Komunikaty PR

Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active teraz w nowej, atrakcyjnej cenie 499 zł

2020-02-28  |  12:15
Biuro prasowe

Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active, inteligentne zegarki sportowe wyróżniające się wytrzymałą baterią i nowoczesnym designem, od 24 lutego można kupić w nowej rekomendowanej cenie detalicznej – 499 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.

 

Huawei Watch GT to seria smartwatchy sportowych, które zyskały uznanie konsumentów dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Na całym świecie, w ciągu roku od premiery, zostały sprzedane trzy miliony zegarków z serii Watch GT.

 

Smartwatche Huawei Watch GT Sport i Huawei Watch GT Active można kupić w nowej cenie w sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych partnerów akcji i na stronie internetowej.

 

Huawei Watch GT – innowacyjne funkcje dla aktywnych i długi czas pracy na jednym ładowaniu

Zegarki Huawei Watch GT łączą w sobie elegancję klasycznego zegarka i zalety smartwatcha z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Zegarki wyposażone są w kolorowy ekran AMOLED z dużym, czytelnym wyświetlaczem o przekątnej 1,39 cala. Huawei Watch GT wyposażone są w bogaty wybór funkcji monitorujących aktywność fizyczną i sen – technologia TruSleep™ 2.0 wykrywa typowe problemy związanych ze snem i zapewnia ponad 200 ewentualnych propozycji dotyczących poprawy jego jakości. Oba modele wspierają kilkanaście trybów sportowych, m. in. bieganie i jazdę na rowerze.

 

Użytkownik Watch GT Sport wyposażony jest w silikonowy pasek sportowy, który sprawdzi się podczas aktywności sportowych. Huawei Watch GT Active wyróżnia się obudową opartą na ceramicznej konstrukcji z elementami z tytanowej stali nierdzewnej, dzięki czemu zegarek jest lekki, a jednocześnie wytrzymały i niełatwy do zarysowania. Komfort użytkowania podnosi także elastyczny pasek wykonany z syntetycznego, hipoalergicznego kauczuku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Laptop do pracy w domu – czym kierować się przy zakupie? Biuro prasowe
2020-03-28 | 08:00

Laptop do pracy w domu – czym kierować się przy zakupie?

Nowoczesne laptopy mają obecnie wiele innowacyjnych funkcji ułatwiających wielozadaniową pracę, szczególnie wtedy, gdy pracujemy z domu. Wydajny procesor, czytelny ekran z żywymi
IT i technologie Usługa Huawei Video dostępna w Polsce na nowych smartfonach Huawei P40 i P40 Pro
2020-03-27 | 16:00

Usługa Huawei Video dostępna w Polsce na nowych smartfonach Huawei P40 i P40 Pro

Wraz z najnowszymi flagowymi smartfonami Huawei z serii P – P40 i P40 Pro – marka wprowadziła na polskim rynku nową usługę, Huawei Video, która pozwoli użytkownikom
IT i technologie Huawei P40 Pro – smartfon z aparatem o rekordowo dużym sensorze
2020-03-27 | 15:00

Huawei P40 Pro – smartfon z aparatem o rekordowo dużym sensorze

Sensory we współczesnych aparatach pełnią taką funkcję, jak dawniej film fotograficzny. Są one zbudowane z maleńkich pikseli – im większy piksel i sensor, tym więcej

Więcej ważnych informacji

Firma

Tylko 30 proc. zmian wdrażanych przez firmy kończy się sukcesem. Najlepiej wypadają branża finansowa, szkolnictwo i przemysł

Modyfikacja struktury, strategii oraz kultury organizacyjnej – to najczęściej wskazywane cele wprowadzania zmian w firmach i organizacjach. Wyniki V Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą pokazały, że proces ich wdrażania jest skuteczny tylko w co trzecim przypadku. Powody tak słabego wyniku to m.in. zbyt małe zaangażowanie zarządu w zmiany i niewystarczająca komunikacja z pracownikami. – Kolejnym istotnym czynnikiem sukcesu jest wykorzystanie odpowiedniej metodologii, czyli technik zwinnego zarządzania – przekonują twórcy badania.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Finanse

Technologie szansą na odbicie gospodarcze w czasie kryzysu. Tą drogą poszły też Chiny

W obszarze cyfryzacji Polska wciąż ma dużo do nadrobienia względem bardziej rozwiniętych zachodnich gospodarek. W ubiegłorocznym rankingu DESI zajęła dopiero 25. miejsce wśród 28 państw w Unii Europejskiej, a według raportu McKinsey gospodarka cyfrowa stanowi w niej tylko nieco ponad 6 proc. krajowego PKB. Prezes Fundacji Digital Poland podkreśla, że konieczne są wzrost wydatków w tym obszarze i większa adaptacja cyfrowych technologii w sektorze MŚP. W obliczu spodziewanego spowolnienia wywołanego pandemią koronawirusa to może być szansa na wzrost. Taki plan mają też Chiny.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

[DEPESZA] Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu. Branża walczy też z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy chcą zarobić na koronawirusie

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji, który zachodzi w branży już od kilku lat, ale – jak podkreśla przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej – pojawiają się też nieuczciwe firmy, które chcą na niej zarobić, oferując klientom np. suplementy rzekomo pomocne w zwalczaniu COVID-19.