Hisense Technology zapewni płynność ruchu drogowego podczas Mistrzostw Świata
Firma Hisense wesprze stolicę Kataru w przygotowaniu i realizacji koncepcji inteligentnego systemu transportowego. Projekt zostanie ukończony i wdrożony przed otwarciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™. Wszystko po to, aby za pomocą innowacyjnych rozwiązań usprawnić nasilony ruch w mieście oraz ograniczyć emisję zanieczyszczeń z transportu drogowego podczas rozgrywek.
W celu opanowania wzmożonego ruchu drogowego podczas zbliżających się Mistrzostw Świata, władze Doha, zdecydowały się na rozwój miejskiego systemu transportowego, wykorzystującego dane i technologie sztucznej inteligencji. Projekt zostanie opracowany przez firmę Hisense, która od ponad 20 lat prężnie działa w sektorze inteligentnego transportu, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. W tym roku jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™, Hisense wprowadził serię spersonalizowanych produktów, które będą idealnym partnerem konsumentów podczas tego wyczekiwanego wydarzenia piłkarskiego. Wśród nich: 2 modele telewizorów, 55- i 65-calowy ULED U7HQ oraz Laser TV L9G o przekątnej 100 i 120 cali, klimatyzator Hisense Energy Pro Plus, pralkę Hisense Auto Dosing a także lodówkę typu multidoor RQ760N4AIF.
Sektor B2B: kolejny kluczowy kierunek rozwoju dla Hisense
W ostatnich latach Hisense rozwija swoją ofertę w obszarze zaawansowanych technologii wysokiej jakości dla sektora B2B, projektując m.in wyświetlacze dla obiektów handlowych, rozwiązania ultradźwiękowe dla branży medycznej oraz projekty smart city. W efekcie, firmie udało się rozszerzyć profil swojej działalności i uzyskać pozycję lidera w projektowaniu zaawansowanych technologii.
Potwierdzają to także liczne globalne projekty, które firma zrealizowała w ostatnim czasie. W marcu br. roku grupa Hisense podpisała umowę z władzami stolicy Etiopii na współpracę przy budowie inteligentnego systemu autobusowego. Projekt zostanie ukończony do grudnia 2023 roku. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom mieszkańcy stolicy będą mogli uzyskać informacje o rozkładach jazdy komunikacji miejskiej w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji mobilnych i cyfrowych wyświetlaczy. Ponadto system pozwoli samym przewoźnikom na monitorowanie sytuacji drogowej, zdalne sterowanie i inteligentne zarządzanie ruchem, alokację zasobów i dostosowanie zdolności przewozowych w oparciu o dane analityczne.
Natomiast w stolicy Indonezji, zamontowano na pętli CSW 252-calowy ekran LED, który został zaprojektowany przez Hisense. Na ekranie wyświetlany jest zaktualizowany rozkład jazdy transportu publicznego oraz informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Do tej pory inteligentne rozwiązania transportowe Hisense zostały wdrożone także w Afryce Południowej, Afryce Zachodniej, Dubaju, Indonezji, Tajlandii, Wietnamie, Słowenii i Serbii.
Od samego początku swojej działalności firma Hisense skupiała się na projektowaniu i produkcji nowoczesnych technologii, podnoszących jakość życia użytkowników. Dzięki temu marka znalazła się w gronie wiodących producentów elektroniki użytkowej i AGD. Teraz producent planuje zwiększyć inwestycje i rozwinąć swoją działalność w segmencie B2B oraz - w efekcie - rozszerzyć własną ofertę dla przedsiębiorstw i sektora publicznego.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.