Komunikaty PR

Firma Etisoft dostarczy etykiety do nowego modelu Hyundai Tucson

2020-08-05  |  13:00

Polski producent etykiet samoprzylepnych Etisoft podpisał właśnie 5-letni kontrakt z koncernem Hyundai w Czechach. Umowa dotyczy dostaw etykiet dla nowego modelu Hyundai Tucson, który będzie także produkowany w wersji hybrydowej z napędem elektrycznym. Premiera nowego modelu zapowiadana jest na jesień tego roku.

Czeska fabryka działa niedaleko Frydka-Mistka, a więc niedaleko polskiej granicy. Jest jedynym zakładem koncernu w Unii Europejskiej. W zeszłym roku Hyundai Motor Manufacturing Czech świętował wyprodukowanie 3-milionowego auta. Rocznie powstaje tu około 260 tys. egzemplarzy samochodów.

– Wierzymy, że dobrze rozpoczęta współpraca zaowocuje kolejnymi projektami i otworzy nam możliwości kooperacji także na potrzeby innych modeli koncernu – mówi Tomasz Brzeżański z Etisoft Czechy, który odpowiada za realizację kontraktu od strony handlowej.

Certyfikat IATF, własne laboratorium – Etisoft ma to, co ważne dla branży automotive

Czeski zakład stawia na jakość. Jest to jedyna fabryka samochodów z prestiżową „Narodową nagrodą za jakość” (Národní cena kvality ČR). Firma otrzymała ją za efektywną współpracę z dostawcami i najwyższe standardy jakości. Bardzo duże znaczenie przy wyborze Etisoftu jako dostawcy etykiet miały również posiadane przez firmę certyfikaty (IATF 16949, ISO 9001, ISO 14001) oraz dysponowanie własnym laboratorium.

Atutem Etisoftu jest także niewielka odległość od Frydka-Mistka. Koncern stawia bowiem na dostawców zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów Biuro prasowe
2024-12-23 | 09:00

Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów

Bezpieczeństwo danych osobowych klientów to podstawa działalności każdego e-sklepu. Odpowiednie zabezpieczenia budują zaufanie, a zaniedbania mogą przynieść poważne konsekwencje.
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
IT i technologie Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
2024-12-20 | 13:00

Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych informacji przez

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.