Komunikaty PR

DRUGIE CENTRUM SERWISOWE PANASONIC CONNECT EUROPE W BUDAPESZCIE OTWARTE

2022-10-27  |  18:00
Biuro prasowe

Firma Panasonic oficjalnie otworzyła w Budapeszcie swoje drugie Europejskie Centrum Serwisowe, którego celem jest obsługa klientów i naprawy w Europie kontynentalnej dzięki rozszerzonemu zakresowi usług. Centrum serwisowe o powierzchni 1000m2 uzupełni kompetencje już istniejącego oddziału w walijskim w Cardiff. Będą one prowadzić działania Panasonic Connect Europe mające na celu wspieranie przedsiębiorstw w produkcji, logistyce i łańcuchu dostaw, handlu detalicznym, sektorze publicznym oraz rozrywce i mediach za pomocą szeregu produktów, rozwiązań i usług technologicznych, które przyczyniają się do ich sukcesu.

Bliźniacze centra serwisowe będą działać jako jeden zespół, aby zapewnić klientom szereg opcji napraw i wsparcia serwisowego dla poszczególnych działów Panasonic Connect Europe, w tym Broadcast & ProAV i Visual Solutions. Centrum w Budapeszcie jest idealnie zlokalizowane, aby wspierać klientów produkcyjnych korzystających z rozwiązań SMT Production oraz Robot & Welding z działu Panasonic Factory Solutions oraz zapewnić przygotowanie i testowanie rozwiązań dla działu Business and Industry Solutions .

Panasonic Connect Europe zbudował swoją reputację na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i rozwiązań, w połączeniu z najlepszym w swojej klasie wsparciem dla klientów w sektorach business-to-business. Otwarcie centrum serwisowo-naprawczego w Budapeszcie pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szybsze i bardziej wydajne poziomy wsparcia niż kiedykolwiek wcześniej – bezpośrednio przekładając się na sukces naszych klientów, komentuje Donald Maidment, dyrektor ds. obsługi klienta w Panasonic Connect Europe.

Lokalizacja w Budapeszcie została wybrana ze względu na silną pulę talentów technicznych rozwijaną przez regionalne uniwersytety na Węgrzech oraz zaangażowanie i nastawienie pracowników na klienta. Ponadto bliskość centrum serwisowego do rynków zbytu oraz dobre połączenia ze wszystkimi głównymi przewoźnikami umożliwiają szybką i wydajną logistykę ekspresowego odbioru i zwrotu wszystkich napraw. 

Nasza działalność została przekształcona nieco ponad rok temu w nową i sprawną organizację zaprojektowaną tak, aby szybko reagować na potrzeby naszych klientów w różnych branżach. Utworzenie drugiego centrum serwisowego w Budapeszcie jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji obietnicy połączenia naszej wiedzy na temat produktów z naszymi ulepszonymi możliwościami w zakresie rozwiązań, aby pomóc firmom przekształcić ich działalność na przyszłość, dodaje Hiroyuki Nishiuma, dyrektor generalny Panasonic Connect Europe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.