Hisense Technology zapewni płynność ruchu drogowego podczas Mistrzostw Świata
Firma Hisense wesprze stolicę Kataru w przygotowaniu i realizacji koncepcji inteligentnego systemu transportowego. Projekt zostanie ukończony i wdrożony przed otwarciem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™. Wszystko po to, aby za pomocą innowacyjnych rozwiązań usprawnić nasilony ruch w mieście oraz ograniczyć emisję zanieczyszczeń z transportu drogowego podczas rozgrywek.
W celu opanowania wzmożonego ruchu drogowego podczas zbliżających się Mistrzostw Świata, władze Doha, zdecydowały się na rozwój miejskiego systemu transportowego, wykorzystującego dane i technologie sztucznej inteligencji. Projekt zostanie opracowany przez firmę Hisense, która od ponad 20 lat prężnie działa w sektorze inteligentnego transportu, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD. W tym roku jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022 w Katarze™, Hisense wprowadził serię spersonalizowanych produktów, które będą idealnym partnerem konsumentów podczas tego wyczekiwanego wydarzenia piłkarskiego. Wśród nich: 2 modele telewizorów, 55- i 65-calowy ULED U7HQ oraz Laser TV L9G o przekątnej 100 i 120 cali, klimatyzator Hisense Energy Pro Plus, pralkę Hisense Auto Dosing a także lodówkę typu multidoor RQ760N4AIF.
Sektor B2B: kolejny kluczowy kierunek rozwoju dla Hisense
W ostatnich latach Hisense rozwija swoją ofertę w obszarze zaawansowanych technologii wysokiej jakości dla sektora B2B, projektując m.in wyświetlacze dla obiektów handlowych, rozwiązania ultradźwiękowe dla branży medycznej oraz projekty smart city. W efekcie, firmie udało się rozszerzyć profil swojej działalności i uzyskać pozycję lidera w projektowaniu zaawansowanych technologii.
Potwierdzają to także liczne globalne projekty, które firma zrealizowała w ostatnim czasie. W marcu br. roku grupa Hisense podpisała umowę z władzami stolicy Etiopii na współpracę przy budowie inteligentnego systemu autobusowego. Projekt zostanie ukończony do grudnia 2023 roku. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom mieszkańcy stolicy będą mogli uzyskać informacje o rozkładach jazdy komunikacji miejskiej w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji mobilnych i cyfrowych wyświetlaczy. Ponadto system pozwoli samym przewoźnikom na monitorowanie sytuacji drogowej, zdalne sterowanie i inteligentne zarządzanie ruchem, alokację zasobów i dostosowanie zdolności przewozowych w oparciu o dane analityczne.
Natomiast w stolicy Indonezji, zamontowano na pętli CSW 252-calowy ekran LED, który został zaprojektowany przez Hisense. Na ekranie wyświetlany jest zaktualizowany rozkład jazdy transportu publicznego oraz informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Do tej pory inteligentne rozwiązania transportowe Hisense zostały wdrożone także w Afryce Południowej, Afryce Zachodniej, Dubaju, Indonezji, Tajlandii, Wietnamie, Słowenii i Serbii.
Od samego początku swojej działalności firma Hisense skupiała się na projektowaniu i produkcji nowoczesnych technologii, podnoszących jakość życia użytkowników. Dzięki temu marka znalazła się w gronie wiodących producentów elektroniki użytkowej i AGD. Teraz producent planuje zwiększyć inwestycje i rozwinąć swoją działalność w segmencie B2B oraz - w efekcie - rozszerzyć własną ofertę dla przedsiębiorstw i sektora publicznego.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.