Green Factory stawia na cyfryzację. Firma nawiązała współpracę z Fellowmind
Dostrzegając potencjał digitalizacji w sektorze przemysłu spożywczego, Green Factory podjęło decyzję o wyborze chmurowych rozwiązań biznesowych Microsoft. Firma Fellowmind Poland będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie kompleksowego projektu wdrożeniowego dla wiodącego producenta artykułów z kategorii ready to eat w Europie Środkowo-Wschodniej. Implementacja obejmie systemy Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM, w których wykorzystane zostanie również specjalistyczne oprogramowanie dla branży produktów świeżych marki Aptean.
Green Factory specjalizuje się w obszarze artykułów typu convenience w postaci świeżych, mytych i gotowych do spożycia warzyw, których produkcja odbywa się w 5 nowoczesnych zakładach zlokalizowanych na terenie 4 krajów w regionie CEE. Od 2006 r. firma konsekwentnie rozszerza swój asortyment o nowe linie produktowe dostarczane do największych sieci handlowych oraz branży HoReCa, traktując przy tym priorytetowo rozwijanie flagowej marki własnej Fit & Easy.
Poza Green Factory w skład Grupy Green Holding wchodzą również firmy oferujące komplementarne usługi: Primavega (tradycyjne uprawy i sprzedaż niemytych warzyw), Smart Vegetables Innovations (szklarniowe uprawy hydroponiczne) i Green Factory Logistics (logistyka krajowa). Spółka postanowiła zaadresować największe wyzwania związane z rozproszoną strukturą poprzez wdrożenie rozwiązań biznesowych Microsoft i Aptean przy współpracy z Fellowmind Poland.
Jako Green Factory koncentrujemy się zarówno na rynku polskim, jak i ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej. Chcemy utrzymać przy tym pozycję lidera w regionie, co zobowiązuje nas do korzystania z innowacyjnych narzędzi, będąc przykładem dla całej branży. Podjęliśmy decyzję o implementacji systemu usprawniającego funkcjonowanie naszej firmy, w czym wspiera nas Fellowmind. Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM wzbogaconych o oprogramowanie Aptean umożliwia nam przede wszystkim standaryzację procesów biznesowych, uporządkowanie i zcentralizowanie zarządzania danymi, również w czasie rzeczywistym. Kluczowym obszarem było dla nas jednocześnie wypracowanie modelu referencyjnego będącego podstawą do dalszych wdrożeń systemu D365 w naszych pozostałych spółkach, ponieważ w przyszłości chcemy rozszerzać zakres współpracy – mówi Michał Wólczyński, Green Factory.
Partnerstwo w myśl koncepcji Connected Company
Fellowmind Poland, podejmując się realizacji projektu dla Green Factory, potwierdza, że rozwój oferty dla przemysłu spożywczego staje się dla firmy jednym ze strategicznych priorytetów. Wspólne działania z producentem żywności są również wynikiem połączenia sił z Aptean, czyli wiodącym dostawcą rozwiązań dla sektora Food & Beverage. Organizacja wyszła naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku, który dotychczas miał ograniczony dostęp do tego rodzaju systemów.
Jako Fellowmind wierzymy, że przyszłość należy do firm rozwiniętych cyfrowo, czyli organizacji, które sprawnie identyfikują nowe kierunki rozwoju, korzystają z możliwości oferowanych przez otaczający świat i nawiązują przy tym wartościowe relacje. Dzięki współpracy z Green Factory już wkrótce znacząco wpłyniemy na obraz polskiej branży przemysłu spożywczego. Chcemy współpracować długofalowo, skalując wykorzystywane rozwiązania i wspierając strategicznych klientów opracowaniem spersonalizowanego planu działania i kierunków rozwoju zgodnie z naszą strategią Connected Company. Dążymy do tego, aby poprzez spójne połączenie możliwości gwarantowanych przez technologie z kapitałem ludzkim, który stanowi najcenniejszy zasób każdej organizacji, kreować przedsiębiorstwa gotowe sprostać wyzwaniom współczesnego środowiska biznesowego – mówi Daniel Olejniczak, Fellowmind Poland.
Współpraca obu firm rozpoczęła się w czerwcu. Fellowmind Poland realizuje już pierwsze etapy wdrożenia systemu Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM oraz oprogramowania Aptean, które wkrótce pomogą spółce osiągnąć przewagę konkurencyjną na polskim rynku, a następnie zaakcentować pozycję lidera w skali regionu CEE.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.