Evernex umacnia pozycję na rynku brytyjskim dzięki przejęciu Ultra Support
- Evernex, lider na globalnym rynku dostawców usług TPM dla IT i centrów danych, ogłosił przejęcie brytyjskiej firmy Ultra Support.
- Ultra Support specjalizuje się w świadczeniu usług TPM i oferuje swoje usługi wyłącznie poprzez partnerów.
Ultra Support to uznany dostawca usług serwisowych zasobów sprzętowych IT dla przedsiębiorstw i cieszy się w Wielkiej Brytanii renomą solidnego i zaufanego partnera. Dzięki rozbudowanej sieci magazynów operacyjnych (FSL) rozmieszczonych w całej Wielkiej Brytanii jest w stanie zapewnić realizację dostaw i napraw w rekordowo krótkim czasie, co pozwala klientom minimalizować przestoje i zwiększać efektywność operacyjną.
Firma może poszczycić się certyfikatami ISO27001, ISO9001 i ISO14001, które są potwierdzeniem jej zaangażowania w najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa danych oraz odpowiedzialności środowiskowej.
Pod skrzydłami Evernex, Ultra Support będzie miał możliwość poszerzyć ofertę swoich usług a partnerzy firmy mogą oczekiwać jeszcze bardziej kompleksowych rozwiązań, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Stanislas Pilot, prezes i dyrektor generalny Evernex, podkreśla, że przejęcie brytyjskiego lidera w zakresie utrzymania infrastruktury IT to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju i ekspansji Evernex na międzynarodowych rynkach – Cieszymy się, że Ultra Support dołącza do rodziny Evernex. Ich doświadczenie w dziedzinie utrzymania sprzętu IT dla przedsiębiorstw oraz silne relacje z partnerami kanałowymi idealnie wpisują się w naszą strategię dostarczania niezawodnych, elastycznych i skalowalnych rozwiązań IT na całym świecie. Kluczowym elementem tej integracji jest zachowanie zespołu zarządzającego Ultra Support, którego wiedza i doświadczenie będą podstawą dalszego rozwoju i sukcesu firmy.
Dotychczasowy zespół zarządzający Ultra Support – Peter Hodgson (CEO), Ben Gregory (Head of Sales) oraz Cris Mitchell (Operations Director) – pozostanie na swoich stanowiskach, kontynuując realizację dotychczasowych zobowiązań wobec klientów.
Peter Hodgson, CEO i współzałożyciel Ultra Support, stwierdził – Dołączenie do Evernex to ogromna szansa zarówno dla naszej firmy, całego zespołu oraz naszych partnerów. Globalny zasięg Evernex oraz kompleksowa oferta usług pozwolą nam lepiej spełniać potrzeby naszych partnerów – zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Jednocześnie jako firma operujemy za pośrednictwem naszych partnerów – i tutaj nic się nie zmienia. Będziemy dalej rozwijać usługi i dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania w zakresie konserwacji sprzętu IT.
Z kolei Mohamed Bella, wiceprezes Evernex dodał, że transakcja podkreśla zaangażowanie Evernex w rozwijanie usług na strategicznych rynkach oraz wzmacnia zdolność do wspierania globalnych klientów z Wielkiej Brytanii – Cieszymy się na możliwość wykorzystania pozycji Ultra Support w kanale partnerskim oraz ich doświadczenia w zakresie utrzymania infrastruktury IT, aby napędzać wzrost i dostarczać jeszcze większą wartość naszym klientom.
Przejęcie zbiegło się także z odejściem Iana Turnbulla, który ustępuje ze stanowiska przewodniczącego rady nadzorczej Ultra Support. Ian był jednym z założycieli firmy w 2018 roku i odegrał kluczową rolę w jej rozwoju, zapewniając finansowanie oraz strategiczne wsparcie. Firma wyraziła głęboką wdzięczność za jego nieoceniony wkład i życzy mu powodzenia w dalszych działaniach.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.