GAM3RS_X prezentuje ramówkę H1 '22!
W wyniku dynamicznego rozwoju oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, ze struktur Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand “GAM3RS_X”. Team będzie kontynuował działania w sferze esportu i gamingu w Polsce oraz Europie, a już dziś G_X prezentuje swoją “ramówkę” na pierwsze półrocze 2022.
Fantasyexpo ma nieoceniony wkład w rozwój polskiej branży esportowej. W ciągu ostatnich dziewięciu lat agencja zorganizowała kilkadziesiąt turniejów LAN-owych, kilkaset wydarzeń online oraz była odpowiedzialna za polskie transmisje z najważniejszych międzynarodowych eventów m.in. Mistrzostw Świata w CS:GO i League of Legends. Zespół, który przez minioną dekadę tworzył ww. projekty, niejednokrotnie wyznaczając nowe standardy w polskim esporcie, staje się fundamentem nowego brandu w grupie Fantasyexpo - GAM3RS_X.
W pierwszym półroczu 2022 GAM3RS_X rozpocznie “formatowanie gamingu i esportu”. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się pięć monumentalnych projektów skupiających się zarówno wokół gier należących do kanonu cyfrowej rywalizacji, jak również tytuły wybijające się z esportowej klasyki. Otwiera to zupełnie nową przestrzeń marketingową dla marek endemicznych oraz nieendemicznych, które z sukcesem będą mogły rozwijać swój wizerunek nowoczesnej firmy i wejść w świat nieograniczonych możliwości gamingu.
Fani “tradycyjnego” esportu znajdą w ramówce transmisję z Mistrzostw Świata w CS:GO - PGL Major Antwerp 2022 oraz ich kwalifikacji - turniejów RMR, całość odbędzie się na przełomie kwietnia i maja. Podobnie jak pod koniec 2021 roku, G_X nabyło prawa do relacjonowania turnieju w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Ponadto, zespół odpowiedzialny za GAM3RS_X po latach wróci do organizowania drużynowych zawodów w League of Legends, również w formie LAN-owej!
W szpiglu przede wszystkim znajdą się formaty własne, łączące świat cyfrowy z rzeczywistością i angażujące różne społeczności, które we krwi mają zakorzenioną rywalizację. Virtual Cycling Challenge skupi się na miłośnikach kolarstwa oraz wirtualnych wyścigach, zapewniając im przestrzeń do konkurencji nawet w sezonie zimowym. Virtual Dancer dotrze do miłośników tańca dzięki serii eventów w największych miastach w Polsce, angażując “generację Z” za pomocą wyzwań na najpopularniejszej platformie w tej grupie wiekowej - TikToku. Natomiast wydarzenie Game Jam Booster, czerpiące garściami z koncepcji hackatonu, wesprze rozwój utalentowanych programistów, jednocześnie umożliwiając markom wyjątkową widoczność w wirtualnym świecie, stworzonym i rozwijanym przez młodych twórców.
Gaming i esport zarówno na świecie jak i w Polsce, ma coraz mocniejszą pozycję, dlatego wiele firm dostrzega w tym obszarze ogromny potencjał marketingowy. Lata doświadczeń i znajomość branży doprowadziły nas do stworzenia GAM3RS_X, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać markom profesjonalne i innowacyjne rozwiązania z obszaru cyfrowej rywalizacji, crossując świat realny z wirtualnym. Naszym celem jest stałe budowanie świadomości, że gaming to obszar nieograniczonych możliwości, pozbawiony barier, a odpowiednio zaimplementowany w strategie marketingowe pozycjonuje marki jako nowoczesne. W GAM3RS_X bawimy się esportem i formatujemy gaming na nowo, a ja mocno wierzę w team, który będzie tworzyć te niezapomniane projekty łączące lifestyle z gamingiem i esportem! - wypowiedź Karolina Diakowska, Managing Director of GAM3RS_X
Branża gamingowa nie zatrzymuje się i dalej rozwija na wielu płaszczyznach. Uważam, że jest jeszcze bardziej obecna w naszym codziennym życiu niż kilka lat temu. Dlatego w GAM3RS_X chcemy zaprezentować innowacyjne podejście do cyfrowej rywalizacji udowadniając, że gaming może być dla każdego - niezależnie od wieku, płci, zainteresowań, czy niepełnosprawności - dla nas nie ma żadnych barier. To przełoży się na kilka bardzo interesujących formatów gamingowych, ale oczywiście także chcemy zadbać o zapalonych miłośników esportowych, dostarczając im wysokooktanowych emocji m.in. poprzez transmisję BLAST Premier, ale nie tylko. O jednej rzeczy na pewno już słyszeliście! - mówi Bartosz Wilczek, Head of Esports of GAM3RS_X
Wszystkie formaty własne mają charakter cykliczny i będą pojawiać się w kolejnych ramówkach. GAM3RS_X ma w planach rozwój obecnych i tworzenie nowych formatów, które zostaną ogłoszone już w najbliższych miesiącach jako “Ramówka GAM3RS_X na H2 ‘22”. G_X można śledzić na:
-
Facebook: www.facebook.com/gam3rsx
-
Twitter: www.twitter.com/gam3rs_x
-
Instagram: www.instagram.com/gam3rs_x/
-
Discord: https://discord.gg/GdA2VuBKVp

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.