Komunikaty PR

Huawei MatePad T8 - nowy tablet za 399 zł i z opaską sportową za 1 zł

2020-05-07  |  15:50
Biuro prasowe

MatePad T8 to ultrasmukły i lekki tablet Huawei, z 8” wyświetlaczem, który pokrywa aż 80 procent przedniej powierzchni urządzenia. Od 7 do 24 maja, Huawei MatePad T8 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie tabletu, za 1 zł dodawana jest opaska sportowa – Huawei Band 3e. 

Dodatkowo, nabywcy nowego tabletu mogą skorzystać z oferty Huawei: kuponu o wartości 20 zł na pierwsze zakupy (za minimum 50 zł) w aplikacji Allegro oraz bezpłatnego,
3-miesięcznego dostępu do ebooków i audiobooków w aplikacji Empik Go. Aby skorzystać z prezentów, wystarczy pobrać wspomniane aplikacje ze sklepu Huawei AppGallery.

MatePad T8 to nowy tablet w portfolio Huawei, który został wyposażony w ekran o przekątnej 8”, osadzony w ultrasmukłe ramy, dzięki czemu, wyświetlacz tabletu pokrywa aż 80 procent przedniej powierzchni. Tablet jest też bardzo lekki, waży 310 g oraz został wyposażony w pojemną baterię 5100 mAh, co czyni go poręcznym i niezawodnym urządzeniem do oglądania video, czytania książek czy grania w gry podczas podróży.  Pełne naładowanie tabletu umożliwia oglądanie video nawet przez 12 godzin.

 

Funkcje premium w MatePad T8

Tablet obsługuje również funkcję Huawei Share OneHop, dostępną w rozwiązaniach Huawei z segmentu premium. Dzięki niej, dane pomiędzy tabletem a innymi urządzeniami Huawei można przenieść w szybki i prosty sposób, beż użycia dodatkowych kabli. 

Tablet MatePad T8 został wyposażony w funkcję Face Unlock, która umożliwia odblokowanie urządzenia przez rozpoznanie twarzy właściciela urządzenia. Dzięki temu korzystanie z tabletu jest nie tylko prostsze, ale również bezpieczniejsze.

 

Wydajna praca

Huawei MatePad T8 pracuje pod kontrolą oprogramowania EMUI 10.0.1, które bazuje na systemie Android 10.0. Wydajną i płynną pracę zapewnia ośmiordzeniowy procesor. Tablet jest dostępny w wersji z Wi-Fi oraz LTE, z pamięcią wewnętrzną 16 GB lub 32 GB.

Huawei MatePad T8 został wyposażony w port na kartę microSD, dzięki czemu pamięć urządzenia można zwiększyć nawet do 512 GB oraz w wejście mini-jack 3,5 mm na standardowe słuchawki.

Rozdzielczość aparatu tylnego i przedniego w MatePad T8 wynosi odpowiednio 5 MP oraz
2 MP.

 

Kącik dziecięcy

Huawei MatePad T8 został wyposażony w kącik dziecięcy z aplikacjami i funkcjami dedykowanymi najmłodszym, m. in. aparat fotograficzny, aplikacje do zabawy oraz nagrywanie dźwięku. Kącik dziecięcy umożliwia też rodzicom kontrolę nad czasem, jakie dziecko spędza na korzystaniu z tabletu.

 

Dostępność Huawei MatePad T8

Huawei MatePad T8 można zamówić w przedsprzedaży od 7 do 24 maja w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik, Neonet, Morele.net, MyCenter, AB FOTO i Empik. W okresie przedsprzedaży, do zakupionego tabletu, za 1 zł dodawana jest opaska sportowa – Huawei Band 3e.

Rekomendowana cena sprzedaży Huawei MatePad T8 - model 2+16 GB Wi-Fi wynosi 399 zł, ten sam model w wersji LTE dostępny jest za 499 zł. Cena wersji MatePad T8 w konfiguracji 2+32 GB Wi-Fi to 449 zł, a wersji LTE - 549 zł.

 

Jak skorzystać z prezentów od Huawei?

W celu uzyskania kuponu o wartości 20 zł na pierwsze zakupy w aplikacji Allegro, należy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, następnie przejść do sekcji „Prezenty” w Huawei AppGallery i odebrać kupon. Aby wykorzystać kupon, użytkownik podczas zakupów (za minimum 50 zł) musi wpisać kod z kuponu w sekcję „Płać mniej” w aplikacji Allegro. 

Aby uzyskać bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków w aplikacji Empik Go, należy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, przejść do sekcji „Prezenty” w Huawei AppGallery i odebrać kod. W celu jego realizacji, należy wejść na stronę www.empik.com/gofree, następnie zalogować się lub założyć konto na empik.com, wpisać kupon, podać dane swojej karty kredytowej i potwierdzić subskrypcję. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.