Komunikaty PR

Firma Poly rozpoczyna kampanię „All Together”

2022-02-18  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Warszawa, Polska – 16 lutego 2022 r. – Firma Poly (NYSE: POLY) uruchamia kampanię „All Together”, która ma inspirować firmy do wyjścia poza ograniczenia przestrzeni fizycznej i umożliwienia zespołom współpracy, niezależnie od ich lokalizacji. Kampania będzie prowadzona na platformach cyfrowych oraz społecznościowych, aby podkreślić, że każda osoba w zespole może być wyraźnie widziana i słyszana.

W ramach kampanii Poly stworzy bibliotekę zasobów, w tym webinaria i infografiki, które pomogą liderom zespołów i działom IT przekształcić interakcje hybrydowe w bezproblemowe doświadczenia współpracy. Pierwszym z nich jest ebook „Meeting Equality - the Key to Your Hybrid Work Environment”, który przedstawia kroki, jakie organizacje powinny podjąć, aby sprostać wymaganiom związanym ze współczesnym miejscem pracy.  

„W mgnieniu oka zmieniły się podstawy komunikacji biznesowej. Kiedyś codziennością były bezpośrednie spotkania i uściski dłoni, teraz zostały zastąpione światem wirtualnym” – powiedział John Goodwin, senior vice president, public affairs w firmie Poly. „Firma Poly zapewnia, że każdy może być częścią rozmowy, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca, przy zachowaniu całkowitej równości. Pomagamy firmom wymazać dystans we współpracy, nawet jeśli kontakt fizyczny nie jest obecnie możliwy oraz wzmocnić wymianę pomysłów do tego stopnia, że nikt nie zastanawia się już, czy były one przedstawione na ekranie, czy w Sali” – dodaje ekspert.

W miarę jak zmienia się świat i sposób pracy ludzi, technologia umożliwia wyrównanie szans i zapewnienia, że każdy może czuć się częścią rozmowy. Poly rozumie, że organizacje nie mogą sobie pozwolić na przegapienie momentu i dobrego pomysłu – dlatego też firma i jej partnerzy dostarczają technologię integracyjną, która zbliża ludzi do siebie dzięki wyjątkowemu sprzętowi, oprogramowaniu, usługom i analityce. Poprzez wykorzystanie inteligentnych funkcji, takich jak NoiseBlockAI i technologie Acoustic Fence, rozwiązania wideo i audio od Poly sprawiają, że udział e-spotkaniu jest intuicyjny i bezproblemowy.  

Innowacyjne produkty i usługi firmy Poly płynnie współpracują w zakresie wideokonferencji opartych na chmurze, aby dostarczyć kompleksowe rozwiązania – takie, które oferują elastyczność i wybór. Urządzenia i usługi w dużym stopniu przyczyniają się do ewolucji pracy hybrydowej poprzez wdrażanie narzędzi, które umożliwią bardziej sprawiedliwe doświadczenia ze spotkań.

Więcej informacji na temat kampanii „All Together” można znaleźć na stronie: poly.com/alltogether

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.