Helping Hand zakończyła z sukcesem kolejną rundę finansowania
HH24, spółka będąca właścicielem platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, pozyskała w kolejnej rundzie inwestycyjnej ponad 3,9 mln złotych. Środki zostaną przeznaczone na wprowadzenie nowej wersji technologicznej platformy i jej nowych funkcjonalności, a także na dalszy rozwój narzędzi terapeutycznych i rozbudowę treści. Firma planuje również powiększenie zespołu zarządzającego.
W zakończonej właśnie rundzie finansowania Helping Hand pozyskała ponad 3,9 mln złotych m.in. na rozwój produktu w sferze technologicznej oraz rozbudowę treści w języku polskim i angielskim, jak i powiększenie zespołu. Wśród nowych udziałowców HH24, spółki zarządzającej platformą, są krajowi przedsiębiorcy, finansiści i inwestorzy prywatni, wspierający innowacyjne spółki.
– Pozyskanie nowych funduszy na rozwój Helping Hand to dowód zaufania inwestorów i ich wiary w perspektywy rozwoju naszej spółki. Równocześnie mamy poczucie, że Helping Hand to nie tylko przedsięwzięcie biznesowe, ale także ważna misja społeczna - aby dbałość o dobrostan stała się nieodłącznym elementem stylu życia każdego człowieka. Nie ma wątpliwości, że pogarszający się stan zdrowia psychicznego społeczeństwa wymaga łatwo dostępnych oraz przystępnych cenowo narzędzi psychoedukacyjnych i programów terapeutycznych. Dlatego też w Helping Hand, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, osoby potrzebujące wsparcia mogą je uzyskać drogą online, w pełni anonimowo i całodobowo – czyli w dowolnym miejscu i o dowolnej porze – powiedział Mariusz Kozłowski, współzałożyciel, Helping Hand oraz główny udziałowiec i Prezes Zarządu w HH24, spółce zarządzającej platformą.
– W Helping Hand koncentrujemy się przede wszystkim na psychoedukacji i profilaktyce zdrowia psychicznego. Pracujemy z ponad 100 najwyżej klasy ekspertami krajowymi i zagranicznymi - psychologami, psychoterapeutami i trenerami. Zapewniamy firmom kompleksowy program, którego celem jest polepszenie komfortu życia ich pracowników m.in. poprzez poprawę relacji społecznych i funkcjonowanie w rodzinie czy związkach, jak również pomagamy w walce z depresją, uzależnieniami czy wypaleniem zawodowym. Dostęp do naszych programów profilaktycznych, o bardzo szerokim zakresie, daje więc możliwość dostarczenia wsparcia odpowiadającego na indywidualne potrzeby każdego człowieka – dodała Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektorka ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.
Tylko w minionym półroczu na współpracę z Helping Hand, a tym samym na zapewnienie swojemu zespołowi pełnego wsparcia psychologicznego, zdecydowały się m.in.: międzynarodowa firma doradcza w sektorze nieruchomości Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej – Angelini Pharma, globalny lider w branży usług contact center – Teleperformance, międzynarodowa firma handlowa Cash&Carry – MAKRO, światowy lider w branży logistyki – DHL Global Forwarding, czy polska firma farmaceutyczna Verco.
Pierwsze sześć miesięcy 2022 roku to dla Helping Hand także czas intensywnego rozwoju produktowego. Na platformie, która działa już w językach polskim, angielskim i ukraińskim, uruchomiono strefę Mindfulness, gdzie dostępny jest szeroki wybór narzędzi do medytacji i relaksacji. Firma stworzyła także autorski program psychoedukacyjny dla managerów, którego celem jest podniesienie świadomości w zakresie profilaktyki związanej z ochroną zdrowia psychicznego pracowników.
W lutym, z uwagi na wojnę w Ukrainie, Helping Hand uruchomiła również bezpłatną pomoc psychologiczną dla wszystkich dotkniętych tym kryzysem. Firma zorganizowała m.in. szereg webinariów, otwartych spotkań online, czaty z psychologiem, a także uruchomiła dyżury telefoniczne. Inicjatywy stanowiły odpowiedź zarówno na potrzeby osób prywatnych, jak i firm, które wraz z wybuchem wojny, odnotowały jeszcze wyższe zapotrzebowanie w kontekście wsparcia psychologicznego swoich pracowników i ich bliskich.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.