Komunikaty PR

HIROYUKI NISHIUMA DYREKTOREM EUROPEJSKIEGO ODDZIAŁU B2B FIRMY PANASONIC

2020-07-02  |  15:00
Biuro prasowe

Hiroyuki Nishiuma został mianowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU) z siedzibą w Wiesbaden w Niemczech.

Nishiuma posiada ponad 30 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach kierowniczych w firmie Panasonic. Jego misją jest wspieranie klientów B2B firmy Panasonic w odnoszeniu sukcesów biznesowych, a także wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo poprzez oferowanie produktów wysokiej jakości oraz rozwiązań o wartości dodanej firmom z całej Europy.

Europa to dojrzałe społeczeństwo, które odgrywa kluczową rolę w kontekście »nowej rzeczywistości« oraz problemów społecznych, twierdzi Nishiuma. I dodaje: Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.

Panasonic oferuje pełną gamę produktów stosowanych w działaniach o krytycznym znaczeniu w celu ciągłego doskonalenia jakości. W ofercie firmy znajdują się między innymi komputery przenośne, urządzenia zabezpieczające, sprzęt do komunikacji biznesowej, rozwiązania wizyjne, a także kamery do medycznych rozwiązań wizyjnych.

Łącząc te produkty ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma Panasonic rozpoczęła nową ważną inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Jej celem jest pomaganie europejskim klientom biznesowym z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji w celu poprawienia produktywności i satysfakcji klientów.

Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności (GEMBA) oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne w celu udoskonalenia sposobu działania w obliczu dynamicznych zmian społecznych i technologicznych, dodaje Nishiuma.

Hiroyuki Nishiuma wnosi bogate doświadczenie ze swojej poprzedniej pracy jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic Systems Solutions. Udało mu się tam zwiększyć dochody i przychody przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu przedsiębiorstwem z portfolio doskonałych produktów i rozwiązań o wartości dodanej.

Pan Nishiuma rozpoczął pracę w firmie Panasonic w 1988 roku po ukończeniu studiów politologicznych i ekonomicznych na prestiżowym Uniwersytecie Waseda w Tokio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.