Hisense Technology zapewni płynność ruchu drogowego podczas Mistrzostw Świata
Firma Hisense wesprze stolicę Kataru w przygotowaniu i realizacji koncepcji inteligentnego systemu transportowego. Projekt zostanie ukończony i wdrożony przed otwarciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™. Wszystko po to, aby za pomocą innowacyjnych rozwiązań usprawnić nasilony ruch w mieście oraz ograniczyć emisję zanieczyszczeń z transportu drogowego podczas rozgrywek.
W celu opanowania wzmożonego ruchu drogowego podczas zbliżających się Mistrzostw Świata, władze Doha, zdecydowały się na rozwój miejskiego systemu transportowego, wykorzystującego dane i technologie sztucznej inteligencji. Projekt zostanie opracowany przez firmę Hisense, która od ponad 20 lat prężnie działa w sektorze inteligentnego transportu, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. W tym roku jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™, Hisense wprowadził serię spersonalizowanych produktów, które będą idealnym partnerem konsumentów podczas tego wyczekiwanego wydarzenia piłkarskiego. Wśród nich: 2 modele telewizorów, 55- i 65-calowy ULED U7HQ oraz Laser TV L9G o przekątnej 100 i 120 cali, klimatyzator Hisense Energy Pro Plus, pralkę Hisense Auto Dosing a także lodówkę typu multidoor RQ760N4AIF.
Sektor B2B: kolejny kluczowy kierunek rozwoju dla Hisense
W ostatnich latach Hisense rozwija swoją ofertę w obszarze zaawansowanych technologii wysokiej jakości dla sektora B2B, projektując m.in wyświetlacze dla obiektów handlowych, rozwiązania ultradźwiękowe dla branży medycznej oraz projekty smart city. W efekcie, firmie udało się rozszerzyć profil swojej działalności i uzyskać pozycję lidera w projektowaniu zaawansowanych technologii.
Potwierdzają to także liczne globalne projekty, które firma zrealizowała w ostatnim czasie. W marcu br. roku grupa Hisense podpisała umowę z władzami stolicy Etiopii na współpracę przy budowie inteligentnego systemu autobusowego. Projekt zostanie ukończony do grudnia 2023 roku. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom mieszkańcy stolicy będą mogli uzyskać informacje o rozkładach jazdy komunikacji miejskiej w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji mobilnych i cyfrowych wyświetlaczy. Ponadto system pozwoli samym przewoźnikom na monitorowanie sytuacji drogowej, zdalne sterowanie i inteligentne zarządzanie ruchem, alokację zasobów i dostosowanie zdolności przewozowych w oparciu o dane analityczne.
Natomiast w stolicy Indonezji, zamontowano na pętli CSW 252-calowy ekran LED, który został zaprojektowany przez Hisense. Na ekranie wyświetlany jest zaktualizowany rozkład jazdy transportu publicznego oraz informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Do tej pory inteligentne rozwiązania transportowe Hisense zostały wdrożone także w Afryce Południowej, Afryce Zachodniej, Dubaju, Indonezji, Tajlandii, Wietnamie, Słowenii i Serbii.
Od samego początku swojej działalności firma Hisense skupiała się na projektowaniu i produkcji nowoczesnych technologii, podnoszących jakość życia użytkowników. Dzięki temu marka znalazła się w gronie wiodących producentów elektroniki użytkowej i AGD. Teraz producent planuje zwiększyć inwestycje i rozwinąć swoją działalność w segmencie B2B oraz - w efekcie - rozszerzyć własną ofertę dla przedsiębiorstw i sektora publicznego.
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.