DRUGIE CENTRUM SERWISOWE PANASONIC CONNECT EUROPE W BUDAPESZCIE OTWARTE
Firma Panasonic oficjalnie otworzyła w Budapeszcie swoje drugie Europejskie Centrum Serwisowe, którego celem jest obsługa klientów i naprawy w Europie kontynentalnej dzięki rozszerzonemu zakresowi usług. Centrum serwisowe o powierzchni 1000m2 uzupełni kompetencje już istniejącego oddziału w walijskim w Cardiff. Będą one prowadzić działania Panasonic Connect Europe mające na celu wspieranie przedsiębiorstw w produkcji, logistyce i łańcuchu dostaw, handlu detalicznym, sektorze publicznym oraz rozrywce i mediach za pomocą szeregu produktów, rozwiązań i usług technologicznych, które przyczyniają się do ich sukcesu.
Bliźniacze centra serwisowe będą działać jako jeden zespół, aby zapewnić klientom szereg opcji napraw i wsparcia serwisowego dla poszczególnych działów Panasonic Connect Europe, w tym Broadcast & ProAV i Visual Solutions. Centrum w Budapeszcie jest idealnie zlokalizowane, aby wspierać klientów produkcyjnych korzystających z rozwiązań SMT Production oraz Robot & Welding z działu Panasonic Factory Solutions oraz zapewnić przygotowanie i testowanie rozwiązań dla działu Business and Industry Solutions .
Panasonic Connect Europe zbudował swoją reputację na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i rozwiązań, w połączeniu z najlepszym w swojej klasie wsparciem dla klientów w sektorach business-to-business. Otwarcie centrum serwisowo-naprawczego w Budapeszcie pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szybsze i bardziej wydajne poziomy wsparcia niż kiedykolwiek wcześniej – bezpośrednio przekładając się na sukces naszych klientów, komentuje Donald Maidment, dyrektor ds. obsługi klienta w Panasonic Connect Europe.
Lokalizacja w Budapeszcie została wybrana ze względu na silną pulę talentów technicznych rozwijaną przez regionalne uniwersytety na Węgrzech oraz zaangażowanie i nastawienie pracowników na klienta. Ponadto bliskość centrum serwisowego do rynków zbytu oraz dobre połączenia ze wszystkimi głównymi przewoźnikami umożliwiają szybką i wydajną logistykę ekspresowego odbioru i zwrotu wszystkich napraw.
Nasza działalność została przekształcona nieco ponad rok temu w nową i sprawną organizację zaprojektowaną tak, aby szybko reagować na potrzeby naszych klientów w różnych branżach. Utworzenie drugiego centrum serwisowego w Budapeszcie jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji obietnicy połączenia naszej wiedzy na temat produktów z naszymi ulepszonymi możliwościami w zakresie rozwiązań, aby pomóc firmom przekształcić ich działalność na przyszłość, dodaje Hiroyuki Nishiuma, dyrektor generalny Panasonic Connect Europe.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.