Huawei AppGallery w nowej odsłonie
Podczas premiery nowych produktów w Barcelonie, Huawei zaprosił deweloperów z całego świata do współtworzenia jego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Zaprezentował też nowe logo sklepu i nowe hasło zachęcające do pobierania aplikacji.
„Explore it on AppGallery” („Odkrywaj w AppGallery”) to nowe hasło promujące autorski sklep Huawei z aplikacjami. Nowy logotyp sklepu ma intensywniejszy, czerwony kolor oraz minimalistyczny, nowoczesny design.
Podczas konferencji w Barcelonie, Huawei zaprezentował film wideo akcentujący najważniejsze zalety swojego sklepu z aplikacjami.
Link do materiału wideo: https://www.youtube.com/watch?v=1_5VaB_igs8
Twórcy Huawei AppGallery podkreślają, że od początku tworzenia platformy priorytetowo traktowali kwestię ochrony prywatności, a ich celem jest budowanie wiarygodnego i bezpiecznego miejsca w sieci, które będzie pewnym, sprawdzonym w procesie wielostopniowej weryfikacji, źródłem pobierania aplikacji.
O błyskawicznym rozwoju Huawei AppGallery świadczy fakt, że od momentu startu platformy w kwietniu 2018 roku, zyskała ona 400 milionów użytkowników z ponad 170 krajów na całym świecie, w tym 26 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w samej Europie. Użytkownicy Huawei AppGallery znajdą na platformie szeroki wybór aplikacji przydatnych w różnych obszarach życia.
Huawei dostrzega trend w postaci rosnącego zapotrzebowania na inteligentne aplikacje i chce być pionierem wprowadzającym zmiany na tym polu. Dlatego do budowy platformy AppGallery firma zaprasza najbardziej innowacyjnych deweloperów na świecie, którzy rozwijając kolejne aplikacje, także te oparte o sztuczną inteligencję, tworzą nowe możliwości dla biznesu.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.