FANUC Polska uruchamia cykl spotkań online
Wprowadzenie stanu epidemii w Polsce i innych krajach Europy wiąże się z szeregiem ograniczeń m.in.: z zakazem opuszczania określonych miejsc, zamykaniem instytucji oraz zakładów pracy. Priorytetem staje się ochrona zdrowia pracowników firm, ich klientów i partnerów biznesowych. Firma FANUC Polska wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom rynku uruchamia, w oparciu o dostępne kanały komunikacji online, cykl interaktywnych spotkań online, umożliwiający specjalistom technicznym i doradcom w zakresie nowych projektów pozostanie blisko potrzeb klientów.
W ciągu ostatnich dni i tygodni firma FANUC podjęła szereg kroków zapewniających podtrzymanie działalności operacyjnej, a także zapewnienie klientom najwyższych możliwych standardów obsługi. Jednocześni uruchomiono procedury zapewniające ochronę zdrowia pracowników, klientów oraz partnerów współpracujących z firmą zarówno na rynku globalnym, jak i na poszczególnych rynkach lokalnych.
Dziś przyszedł czas na kolejne kroki, które umożliwią jeszcze szersze wsparcie klientów w trudnym okresie rozprzestrzeniania się pandemii COVID – 19.
Współpraca i inwestycja w przyszłość
FANUC Polska proponuje klientom wspólne wykorzystanie czasu kwarantanny na przygotowanie się na nowe realia rynkowe, w których firmy będą musiały zarówno odrabiać nieuniknione straty, jak i budować swoją nową przyszłość. To doskonała okazja, by poświęcić czas na edukację i zostać ekspertem w zakresie robotyzacji i/ lub automatyzacji w swojej branży.
W ramach cyklu spotkań online, skierowanego zarówno do obecnych, jak i nowych klientów firmy, specjaliści firmy FANUC Polska będą niezobowiązująco i bezpłatnie dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu zastosowania robotów przemysłowych i robomaszyn CNC w wybranych procesach produkcji przemysłowej.
Roboty – jakość, wydajność i bezpieczeństwo produkcji
Osoby, które zdecydują się na udział w spotkaniu online dotyczącym robotów przemysłowych zyskają możliwość bezpośredniego dostępu do wiedzy na temat rzeczywistego potencjału robotyzacji.
Wśród zagadnień poruszanych podczas spotkania znajdą się:
- najbardziej inspirujące wdrożenia robotów przemysłowych w wybranych obszarach produkcji
- najważniejsze cechy i kluczowe kryteria doboru robotów przemysłowych do potrzeb produkcji
- informacje techniczne charakteryzujące poszczególne rodziny i modele robotów marki FANUC
- praktyczne aspekty procesu wdrażania robotów do fabryk
Robomaszyny – niezawodność i wysoka odporność produkcji
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu online dotyczącym robomaszyn zostaną zaproszone do rozmowy na temat:
- najbardziej inspirujących wdrożeń obrabiarek przemysłowych w wymagających obszarach produkcji, w szczególności w procesach obróbki metali i tworzyw sztucznych
- najważniejszych cech i funkcji oraz kluczowych kryteriów doboru maszyn CNC
i aplikacji do potrzeb produkcji - informacji technicznych charakteryzujących poszczególne modele obrabiarek przemysłowych marki FANUC
- praktycznych aspektów procesu wdrażania maszyn CNC do fabryk
Ponadto, w zależności od indywidualnego zainteresowania rozmówców, doradcy firmy FANUC Polska z przyjemnością pomogą klientom w procesie odnajdywania miejsc, które wymagają wzrostu jakości, wydajności lub zapewnienia higieny produktu, a także w przygotowaniach do inwestycji w robotyzację lub automatyzację
i szacowaniu czasu jej zwrotu.
W trosce o komfort klientów zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniach online doradcy FANUC dostosują ich formę do indywidualnych potrzeb i możliwości rozmówców.
Jednocześnie firma FANUC Polska zapewnia, że pozostaje do dyspozycji klientów w ramach bieżących spraw
i operacji. Polski oddział japońskiego producenta zaprasza klientów do kontynuowania dotychczasowej współpracy za pomocą dostępnych środków komunikacji (telefonicznie, e-mailowo, poprzez stronę internetową),
a także do wymiany myśli i doświadczeń dotyczących zastosowania technologii FANUC w produkcji, w ramach planowanych, interaktywnych spotkań online.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.