Francis Wong nowym Dyrektorem Generalnym realme w Europie
Francis Wong nowym Dyrektorem Generalnym realme w Europie
realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, mianowała Francisa Wonga, dotychczasowego CMO realme w krajach Europy oraz w Indiach, na stanowisko CEO realme w Europie. Nowy Dyrektor Generalny odpowiada za poszerzenie obecności marki w regionie oraz kierowanie operacjami biznesowymi marki na Starym Kontynencie. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Madhav Sheth, Prezes realme International Business Group, a także poprzednik Wonga na nowo objętym stanowisku.
Świeże spojrzenie na biznes
Firma realme została założona w 2018 roku. W 2020 roku weszła do Europy, a zaledwie dwa lata później dołączyła do grona TOP 4 producentów smartfonów na Starym Kontynencie. Francis Wong jest jednym z członków założycieli realme i jest związany z marką od wprowadzenia na rynek pierwszego smartfona marki – realme 1.
Pełniąc rolę CMO w Indiach, Francis przyczynił się do wzrostu realme, które błyskawicznie stało się trzecią co do wielkości marką w Indiach, a zarazem ulubionym wyborem młodych konsumentów. Jednocześnie odpowiadał za strategię marketingu treści oraz współprace z liderami opinii, takimi jak popularny aktor i ambasador marki, Salman Khan.
Lider globalnego wzrostu realme
W 2021 roku Francis Wong został mianowany CMO realme na Europę, Indie, Afrykę i Amerykę Łacińską. Awansując w strukturach firmy, kontynuował biznesową ekspansję marki w nowych dla niej obszarach. Odpowiadał również za flagową serię realme GT, zajmując się udoskonalaniem i wprowadzaniem serii smartfonów klasy premium realme na rynek globalny.
Obecnie jako CEO realme na rynku europejskim, Francis stoi na czele realme w rekordowym dla niej roku, w którym odnotowała niezwykle dynamiczny wzrost i znacząco zwiększyła swoją rozpoznawalność. realme uplasowało się w TOP 4 producentów smartfonów w Europie. Jest także najszybciej rozwijającą się marką smartfonów w Europie z aż 518% wzrostem w 2021 roku. W Polsce realme znajduje się w TOP 3 marek smartfonów, natomiast we Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii utrzymuje swoją mocną pozycję w TOP 5.
- Obserwowanie, od samego początku realme, rozwoju naszych zespołów to ogromna satysfakcja. Wiemy, jak ważny jest europejski rynek i czujemy się gotowi, aby go pielęgnować i oferować mu rozwiązania, które łączą przełomowe technologie oraz nowoczesne wzornictwo. Naszym celem jest dbałość o wysokiej jakości doświadczenia związane z użytkowaniem naszych smartfonów i kreowanie marki, która na stale wpisze się w świadomość konsumentów – mówi Francis Wong, Dyrektor Generalny realme w Europie.
Lekkość wpisana w DNA marki
realme nie bez przyczyny jest najszybciej rozwijającą się marką smartfonów na świecie. Od samego początku firma udowadnia, że kluczem do sukcesu na dynamicznie zmieniającym się rynku jest elastyczność i zdolność do adaptacji. Działania młodego zespołu, pokazują, że zaangażowanie Millenialsów i Generacji Z w procesie decyzyjnym przynosi ciekawe efekty. Przykładem może być wprowadzenie do oferty realme limitowanych serii produktów realme GT NEO 3 Naruto i realme GT NEO 3T Dragon Ball Edition – które inspirowane są kultowymi anime i światem pop kultury.
Francis Wong obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego w Europie w kluczowym dla marki momencie premiery serii realme GT NEO 3 – najszybciej ładujących się smartfonów na świecie. Poza wkroczeniem w sektor produktów premium i stałe wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, marka aspiruje również do stania się liderem 5G – rozwijając tę technologię, zobowiązała się do dostarczenia 100 milionów smartfonów 5G w ciągu najbliższych trzech lat.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.