Grupa IDnow nawiązuje współpracę z Interpolem
Personal PR
80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/
Grupa IDnow, nowo utworzona z ARIADNEXT i Trust Identity Management, dostarczająca wiodącą w Europie platformę weryfikacji tożsamości, ogłosiła partnerstwo z Interpolem – Międzynarodową Organizacją Policji Kryminalnej. W ramach 12-miesięcznej współpracy eksperci z ARIADNEXT, IDnow i Interpolu przeprowadzą serię szkoleń dla lokalnej policji i władz imigracyjnych, które rozpoczną się w Abu Dhabi (Zjednoczone Emiraty Arabskie) jeszcze w tym miesiącu.
Oszustwa to zjawisko, które narasta w lawinowym tempie, a ich metody stają się coraz bardziej wyrafinowane. Najnowsze statystyki PwC potwierdzają alarmujący fakt: 47% firm doświadczyło przynajmniej jednej formy oszustwa w ciągu ostatnich 24 miesięcy, co kosztowało 42 miliardy dolarów.
Lovro Persen, dyrektor ds. zarządzania dokumentami i oszustwami w ARIADNEXT z 24-letnim doświadczeniem w zarządzaniu tożsamością i zwalczaniu nadużyć finansowych na poziomie krajowym oraz międzynarodowym w sektorze publicznym i prywatnym, poprowadzi to partnerstwo w celu przeszkolenia zespołów Interpolu w zakresie najnowszych trendów i praktycznych studiów przypadków w zapobieganiu oszustwom.
"Partnerstwo z Interpolem zapewni urzędnikom i agencjom dostęp do naszych zespołów ekspertów, którzy podzielą się wiedzą, praktykami, które są dziś niezbędne do skutecznego zwalczania globalnych oszustw" - mówi Lovro Persen. "W ARIADNEXT cieszymy się, że możemy współpracować z tak znaną i uznaną organizacją, dzieląc się naszą wiedzą i doświadczeniem w zapobieganiu oszustwom na skalę międzynarodową” - dodaje.
Grupa IDnow, z siedzibą w Monachium i biurami na całym świecie, m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce, oferuje firmom ujednolicony zestaw rozwiązań spełniających wszelkie potrzeby w zakresie weryfikacji tożsamości i podpisywania dokumentów, uzupełniony usługami zarządzania tożsamością, które pozwalają na efektywne organizowanie, dostosowywanie i konfigurowanie procesu weryfikacji.
O ARIADNEXT by IDnow
ARIADNEXT by IDnow, wiodący europejski gracz w sektorze identyfikacji cyfrowej, weryfikacji tożsamości i podpisu elektronicznego, opracowuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji oraz głębokim uczeniu się, które spełniają wymogi regulacyjne w zakresie przeciwdziałania oszustwom i praniu brudnych pieniędzy, zapewniając jednocześnie proste, zoptymalizowane doświadczenie użytkownika.
Aby sprostać ambicjom Unii Europejskiej w zakresie bezpiecznej gospodarki cyfrowej i zaufania, ARIADNEXT połączył się w czerwcu 2021 roku ze swoim partnerem IDnow, aby wzmocnić pozycję lidera na europejskim rynku Regtech.
Nowo utworzona Grupa IDnow, w skład której wchodzą ARIADNEXT i Identity Trust Management, oferuje ujednoliconą platformę rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości, w tym technologie łączące automatyzację i pomoc ludzką, a także rozwiązania łączące wiedzę z zakresu sprzedaży internetowej i w punktach sprzedaży.
Posiadając biura w całej Europie (Francja, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Polska, Rumunia), grupa ma w swoim portfolio ponad 1000 międzynarodowych klientów z różnych branż, w tym Sixt, Tier Mobility, Western Union, UBS, Commerzbank, Munich Re, N26, Solarisbank i wefox, Crédit Agricole, BNP, Société Générale, Younited Credit, PMU, Free, SFR i La Française des Jeux.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.