Komunikaty PR

Firma informatyczna SOFTSWISS na Perspektywy Women in Tech w Warszawie

2023-06-26  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

W polskiej stolicy dokonuje się podsumowania największej europejskiej konferencji dla kobiet, pracujących w sferze technologii – Perspektywy Women in Tech Summit. Jest to wielkie wydarzenie światowe, któremu w tym roku udzieliła wsparcia międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS, posiadająca oddziały w Poznaniu i Warszawie.

Na Women in Tech wpływowe kobiety-liderki współczesnego świata, które osiągnęły sukces w sferze technologii i IT, dzielą się swoimi historiami, doświadczeniem, osiągnięciami zawodowymi i naukowymi, wizją przyszłości technicznej oraz kobiety w tej przyszłości.

 

Firma SOFTSWISS uczyła kobiety jak zająć kierownicze stanowisko

Wśród nich była także Natalia Perkowska, Head of Talent Acquisition w SOFTSWISS, która przeprowadziła warsztaty na temat awansu kobiety-kierownika w hierarchii zawodowej. Temat kobiecego przywództwa w świecie technologii i IT zawsze jest aktywnie dyskutowany w społeczeństwie i jest ona bliska także wiodącemu światowemu twórcy oprogramowania. Przedstawiciele firmy zauważają, że w kwestiach parytetu płci skład ich zespołu w dostrzegalny sposób wyróżnia się na tle innych ze sfery iGaming – pracuje tu ponad 1400 osób i stosunek kobiet do mężczyzn wynosi mniej więcej 50 na 50. Przy tym żeńska część zespołu zajmuje stanowiska nie tylko w działach usługowych, ale także na stanowiskach technicznych i kierowniczych.

Na warsztatach była pełna sala, były one najchętniej odwiedzanym wydarzeniem pod względem liczby uczestników. Żeby zmieścić wszystkich chętnych, trzeba było kilkakrotnie powiększyć listę słuchaczy. 

 


- Dla naszej firmy bardzo istotne było wzięcie udziału w takim wielkim wydarzeniu, udzielenie wsparcia kobietom na stanowiskach kierowniczych w branży technologicznej oraz opowiedzenie im o możliwościach, które SOFTSWISS stwarza kobiecej części swojego zespołu, –  powiedziała Natalia Perkowska. – Na swoich warsztatach opowiadałam o kobiecej drodze do przywództwa, o problemach, z którymi przychodzi się mierzyć, o pewności siebie. O tym, jak ważne jest postawienie sobie osiągalnych celów w karierze, aby odpowiadały one wartościom, wyznawanym przez danego człowieka. Spotkanie odniosło ogromny sukces! Jestem naprawdę pod wrażeniem, do jakiego stopnia była zmotywowana publiczność, jak wiele energii i chęci rozwoju poczułam od każdej uczestniczki. Wszystko to jest dowodem na to, że obecnie kobiety bardziej niż kiedykolwiek interesują się tematem liderstwa i rozwoju zawodowego.


 

Konferencja w liczbach

Słowa Natalii potwierdza także rozmach konferencji Women in Tech. W tym roku w kobiecym szczycie wzięło udział 11 200 uczestników, spośród których 9 500 osób było obecnych offline w sali centrum wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie. W ramach bogatego dwudniowego programu miały miejsce występy 500 referentów oraz 56 warsztatów, poświęconych technologii, karierze i umiejętnościom społecznym.

 

 

Dodatkowe atrakcje dla kobiet podczas wydarzenia

Kilka wartościowych spotkań przeprowadzili także i inni przedstawiciele firmy SOFTSWISS. Natalia Melnikova, Business Analyst Team Lead, opowiedziała o zarządzaniu zespołem, a Margarita Komolova, Head of QA Department, o tym, jak zacząć karierę w branży zapewnienia jakości – jest to ten kierunek w firmach IT, który odpowiada za poprawę procesu tworzenia oprogramowania i dostrzeżenie błędów w działaniu produktu.

 

Ważnym wydarzeniem na kobiecym szczycie były także targi pracy, na których specjaliści innowacyjnych firm przedstawiali swoje oferty pracy, byli gotowi omówić CV i udzielić swoich rekomendacji. A dla tych, którzy chcieli rozwiązać kwestie, związane ze swoją karierą, urządzono sferę mentorską, w której liderki w swoich sferach prowadziły indywidualne sesje, dzieliły się osobistymi historiami kariery i pomagały innym kobietom odnaleźć swoją ścieżkę zawodową.


 


DLA INFORMACJI

SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 10-letnim doświadczeniem i oficjalnymi przedstawicielstwami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia 1 400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w sferze rozrywek online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii ,,Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii ,,Best affiliate tracking software”. A w 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach ,,Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i ,,Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach ,,Liderstwo”, ,,Produkty i innowacje” i ,,Pracownik roku”. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.