HIROYUKI NISHIUMA DYREKTOREM EUROPEJSKIEGO ODDZIAŁU B2B FIRMY PANASONIC
Hiroyuki Nishiuma został mianowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) z siedzibą w Wiesbaden w Niemczech.
Nishiuma posiada ponad 30 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach kierowniczych w firmie Panasonic. Jego misją jest wspieranie klientów B2B firmy Panasonic w odnoszeniu sukcesów biznesowych, a także wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo poprzez oferowanie produktów wysokiej jakości oraz rozwiązań o wartości dodanej firmom z całej Europy.
Europa to dojrzałe społeczeństwo, które odgrywa kluczową rolę w kontekście »nowej rzeczywistości« oraz problemów społecznych, twierdzi Nishiuma. I dodaje: Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.
Panasonic oferuje pełną gamę produktów stosowanych w działaniach o krytycznym znaczeniu w celu ciągłego doskonalenia jakości. W ofercie firmy znajdują się między innymi komputery przenośne, urządzenia zabezpieczające, sprzęt do komunikacji biznesowej, rozwiązania wizyjne, a także kamery do medycznych rozwiązań wizyjnych.
Łącząc te produkty ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma Panasonic rozpoczęła nową ważną inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Jej celem jest pomaganie europejskim klientom biznesowym z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji w celu poprawienia produktywności i satysfakcji klientów.
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności (GEMBA) oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne w celu udoskonalenia sposobu działania w obliczu dynamicznych zmian społecznych i technologicznych, dodaje Nishiuma.
Hiroyuki Nishiuma wnosi bogate doświadczenie ze swojej poprzedniej pracy jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic Systems Solutions. Udało mu się tam zwiększyć dochody i przychody przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu przedsiębiorstwem z portfolio doskonałych produktów i rozwiązań o wartości dodanej.
Pan Nishiuma rozpoczął pracę w firmie Panasonic w 1988 roku po ukończeniu studiów politologicznych i ekonomicznych na prestiżowym Uniwersytecie Waseda w Tokio.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.