Komunikaty PR

Emisja akcji Illusion Ray SA: studio prezentuje pierwszą zapowiedź gry Wardogz

2022-06-30  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Studio gamingowe Illusion Ray SA udostępniło graczom pierwszy teaser gry Wardogz. Prezentacja efektów prac deweloperów ma miejsce w momencie trwającej emisji crowdfundingowej, której jednym z celów jest finalizacja produkcji gry z datą premiery na koniec 2023 roku. Zarząd szacuje sprzedaż na poziomie 450 tys. kopii w przeciągu dwóch lat. Drugi cel to przeniesienie debiutanckiego hitu – The Beast Inside, który sprzedał się w liczbie 0,6 mln kopii, na konsole starej i nowej generacji. Publiczna emisja akcji o wartości 718 tys. zł odbywa się na platformie Navigator Crowd.

Wardogz to gra z gatunku open world action-adventure, osadzona w alternatywnym świecie Hellstain. Gracz wciela się w rolę członka tytułowej organizacji, któremu przyjdzie zmierzyć ze światem maszyn na tle Wielkiej Wojny toczącej się w środku alternatywnej historii XX-wiecznej Europy. Studio stawia duży nacisk na gameplay, warstwę graficzną oraz combat fun. Uniwersum gry posiada specyficzny setting, jakim jest dieselpunk. Główne cechy to otwarty świat z bogatą różnorodnością lokacji i dynamiczną walką wręcz.

Development gry rozpoczął się w 2020 roku. Obecnie spółka posiada 40-minutowy gameplay, prototypy wszystkich mechanik oraz zamknięty scenariusz. Aktualnie trwają prace produkcyjne związane z przygotowaniem wersji beta. Debiut gry szykowany jest na IV kwartał 2023 roku i będzie to pierwsza polska gra Action Adventure stworzona przez studio indie.

Pierwszy teaser można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=m-phEaJbX0A

 Tytułem Wardogz chcemy otworzyć drugą linię biznesową dla gier Action Adventures opartych na angażującej oraz niejednoznacznej fabule z elementami akcji i przygody, które w naszej opinii posiadają największy potencjał. Dotychczas, gatunek ten był zarezerwowany w naszym kraju dla dużych studiów AAA, ale doświadczenie naszego zespołu pozwala, by mieć aspiracje na ten ogromny i chłonny rynek. Gra będzie znacznie bardziej rozbudowana od The Beast Inside, a popularny wśród graczy gatunek sprawia, że również grono potencjalnych odbiorców będzie znacznie szersze. To powoduje, że według naszych ostrożnych szacunków zakładamy sprzedaż 450 tys. kopii gry w ciągu pierwszych 24 miesięcy od premiery – mówi Łukasz Smaga, CEO Illusion Ray SA.

Illusion Ray – doświadczony zespół z prestiżowymi nagrodami

Założycielem i prezesem studia jest Łukasz Smaga, który za swój debiutancki hit – The Beast Inside otrzymał nagrodę Pixel Award oraz – jako pierwszy twórca z Polski – główną nagrodę The Webby Awards w kategorii najlepsze efekty wizualne oraz nominację w kategorii gra przygodowa. Do produkcji wykorzystano wówczas technologię Unreal Engine 4, co w połączeniu z techniką fotogrametrii, zapewniło wysokiej jakości fotorealistyczną oprawę graficzną. Finalnie gra rozeszła się w liczbie 0,6 mln kopii i do tej pory cieszy się dobrą opinię wśród graczy – z 4,7 tys. recenzji na Steamie, aż 84 proc. jest pozytywnych. W ramach zespołu deweloperskiego wspierają go m.in.: Dominik Sójka, dyrektor techniczny odpowiadający za aspekty techniczne gier, game design i grafikę oraz Kamil Pazderski, level designer ustalający świat gry i główne filary.

Partnerem biznesowym studia jest Bellwether Rocks, specjalizujący się w projektach z rynku cyfrowej rozrywki. Funduszem zarządzają: Marcin Kobylecki (producent „Miasto ruin” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, czy nominowanej do Oscara „Katedry” Tomasza Bagińskiego) odpowiedzialny za produkcje cinematików do serii gier Wiedźmin i teasera Cyberpunk 2077 oraz Kamil Cisło, licencjonowany makler papierów wartościowych, który w swojej karierze doradzał spółkom w poszukiwaniu kapitału oraz wchodzeniu na GPW i NewConnect. Członkiem Rady Nadzorczej funduszu jest Jacek Dukaj, pisarz fantasy.

Kampania crowdfundingowa i debiut na NewConnect

14 czerwca Illusion Ray SA wystartowało z emisją akcji serii E o łącznej wartości 718 tys. zł, przy wycenie Spółki na poziomie 13 mln zł. Cena emisyjna wynosi 1,58 zł za akcję. Oferta jest przeprowadzona na platformie z Navigator Crowd, a szczegółowe warunki zostały zaprezentowane na stronie: https://emisja.illusionray.com/home. Środki pozyskane w ramach emisji posłużą do sfinansowania kontynuacji prac produkcyjnych gry Wardogz oraz przeniesienia wersji PC gry The Beast Inside na konsole.

W połowie 2023 roku Illusion Ray SA planuje zadebiutować na rynku NewConnect. W opinii Zarządu Illusion Ray, wejście na giełdę zmieni postrzeganie spółki przez potencjalnych partnerów oraz umożliwi konkurowanie z dużymi podmiotami. Ambicją zespołu jest zbudowanie na przestrzeni dwóch najbliższych lat profesjonalnego studia, które regularnie będzie wydawało gry z segmentu AA+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Panasonic TOUGHBOOK G2 nominowany do konkursu branżowego Biuro prasowe
2024-07-22 | 14:00

Panasonic TOUGHBOOK G2 nominowany do konkursu branżowego

TOUGHBOOK G2 firmy Panasonic został wyróżniony w konkursie Best of Industry Award – MM Poland, którego nominacje ogłoszono 8 lipca przez MM Magazyn Przemysłowy. Konkurs
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.