Francis Wong nowym Dyrektorem Generalnym realme w Europie
Francis Wong nowym Dyrektorem Generalnym realme w Europie
realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, mianowała Francisa Wonga, dotychczasowego CMO realme w krajach Europy oraz w Indiach, na stanowisko CEO realme w Europie. Nowy Dyrektor Generalny odpowiada za poszerzenie obecności marki w regionie oraz kierowanie operacjami biznesowymi marki na Starym Kontynencie. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Madhav Sheth, Prezes realme International Business Group, a także poprzednik Wonga na nowo objętym stanowisku.
Świeże spojrzenie na biznes
Firma realme została założona w 2018 roku. W 2020 roku weszła do Europy, a zaledwie dwa lata później dołączyła do grona TOP 4 producentów smartfonów na Starym Kontynencie. Francis Wong jest jednym z członków założycieli realme i jest związany z marką od wprowadzenia na rynek pierwszego smartfona marki – realme 1.
Pełniąc rolę CMO w Indiach, Francis przyczynił się do wzrostu realme, które błyskawicznie stało się trzecią co do wielkości marką w Indiach, a zarazem ulubionym wyborem młodych konsumentów. Jednocześnie odpowiadał za strategię marketingu treści oraz współprace z liderami opinii, takimi jak popularny aktor i ambasador marki, Salman Khan.
Lider globalnego wzrostu realme
W 2021 roku Francis Wong został mianowany CMO realme na Europę, Indie, Afrykę i Amerykę Łacińską. Awansując w strukturach firmy, kontynuował biznesową ekspansję marki w nowych dla niej obszarach. Odpowiadał również za flagową serię realme GT, zajmując się udoskonalaniem i wprowadzaniem serii smartfonów klasy premium realme na rynek globalny.
Obecnie jako CEO realme na rynku europejskim, Francis stoi na czele realme w rekordowym dla niej roku, w którym odnotowała niezwykle dynamiczny wzrost i znacząco zwiększyła swoją rozpoznawalność. realme uplasowało się w TOP 4 producentów smartfonów w Europie. Jest także najszybciej rozwijającą się marką smartfonów w Europie z aż 518% wzrostem w 2021 roku. W Polsce realme znajduje się w TOP 3 marek smartfonów, natomiast we Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii utrzymuje swoją mocną pozycję w TOP 5.
- Obserwowanie, od samego początku realme, rozwoju naszych zespołów to ogromna satysfakcja. Wiemy, jak ważny jest europejski rynek i czujemy się gotowi, aby go pielęgnować i oferować mu rozwiązania, które łączą przełomowe technologie oraz nowoczesne wzornictwo. Naszym celem jest dbałość o wysokiej jakości doświadczenia związane z użytkowaniem naszych smartfonów i kreowanie marki, która na stale wpisze się w świadomość konsumentów – mówi Francis Wong, Dyrektor Generalny realme w Europie.
Lekkość wpisana w DNA marki
realme nie bez przyczyny jest najszybciej rozwijającą się marką smartfonów na świecie. Od samego początku firma udowadnia, że kluczem do sukcesu na dynamicznie zmieniającym się rynku jest elastyczność i zdolność do adaptacji. Działania młodego zespołu, pokazują, że zaangażowanie Millenialsów i Generacji Z w procesie decyzyjnym przynosi ciekawe efekty. Przykładem może być wprowadzenie do oferty realme limitowanych serii produktów realme GT NEO 3 Naruto i realme GT NEO 3T Dragon Ball Edition – które inspirowane są kultowymi anime i światem pop kultury.
Francis Wong obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego w Europie w kluczowym dla marki momencie premiery serii realme GT NEO 3 – najszybciej ładujących się smartfonów na świecie. Poza wkroczeniem w sektor produktów premium i stałe wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, marka aspiruje również do stania się liderem 5G – rozwijając tę technologię, zobowiązała się do dostarczenia 100 milionów smartfonów 5G w ciągu najbliższych trzech lat.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.