DRUGIE CENTRUM SERWISOWE PANASONIC CONNECT EUROPE W BUDAPESZCIE OTWARTE
Firma Panasonic oficjalnie otworzyła w Budapeszcie swoje drugie Europejskie Centrum Serwisowe, którego celem jest obsługa klientów i naprawy w Europie kontynentalnej dzięki rozszerzonemu zakresowi usług. Centrum serwisowe o powierzchni 1000m2 uzupełni kompetencje już istniejącego oddziału w walijskim w Cardiff. Będą one prowadzić działania Panasonic Connect Europe mające na celu wspieranie przedsiębiorstw w produkcji, logistyce i łańcuchu dostaw, handlu detalicznym, sektorze publicznym oraz rozrywce i mediach za pomocą szeregu produktów, rozwiązań i usług technologicznych, które przyczyniają się do ich sukcesu.
Bliźniacze centra serwisowe będą działać jako jeden zespół, aby zapewnić klientom szereg opcji napraw i wsparcia serwisowego dla poszczególnych działów Panasonic Connect Europe, w tym Broadcast & ProAV i Visual Solutions. Centrum w Budapeszcie jest idealnie zlokalizowane, aby wspierać klientów produkcyjnych korzystających z rozwiązań SMT Production oraz Robot & Welding z działu Panasonic Factory Solutions oraz zapewnić przygotowanie i testowanie rozwiązań dla działu Business and Industry Solutions .
Panasonic Connect Europe zbudował swoją reputację na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i rozwiązań, w połączeniu z najlepszym w swojej klasie wsparciem dla klientów w sektorach business-to-business. Otwarcie centrum serwisowo-naprawczego w Budapeszcie pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szybsze i bardziej wydajne poziomy wsparcia niż kiedykolwiek wcześniej – bezpośrednio przekładając się na sukces naszych klientów, komentuje Donald Maidment, dyrektor ds. obsługi klienta w Panasonic Connect Europe.
Lokalizacja w Budapeszcie została wybrana ze względu na silną pulę talentów technicznych rozwijaną przez regionalne uniwersytety na Węgrzech oraz zaangażowanie i nastawienie pracowników na klienta. Ponadto bliskość centrum serwisowego do rynków zbytu oraz dobre połączenia ze wszystkimi głównymi przewoźnikami umożliwiają szybką i wydajną logistykę ekspresowego odbioru i zwrotu wszystkich napraw.
Nasza działalność została przekształcona nieco ponad rok temu w nową i sprawną organizację zaprojektowaną tak, aby szybko reagować na potrzeby naszych klientów w różnych branżach. Utworzenie drugiego centrum serwisowego w Budapeszcie jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji obietnicy połączenia naszej wiedzy na temat produktów z naszymi ulepszonymi możliwościami w zakresie rozwiązań, aby pomóc firmom przekształcić ich działalność na przyszłość, dodaje Hiroyuki Nishiuma, dyrektor generalny Panasonic Connect Europe.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.