senior VP Corporate Marketing, Salesforce EMEA. Dzięki Salesforce producent żywności taki, jak Dr. Oetker zyska 360-stopniowy widok swoich klientów – w czasie rzeczywistym – i jeszcze lepiej pozna ich potrzeby. Dostarczanie spersonalizowanych wiadomości i dostosowanych doświadczeń klientom na całym świecie zmieni skuteczność działań komunikacyjnych grupy i zbuduje długoterminową lojalność – dodała Lohmann.
Nie tylko Marketing Cloud
Należąca do grupy Oetker marka Wilton, dostawca ciast, stała się jedną z pierwszych firm w grupie Oetker, która wprowadziła Salesforce Service Cloud w celu optymalizacji produktywności i jakości obsługi klienta. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy Service Cloud zostanie wdrożony w kilku markach grupy na całym świecie.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.