Komunikaty PR

Francis Wong nowym Dyrektorem Generalnym realme w Europie

2022-06-01  |  11:00
Biuro prasowe

Francis Wong nowym Dyrektorem Generalnym realme w Europie

realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, mianowała Francisa Wonga, dotychczasowego CMO realme w krajach Europy oraz w Indiach, na stanowisko CEO realme w Europie. Nowy Dyrektor Generalny odpowiada za poszerzenie obecności marki w regionie oraz kierowanie operacjami biznesowymi marki na Starym Kontynencie. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Madhav Sheth, Prezes realme International Business Group, a także poprzednik Wonga na nowo objętym stanowisku.

Świeże spojrzenie na biznes

Firma realme została założona w 2018 roku. W 2020 roku weszła do Europy, a zaledwie dwa lata później dołączyła do grona TOP 4 producentów smartfonów na Starym Kontynencie. Francis Wong jest jednym z członków założycieli realme i jest związany z marką od wprowadzenia na rynek pierwszego smartfona marki – realme 1.

Pełniąc rolę CMO w Indiach, Francis przyczynił się do wzrostu realme, które błyskawicznie stało się trzecią co do wielkości marką w Indiach, a zarazem ulubionym wyborem młodych konsumentów. Jednocześnie odpowiadał za strategię marketingu treści oraz współprace z liderami opinii, takimi jak popularny aktor i ambasador marki, Salman Khan.

Lider globalnego wzrostu realme

W 2021 roku Francis Wong został mianowany CMO realme na Europę, Indie, Afrykę i Amerykę Łacińską. Awansując w strukturach firmy, kontynuował biznesową ekspansję marki w nowych dla niej obszarach. Odpowiadał również za flagową serię realme GT, zajmując się udoskonalaniem i wprowadzaniem serii smartfonów klasy premium realme na rynek globalny.

Obecnie jako CEO realme na rynku europejskim, Francis stoi na czele realme w rekordowym dla niej roku, w którym odnotowała niezwykle dynamiczny wzrost i znacząco zwiększyła swoją rozpoznawalność. realme uplasowało się w TOP 4 producentów smartfonów w Europie. Jest także najszybciej rozwijającą się marką smartfonów w Europie z aż 518% wzrostem w 2021 roku. W Polsce realme znajduje się w TOP 3 marek smartfonów, natomiast we Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii utrzymuje swoją mocną pozycję w TOP 5.

- Obserwowanie, od samego początku realme, rozwoju naszych zespołów to ogromna satysfakcja. Wiemy, jak ważny jest europejski rynek i czujemy się gotowi, aby go pielęgnować i oferować mu rozwiązania, które łączą przełomowe technologie oraz nowoczesne wzornictwo. Naszym celem jest dbałość o wysokiej jakości doświadczenia związane z użytkowaniem naszych smartfonów i kreowanie marki, która na stale wpisze się w świadomość konsumentów – mówi Francis Wong, Dyrektor Generalny realme w Europie.

Lekkość wpisana w DNA marki

realme nie bez przyczyny jest najszybciej rozwijającą się marką smartfonów na świecie. Od samego początku firma udowadnia, że kluczem do sukcesu na dynamicznie zmieniającym się rynku jest elastyczność i zdolność do adaptacji. Działania młodego zespołu, pokazują, że zaangażowanie Millenialsów i Generacji Z w procesie decyzyjnym przynosi ciekawe efekty. Przykładem może być wprowadzenie do oferty realme limitowanych serii produktów realme GT NEO 3 Naruto i realme GT NEO 3T Dragon Ball  Edition – które inspirowane są kultowymi anime i światem pop kultury.

Francis Wong obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego w Europie w kluczowym dla marki momencie premiery serii realme GT NEO 3 – najszybciej ładujących się smartfonów na świecie. Poza wkroczeniem w sektor produktów premium i stałe wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, marka aspiruje również do stania się liderem 5G – rozwijając tę technologię, zobowiązała się do dostarczenia 100 milionów smartfonów 5G w ciągu najbliższych trzech lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.