Genesis: nowa podkładka z podświetleniem Boron 500 XXL RGB Logo
Genesis zaprezentował kontynuację popularnej linii akcesoriów dla graczy - gamingową podkładkę pod mysz Boron 500 XXL RGB Logo. To produkt skierowany zarówno do entuzjastów i profesjonalistów e-sportu, jak też casualowych graczy, poszukujących wyjątkowego połączenia stylu i funkcjonalności.
Genesis Boron 500 XXL RGB Logo o wymiarach 80x40 cm pozwala na łatwe rozmieszenie na biurku zarówno myszy, jak i klawiatury zapewniając użytkownikom powierzchnię niezbędną do płynnego prowadzenia rozgrywki. Powłoka typu speed została opracowana z myślą o zagwarantowaniu graczom maksymalnej reaktywności, płynności ruchów i natychmiastowej odpowiedzi na każde polecenie.
Stabilność jest równie ważna co szybkość ruchu, dlatego producent wyposażył podkładkę w gumową warstwę antypoślizgową, która zabezpiecza przed niechcianymi przesunięciami w najbardziej intensywnych momentach gry. Ma to szczególne znaczenie w grach typu FPS i RTS, gdzie o zwycięstwie decydują niekiedy ułamki sekund.
Genesis Boron 500 XXL RGB Logo cechuje czarne wykończenie ozdobione dyskretnym logotypem Genesis. Na jej krawędziach umiejscowiono podświetlenie LED RGB oferujące aż 12 trybów świetlnych do wyboru. Użytkownik w łatwy sposób może nimi sterować za pomocą praktycznego przełącznika i to bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Całości dopełnia trwały, odpinany kabel USB o optymalnej długości 180 cm.
Nowa podkładka trafiła do polskich sklepów w prognozowanej cenie 99,90 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.