Future Mind przeszedł rebranding — teraz planuje ekspansję zagraniczną
Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Jej rebranding obejmuje każde medium i platformę, na której marki kiedykolwiek wchodziły z nią w interakcję. Zmiany są częścią nowej strategii firmy, która zakłada ekspansję zagraniczną.
Future Mind od ponad 15 lat dostarcza rozwiązania cyfrowe wiodącym markom na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy i transformacja, którą przeszła w okresie pandemii sprawiły, że firma wkroczyła w nową erę. Stworzyła dział Consulting & Product Design składający się z ekspertów z zakresu badań, customer experience, transformacji cyfrowej, analizy danych, a także architektów IT. Zaczęła wykorzystywać także ekosystem rozwiązań technologicznych partnerów w ramach komórki Solutions. Teraz Future Mind planuje ekspansję zagraniczną, a rebranding ma jej w tym pomóc.
– Do portfolio Future Mind dochodzą kolejne zagraniczne projekty. To daje silne podstawy do tego, aby myśleć o ekspansji poza granicami Polski. Chcemy, aby nasza organizacja stała się lepiej widoczna nie tylko dla obecnych klientów, ale także dla firm, które nie miały jeszcze okazji z nami współpracować. W związku z tym podjęliśmy dojrzałą decyzję o rebrandingu. Na polskim rynku mamy silną pozycję, którą wypracowaliśmy przez ostatnie kilkanaście lat. Chcemy dalej się tu rozwijać, ale wychodzimy z ofertą również do USA, gdzie zrealizowaliśmy już pierwsze duże projekty i rozpoczynamy współpracę ze znaną na całym świecie marką modową Dior. Zależy nam również, aby tworzyć produkty cyfrowe dla brandów z Wielkiej Brytanii i Europie Środkowo-Wschodniej. To naszym zdaniem wymaga nadania Future Mind odważnego, nowoczesnego wyglądu, który będzie odpowiadał naszym ambicjom – mówi Paweł Josiek, COO, Future Mind.
Nowa identyfikacja wizualna i sposób komunikacji usług Future Mind to bardziej uniwersalna niż dotychczas kreacja i zmiana o charakterze praktycznym – będą one wykorzystywane w relacjach z branżą i partnerami zagranicznymi. Decyzja o rebrandingu zaowocowała także wdrożeniem nowej strony internetowej. Kreacja powstała we współpracy z 247 studio – znanym z projektów dla Adidas, Interia czy rebrandingów większych firm z sektora IT, jak np. Divante. W proces rebrandingu Future Mind zaangażowali się founderzy studia, co wpłynęło na znacznie odważniejsze zmiany niż te, które były pierwotnie planowane.
- Future Mind ma reputację firmy, która sprawia, że handel mobilny jest nie tylko wygodny, ale i wizualnie przyjazny. Ich zespół na co dzień wdraża odważne projekty, a ich nieszablonowe pomysły pozwalają na zwiększenie współczynnik konwersji w aplikacjach ich klientów. Nie podążają za najlepszymi praktykami, ale definiują je na nowo. Ich dotychczasowy branding nie był już w stanie tego odzwierciedlić. Stworzyliśmy nową tożsamość wizualną, która nie tylko lepiej oddaje aktualny charakter marki, ale również bez kompleksów pozwoli na konkurowanie z największymi markami oraz spotka się z uznaniem przyszłych klientów – mówi Bartosz Kruszyński, Project Manager z 247studio.
***
Future Mind to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 130 osób, który składa się programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikatowemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu decyzji strategicznych w obszarze digital oraz w utrzymywaniu produktów przez cały cykl ich życia. Aby zapewnić klientom najwyższą jakość, Future Mind współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata. Zaprojektowane przez ekspertów FM rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times.
Więcej na stronie: https://www.futuremind.com/
Kontakt dla mediów:
Marta Bruczuk-Figiel
Starszy Konsultant PR, Clear Communication Group
tel.:+48 518 335 502
email: marta.bruczuk-figiel@clearcom.pl
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.