Huawei AppGallery w nowej odsłonie
Podczas premiery nowych produktów w Barcelonie, Huawei zaprosił deweloperów z całego świata do współtworzenia jego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Zaprezentował też nowe logo sklepu i nowe hasło zachęcające do pobierania aplikacji.
„Explore it on AppGallery” („Odkrywaj w AppGallery”) to nowe hasło promujące autorski sklep Huawei z aplikacjami. Nowy logotyp sklepu ma intensywniejszy, czerwony kolor oraz minimalistyczny, nowoczesny design.
Podczas konferencji w Barcelonie, Huawei zaprezentował film wideo akcentujący najważniejsze zalety swojego sklepu z aplikacjami.
Link do materiału wideo: https://www.youtube.com/watch?v=1_5VaB_igs8
Twórcy Huawei AppGallery podkreślają, że od początku tworzenia platformy priorytetowo traktowali kwestię ochrony prywatności, a ich celem jest budowanie wiarygodnego i bezpiecznego miejsca w sieci, które będzie pewnym, sprawdzonym w procesie wielostopniowej weryfikacji, źródłem pobierania aplikacji.
O błyskawicznym rozwoju Huawei AppGallery świadczy fakt, że od momentu startu platformy w kwietniu 2018 roku, zyskała ona 400 milionów użytkowników z ponad 170 krajów na całym świecie, w tym 26 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w samej Europie. Użytkownicy Huawei AppGallery znajdą na platformie szeroki wybór aplikacji przydatnych w różnych obszarach życia.
Huawei dostrzega trend w postaci rosnącego zapotrzebowania na inteligentne aplikacje i chce być pionierem wprowadzającym zmiany na tym polu. Dlatego do budowy platformy AppGallery firma zaprasza najbardziej innowacyjnych deweloperów na świecie, którzy rozwijając kolejne aplikacje, także te oparte o sztuczną inteligencję, tworzą nowe możliwości dla biznesu.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.