Komunikaty PR

Firma Poly rozpoczyna kampanię „All Together”

2022-02-18  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Warszawa, Polska – 16 lutego 2022 r. – Firma Poly (NYSE: POLY) uruchamia kampanię „All Together”, która ma inspirować firmy do wyjścia poza ograniczenia przestrzeni fizycznej i umożliwienia zespołom współpracy, niezależnie od ich lokalizacji. Kampania będzie prowadzona na platformach cyfrowych oraz społecznościowych, aby podkreślić, że każda osoba w zespole może być wyraźnie widziana i słyszana.

W ramach kampanii Poly stworzy bibliotekę zasobów, w tym webinaria i infografiki, które pomogą liderom zespołów i działom IT przekształcić interakcje hybrydowe w bezproblemowe doświadczenia współpracy. Pierwszym z nich jest ebook „Meeting Equality - the Key to Your Hybrid Work Environment”, który przedstawia kroki, jakie organizacje powinny podjąć, aby sprostać wymaganiom związanym ze współczesnym miejscem pracy.  

„W mgnieniu oka zmieniły się podstawy komunikacji biznesowej. Kiedyś codziennością były bezpośrednie spotkania i uściski dłoni, teraz zostały zastąpione światem wirtualnym” – powiedział John Goodwin, senior vice president, public affairs w firmie Poly. „Firma Poly zapewnia, że każdy może być częścią rozmowy, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca, przy zachowaniu całkowitej równości. Pomagamy firmom wymazać dystans we współpracy, nawet jeśli kontakt fizyczny nie jest obecnie możliwy oraz wzmocnić wymianę pomysłów do tego stopnia, że nikt nie zastanawia się już, czy były one przedstawione na ekranie, czy w Sali” – dodaje ekspert.

W miarę jak zmienia się świat i sposób pracy ludzi, technologia umożliwia wyrównanie szans i zapewnienia, że każdy może czuć się częścią rozmowy. Poly rozumie, że organizacje nie mogą sobie pozwolić na przegapienie momentu i dobrego pomysłu – dlatego też firma i jej partnerzy dostarczają technologię integracyjną, która zbliża ludzi do siebie dzięki wyjątkowemu sprzętowi, oprogramowaniu, usługom i analityce. Poprzez wykorzystanie inteligentnych funkcji, takich jak NoiseBlockAI i technologie Acoustic Fence, rozwiązania wideo i audio od Poly sprawiają, że udział e-spotkaniu jest intuicyjny i bezproblemowy.  

Innowacyjne produkty i usługi firmy Poly płynnie współpracują w zakresie wideokonferencji opartych na chmurze, aby dostarczyć kompleksowe rozwiązania – takie, które oferują elastyczność i wybór. Urządzenia i usługi w dużym stopniu przyczyniają się do ewolucji pracy hybrydowej poprzez wdrażanie narzędzi, które umożliwią bardziej sprawiedliwe doświadczenia ze spotkań.

Więcej informacji na temat kampanii „All Together” można znaleźć na stronie: poly.com/alltogether

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.