Holiday Sale. Kup laptopa MSI i otrzymaj wybrane akcesoria, w tym stację dokując
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Kup wymarzonego laptopa w wyjątkowej świątecznej promocji, a przy okazji otrzymaj prezenty w postaci akcesoriów i gadżetów MSI o wartości sięgającej nawet 1498 zł. Do zgarnięcia jest m.in. stacja dokująca o wartości 1099 zł.
Potrzebujesz nowego laptopa do gier lub pracy? MSI uruchomiło właśnie świąteczną promocję o nazwie Holiday Sale, w ramach której przy zakupie wybranych laptopów, można otrzymać zupełnie za darmo wartościowe prezenty. Promocją objęte są modele gamingowe, biznesowe i skierowane do twórców, więc każdy znajdzie tu notebook idealnie dopasowany do swoich potrzeb.
Kup laptop MSI i zgarnij gadżety
MSI przygotowało mnóstwo prezentów, w tym adaptery, myszki, słuchawki, plecaki, a nawet stacje dokujące o wartości 1099 zł. W zależności od wybranego modelu możemy otrzymać pakiet o całkowitej wartości od 79 zł do nawet 1498 zł.
Jak otrzymać nagrody?
Co trzeba zrobić, aby cieszyć się gratisami? Wystarczy w okresie od 9 do 29 grudnia 2024 roku kupić sprzęt objęty promocją u wybranych partnerów handlowych, zachować fakturę lub paragon, a następnie zarejestrować go w Centrum Członkowskim MSI. Sam proces jest bardzo łatwy, ale w razie potrzeby producent przygotował instrukcję krok po kroku.
Promocją objęte są niemal wszystkie serie laptopów MSI, począwszy od gamingowych maszyn Titan, Katana, Stealth i Raider, przez modele dla twórców treści z linii Creator, po biznesowe i typowo biurowe notebooki z serii Prestige czy Modern. Wszystkie szczegóły, w tym modele objęte promocją i regulamin, są dostępne na stronie promocyjnej.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.