Genesis Carbon 400M i 400XXL - oryginalne podkładki pod mysz
Firma Genesis wprowadziła właśnie na rynek nowe podkładki pod mysz z serii Carbon. Mowa o modelach 400M i 400XXL, które z pewnością przypadną do gustu osobom, którym znudziły się ciemne powierzchnie biurek i chcą oryginalnie wyglądającego produktu.
Genesis Carbon 400M to gamingowa podkładka pod mysz o powierzchni 350 x 250 mm i grubości 3 mm. Wodoodporna faktura łączy w sobie cechy powierzchni typu speed i control. Zapewnia ona dość szybką reakcję przy krótkich ruchach, ale dzięki specjalnemu splotowi włókien pozwala też na zwiększoną kontrolę nad reakcją myszy. Podkładka jest kompatybilna ze wszystkimi rodzajami myszek, a jej gumowa, spodnia warstwa antypoślizgowa powinna zwiększać stabilność na każdym podłożu. Krawędzie podkładki są obszyte, dzięki czemu można zapomnieć o strzępieniu się materiału.
Genesis Carbon 400XL to gamingowa podkładka dla osób wymagających znacznie większej powierzchni roboczej. Cechuje się ona wymiarami 800 x 300 mm. Podobnie jak opisany powyżej model Carbon 400M, wyróżnia się wodoodporną warstwą wierzchnią, kompatybilnością z optycznymi i laserowymi myszkami, a także antypoślizgową, gumową powierzchnią spodnią.
Podkładki Genesis Carbon 400M i 400XXL zostały wycenione kolejno na 29,99 zł i 59,90 zł.
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://pl.genesis-zone.com/produkt/pobierz-hi-res/7374 i tutaj: https://pl.genesis-zone.com/produkt/pobierz-hi-res/7375.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.