Komunikaty PR

Huawei w 2019 roku zwiększył przychody o 19,1%

2020-05-05  |  10:00

Huawei zaprezentował swój raport finansowy za rok 2019. Przychód firmy wyniósł 858,8 mld juanów, co oznacza wzrost o 19,1% w porównaniu do 2018 roku. Zysk netto wyniósł 62,7 miliarda juanów, co w porównaniu do 2018 roku jest wynikiem lepszym o 5,6%. Co więcej, w 2019 roku Huawei zainwestował 15,3% swoich przychodów – czyli 131,7 mld juanów – w badania i rozwój, a łączne wydatki firmy w tej sferze w ciągu ostatniej dekady przekraczają obecnie 600 miliardów juanów.

 

Dział konsumencki Huawei, czyli Huawei Consumer Business Group, wciąż dynamicznie się rozwija – w 2019 roku firma dostarczyła 240 milionów smartfonów na całym świecie. Przychody ze sprzedaży urządzeń elektroniki użytkowej wyniosły 467,3 mld juanów, co stanowi wzrost o 34% rok do roku.

 

W 2019 roku działalność Huawei w zakresie carrier business, czyli w dziale firmy zajmującym się infrastrukturą dla operatorów telekomunikacyjnych, doprowadziła do komercyjnego wdrożenia sieci 5G. Rozwiązania technologiczne firmy są stosowane w ponad 50 krajach, zapewniając mobilny internet ponad 40 milionom osób na całym świecie. Przychody Huawei z działalności carrier business osiągnęły poziom 296,7 mld juanów, co oznacza wzrost rok do roku o 3,8%.

 

Przychody Huawei z działu enterprise business, zajmującego się rozwiązaniami z obszaru centrów danych oraz sieci informatycznych (przewodowych i bezprzewodowych), osiągnęły 89,7 mld juanów, co stanowi wzrost o 8,6% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

 

Wszystkie sprawozdania finansowe zawarte w raporcie rocznym 2019 były kontrolowane przez międzynarodową firmę księgową KPMG. Chcąc zapoznać się z raportem rocznym Huawei za rok 2019, należy odwiedzić stronę: www.huawei.com/en/press-events/annual-report/2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Motoryzacja

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.