Komunikaty PR

Future Mind przeszedł rebranding — teraz planuje ekspansję zagraniczną

2022-06-06  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Jej rebranding obejmuje każde medium i platformę, na której marki kiedykolwiek wchodziły z nią w interakcję. Zmiany są częścią nowej strategii firmy, która zakłada ekspansję zagraniczną.

Future Mind od ponad 15 lat dostarcza rozwiązania cyfrowe wiodącym markom na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy i transformacja, którą przeszła w okresie pandemii sprawiły, że firma wkroczyła w nową erę. Stworzyła dział Consulting & Product Design składający się z ekspertów z zakresu badań, customer experience, transformacji cyfrowej, analizy danych, a także architektów IT. Zaczęła wykorzystywać także ekosystem rozwiązań technologicznych partnerów w ramach komórki Solutions. Teraz Future Mind planuje ekspansję zagraniczną, a rebranding ma jej w tym pomóc.  

Do portfolio Future Mind dochodzą kolejne zagraniczne projekty. To daje silne podstawy do tego, aby myśleć o ekspansji poza granicami Polski. Chcemy, aby nasza organizacja stała się lepiej widoczna nie tylko dla obecnych klientów, ale także dla firm, które nie miały jeszcze okazji z nami współpracować. W związku z tym podjęliśmy dojrzałą decyzję o rebrandingu. Na polskim rynku mamy silną pozycję, którą wypracowaliśmy przez ostatnie kilkanaście lat. Chcemy dalej się tu rozwijać, ale wychodzimy z ofertą również do USA, gdzie zrealizowaliśmy już pierwsze duże projekty i rozpoczynamy współpracę ze znaną na całym świecie marką modową Dior. Zależy nam również, aby tworzyć produkty cyfrowe dla brandów z Wielkiej Brytanii i Europie Środkowo-Wschodniej. To naszym zdaniem wymaga nadania Future Mind odważnego, nowoczesnego wyglądu, który będzie odpowiadał naszym ambicjom – mówi Paweł Josiek, COO, Future Mind.

Nowa identyfikacja wizualna i sposób komunikacji usług Future Mind to bardziej uniwersalna niż dotychczas kreacja i zmiana o charakterze praktycznym – będą one wykorzystywane w relacjach z branżą i partnerami zagranicznymi. Decyzja o rebrandingu zaowocowała także wdrożeniem nowej strony internetowej. Kreacja powstała we współpracy z 247 studio – znanym z projektów dla Adidas, Interia czy rebrandingów większych firm z sektora IT, jak np. Divante. W proces rebrandingu Future Mind zaangażowali się founderzy studia, co wpłynęło na znacznie odważniejsze zmiany niż te, które były pierwotnie planowane.

- Future Mind ma reputację firmy, która sprawia, że handel mobilny jest nie tylko wygodny, ale i wizualnie przyjazny. Ich zespół na co dzień wdraża odważne projekty, a ich nieszablonowe pomysły pozwalają na zwiększenie współczynnik konwersji w aplikacjach ich klientów. Nie podążają za najlepszymi praktykami, ale definiują je na nowo. Ich dotychczasowy branding nie był już w stanie tego odzwierciedlić. Stworzyliśmy nową tożsamość wizualną, która nie tylko lepiej oddaje aktualny charakter marki, ale również bez kompleksów pozwoli na konkurowanie z największymi markami oraz spotka się z uznaniem przyszłych klientów – mówi Bartosz Kruszyński, Project Manager z 247studio.

 

***

Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 130 osób, który składa się programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikatowemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu decyzji strategicznych w obszarze digital oraz w utrzymywaniu produktów przez cały cykl ich życia. Aby zapewnić klientom najwyższą jakość, Future Mind współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata. Zaprojektowane przez ekspertów FM rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times.

Więcej na stronie: https://www.futuremind.com/

Kontakt dla mediów:
Marta Bruczuk-Figiel
Starszy Konsultant PR, Clear Communication Group
tel.:+48 518 335 502
email: marta.bruczuk-figiel@clearcom.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie EZVIZ z tytułem najbardziej innowacyjnej firmy technologicznej Biuro prasowe
2022-08-18 | 11:00

EZVIZ z tytułem najbardziej innowacyjnej firmy technologicznej

EZVIZ zdobywa tytuł najbardziej innowacyjnej firmy technologicznej w konkursie Stevie International Business Awards 2022 Otrzymując najwyższe wyróżnienie, firma wyróżnia się
IT i technologie IRIScan Desk 6 - nietypowy przenośny skaner nadal dostępny w bezkonkurencyjnej c
2022-08-17 | 13:00

IRIScan Desk 6 - nietypowy przenośny skaner nadal dostępny w bezkonkurencyjnej c

IRIScan Desk 6 to oryginalny, podręczny skaner oferujący możliwość skanowania stron oraz nagrywania wideo i dźwięku. Urządzenie nie tylko oferuje świetną jakość rejestrowanych
IT i technologie MasterMatch.Online – platforma networkingowa wymiany wiedzy w biznesie
2022-08-17 | 09:00

MasterMatch.Online – platforma networkingowa wymiany wiedzy w biznesie

Już 1 września startuje MasterMatch.Online - pierwsza w Polsce platforma Premium dla przedsiębiorców, kadry decyzyjnej oraz profesjonalnych usługodawców B2B, która

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2022

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Transport

Transport wodny staje się coraz bardziej ekologiczny. To nie tylko kwestia napędów i zielonych paliw

Gdyńska Stocznia CRIST, która za swój pierwszy w Unii Europejskiej hybrydowy prom Elektra zdobyła w 2018 roku nagrodę Ship of the Year, niedawno zwodowała drugi tego typu statek. Spodziewa się więcej zamówień na niskoemisyjne jednostki, ponieważ regulacje związane z ograniczeniem emisyjności transportu morskiego zmuszają operatorów żeglugi do inwestowania w takie rozwiązania. Na rynku od lat sprawdza się gaz LNG, ale inną niskoemisyjną alternatywą jest też metanol. Rośnie także zainteresowanie wodorem. Ekologiczne rozwiązania na statkach dotyczą jednak nie tylko napędów.

Ochrona środowiska

Polisy obejmują nie tylko skutki ekstremalnych zjawisk pogodowych. Można się ubezpieczyć także m.in. od braku słońca czy wiatru

Coraz częstsze w ostatnich latach huragany, susze, upały czy gwałtowne burze destabilizują działalność biznesową i powodują dotkliwe straty finansowe. Firmy są zmuszone uwzględniać ryzyka klimatyczne w swoich strategiach, co sprawia, że częściej sięgają po ubezpieczania z tego obszaru. Wybór takich polis na rynku jest coraz większy. Pojawiają się wśród nich także nietypowe ubezpieczenia pogodowe, niekoniecznie związane z ekstremalnymi zjawiskami. Przykładem jest polisa od złej pogody dla biur podróży, od ciepłej zimy dla elektrociepłowni albo od zbyt małej liczby godzin słonecznych dla farm fotowoltaicznych.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.